Wersja archiwalna 2013-06-19 12:22:46

3._zapytanie_odpowiedz.docx
2.zapytania_odpowiedzi.docx
1. zapytania +odpowiedzi_1.docx
drogi_powiatowe_pow._sierpecki.pdf
zeszyt1.xlsx

MODYFIKACJA

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ POWIATU SIERPECKIEGO W LATACH 2013-2016

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) w związku z otrzymanymi zapytaniami modyfikuję ogłoszenie i SIWZ w sposób, jak następuje:

§ 1. W ogłoszeniu punktom 9 i 10 nadaje się następujące brzmienie:

9. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariatpok. 101) do dnia 20 czerwca 2013 r. do godz. 9.30.

10. Otwarcie ofert nastąpi 20 czerwca 2013 r o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110”.

§ 2. W SIWZ Rozdziałowi XI nadaje się następujące brzmienie:

XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Sierpcu w pokoju nr 101, ul. Świętokrzyska 2a,
09-200
Sierpc

2. Termin wpływu ofert do siedziby zamawiającego upływa z dniem 20.06.2013 godz. 9.30

3. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

4. Oferta złożona po terminie będzie zwrócona bez otwierania wykonawcy.

5. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

6. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty winno zostać złożone w sposób
i
w formie przewidzianej dla złożenia oferty, ze stosowną, dodatkową adnotacją na kopercie:

ZMIANA/WYCOFANIE. W opakowaniu należy zamieścić oświadczenie wykonawcy o zmianie
lub
wycofaniu oferty.

7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.06.2013r. godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc”.


§ 3. Informuję, że z dniem 17 czerwca 2013 r. na stronie Starostwa Powiatowego zostaje zamieszczony zmodyfikowany tekst SIWZ oraz zmodyfikowany tekst ogłoszenia jako teksty jednolite.

Starosta Sierpecki

Jan Laskowski

Sierpc, 17.06.2013 r.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------zalacznik_nr_7_-_wykaz_majatku.xls
siwz.ubezpieczenie2.doc



O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym


Zarząd Powiatu w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a

ogłasza


przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200.000 euro na realizację zadania pn.

1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Sierpeckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu. Zakres zamówienia obejmuje:

- ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

- ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

- ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,

- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

- ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,

- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków

- ubezpieczeń komunikacyjnych (AC, OC, NNW, Assistance),

1a. Jednostki objęte zakresem ubezpieczenia:

Starostwo Powiatowe w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, REGON: 611019200

Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu, ul. Witosa 2, 09-200 Sierpc, REGON: 611053064

Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1a, 09-200 Sierpc, REGON: 610946305

Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu, UL. Armii Krajowej 10, 09-200 Sierpc, REGON: 000744114

Dom Pomocy Społecznej w Szczutowie, ul. 3 maja 11609-227 Szczutowo, REGON: 611333935

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, REGON: 611314464

Liceum Ogólnokształcące w Sierpcu, ul. Sucharskiego 2 09-200 Sierpc, REGON: 000229470

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 1, 09-200 Sierpc, REGON: 000201230

Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 w Sierpcu: ul. Wiosny Ludów 7, 09-200 Sierpc, REGON: 000201158

Zespół Szkół Nr 1 w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 10, 09-200 Sierpc, REGON: 000782540

Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a, 09-200 Sierpc, REGON: 610169280

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8b, 09-200 Sierpc, REGON: 000941671

Centrum Kształcenia Praktycznego w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 10, 09-200 Sierpc, REGON: 611318025

Kryta Pływalnia w Sierpcu, ul. Sucharskiego 2, 09-200 Sierpc, REGON: 611369175

Powiatowy Dom Dzieci, ul. 3-go Maja 118, 09-227 Szczutowo, REGON: 146464858

Powiatowa Biblioteka Publiczna, 09-200 Sierpc, REGON: 146600876

1b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ.

1c. Przedmiot zamówienia według CPV

66515000-08 (usługi ubezpieczeniowe)

66515100-4 (usługi ubezpieczenia od ognia),

66515400-7 (usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów),

66515000-3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty),

66516400-4 (usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej),

66516000-0 (usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej),

66516100-1 (usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej),

66514110-0 (usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych),

66512100-3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków).

2. Termin realizacji zadania36 miesięcy.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających.

5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.

6. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 108 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30 po uprzednim zgłoszeniu.

6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

1) w zakresie procedury przetargowejZdzisław Dumowskiinspektor, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;

2) Marcin Chylińskibroker ubezpieczeniowy, Mentor S.A. ul. Szosa Chełmińska 177-181,

e-mail: marcin.chylinski@mentor.pl Kontakt z wymienioną osoba jest możliwy w dni pracy: poniedziałekpiątek: 8:0016:00 pod tel. 0-56 669 32 24

7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej

b) posiadania wiedzy i doświadczenia;

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

8. Wykonawcy złożą wraz z ofertą następujące dokumenty:

1) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenia właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia

2) oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 3 do SIWZ);

3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (zał. nr 3a SIWZ);

4) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (zał. nr 3b do SIWZ);

5) oświadczenie o wykorzystaniu Podwykonawców przy realizacji zamówienia wraz z deklaracją Podwykonawców (zał. nr 3c do SIWZ);

6) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organuwystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7) zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organuwystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8) ktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

9) jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. V ppkt. 3, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia dokumentów określających:

- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

10) jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. a), f), g), h).

oraz:

11. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.


9. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariatpok. 101) do dnia 20 czerwca 2013 r. do godz. 9.30.

10. Otwarcie ofert nastąpi 20 czerwca 2013 r o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

12. Kryteria wyboru ofert.

Cena oferty:

Maksymalną ilość punktów za kryteriumCena ofertyotrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie przez komisję przetargową za kryteriumCena ofertyzostanie określona zgodnie
z
wzorem:

  1. cena oferty najtańszej

  2. Cn = --------------------------------- x Kp x Wc

  3. cena oferty badanej gdzie:


Cnilość punktów przyznana ofercie przez komisję przetargową za kryteriumCena oferty.

Kpwspółczynnik proporcjonalności = 100

Wcwaga procentowa dla kryteriumCena oferty= 80%

Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane

Komisja przetargowa dokona oceny ofert w kryteriumKlauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowanena podstawie załącznika nr 2b, przyznając danej oferciemałepunkty zgodnie z wykazem.

Maksymalną ilośćmałychpunktów (100 pkt), otrzyma oferta tego wykonawcy, który przyjmie wszystkie klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane, a pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, w zależności od przyjętych klauzul i postanowień.

Ilość punktów przyznana ofercie przez komisję przetargową za kryteriumKlauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowanezostanie określona zgodnie z wzorem:

                                                                                                                    Imp
  1. Pp = --------------- x Kp x Wk

  2. 100 pkt

gdzie:

Ppilość punktów przyznana ofercie przez komisję przetargową za kryteriumKlauzule dodatkowe
i
inne postanowienia szczególne preferowane

Impilośćmałychpunktów otrzymanych przez badaną ofertę za przyjęte klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane

Kpwspółczynnik proporcjonalności = 100

Wkwaga procentowa dla kryteriumKlauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane= 20% .

13. Zamawiający rezygnuje z wadium

14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.

Starosta Sierpecki

Jan Laskowski

Sierpc, 10 czerwca 2013 r.



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 11507697]

przewiń do góry