W związku z wejściem w życie w dniu 1 kwietnia 2012 r. ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243) Starostwo Powiatowe w Sierpcu informuje, że zgłoszenie chęci skorzystania z określonej metody komunikowania się w celu załatwienia spraw administracyjnych powinno nastąpić co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem za pomocą następujących środków wspierających komunikowanie:
-
poczta elektroniczna - starosta@powiat.sierpc.pl
- faks: 24 275 91 00 wew. 144
- listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc
Po dokonaniu zgłoszenia Starostwo Powiatowe w Sierpcu zapewnienia obsługę osoby uprawnionej, w terminie przez nią wyznaczonym lub z nią uzgodnionym, na zasadach określonych w ustawie.
W przypadku braku możliwości realizacji świadczenia Starostwo Powiatowe w Sierpcu zawiadamia wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji uprawnień określonych w ustawie.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Piotrowska Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 2013-10-16 14:39:29
- Informacja zaktualizowana przez: Piotrowska Magdalena
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-16 08:25:13
- Liczba odsłon: 6423
- Historia dokumentu: