Wykonanie zmiany w ewidencji gruntów i budynków.
Zgodnie z art. art. 7d pkt 1 lit. a tir. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (DZ.U. z 2023 r. poz. 1752 ze zm.) ewidencję gruntów i budynków prowadzą starostowie.
Starosta Sierpecki prowadzi ewidencję gruntów i budynków, obejmującą siedem jednostek ewidencyjnych:
- Gozdowo,
- Mochowo,
- Rościszewo,
- Sierpc,
- Szczutowo,
- Zawidz,
- miasto Sierpc.
Zgodnie z art. 23 ust. 7 ww. ustawy aktualizacji operatu ewidencyjnego dokonuje się niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania odpowiednich dokumentów określających zmiany danych ewidencyjnych w trybie czynności materialno-technicznej, zgodnie z art. 24 ust. 2b pkt 1 ustawy.
Zgodnie z art. 24 ust. 2b pkt 2 i ust. 2c ww. ustawy w drodze decyzji administracyjnej nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Wniosek o wykonanie zmiany w ewidencji gruntów i budynków z załącznikami, w zależności od rodzaju zmiany.
Katalog załączników do ww. wniosku:
- prawomocne orzeczenie sądowe,
- akt notarialny,
- dokument potwierdzający zmianę nazwiska, odpis aktu małżeństwa (do wglądu),
- dowód osobisty, seria/numer (do wglądu),
- dokument potwierdzający zmianę adresu zamieszkania,
- inne dokumenty niezbędne do wprowadzenia zmiany w ewidencji gruntów i budynków.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2005-12-22 10:10:24
- Informacja zaktualizowana przez: Piotrowska Magdalena
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-07-16 15:09:38
- Liczba odsłon: 6039
- Historia dokumentu: