Wersja archiwalna 2013-06-17 14:27:39
2.zapytania_odpowiedzi.docx
1. zapytania +odpowiedzi_1.docx
drogi_powiatowe_pow._sierpecki.pdf
zeszyt1.xlsx
MODYFIKACJA
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ POWIATU SIERPECKIEGO W LATACH 2013-2016
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) w związku z otrzymanymi zapytaniami modyfikuję ogłoszenie i SIWZ w sposób, jak następuje:
§ 1. W ogłoszeniu punktom 9 i 10 nadaje się następujące brzmienie:
„9. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 20 czerwca 2013 r. do godz. 9.30.
10. Otwarcie ofert nastąpi 20 czerwca 2013 r o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110”.
§ 2. W SIWZ Rozdziałowi XI nadaje się następujące brzmienie:
„XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1.
Oferty
należy
składać
w
Starostwie
Powiatowym
w
Sierpcu
w
pokoju
nr
101,
ul.
Świętokrzyska
2a,
09-200
Sierpc
2. Termin wpływu ofert do siedziby zamawiającego upływa z dniem 20.06.2013 godz. 9.30
3. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
4. Oferta złożona po terminie będzie zwrócona bez otwierania wykonawcy.
5. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
6.
Powiadomienie
o
wprowadzeniu
zmian
lub
o
wycofaniu
oferty
winno
zostać
złożone
w
sposób
i
w
formie
przewidzianej
dla
złożenia
oferty,
ze
stosowną,
dodatkową
adnotacją
na
kopercie:
„ZMIANA/WYCOFANIE”.
W
opakowaniu
należy
zamieścić
oświadczenie
wykonawcy
o
zmianie
lub
wycofaniu
oferty.
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.06.2013r. godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc”.
§ 3. Informuję, że z dniem 17 czerwca 2013 r. na stronie Starostwa Powiatowego zostaje zamieszczony zmodyfikowany tekst SIWZ oraz zmodyfikowany tekst ogłoszenia jako teksty jednolite.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 17.06.2013 r.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------zalacznik_nr_7_-_wykaz_majatku.xlssiwz.ubezpieczenie1.doc
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Zarząd Powiatu w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg
nieograniczony
o
wartości
poniżej
200.000
euro
na
realizację
zadania
pn.
1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Sierpeckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu. Zakres zamówienia obejmuje:
- ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
- ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
- ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
- ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków
- ubezpieczeń komunikacyjnych (AC, OC, NNW, Assistance),
1a. Jednostki objęte zakresem ubezpieczenia:
Starostwo Powiatowe w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, REGON: 611019200
Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu, ul. Witosa 2, 09-200 Sierpc, REGON: 611053064
Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1a, 09-200 Sierpc, REGON: 610946305
Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu, UL. Armii Krajowej 10, 09-200 Sierpc, REGON: 000744114
Dom Pomocy Społecznej w Szczutowie, ul. 3 maja 11609-227 Szczutowo, REGON: 611333935
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, REGON: 611314464
Liceum Ogólnokształcące w Sierpcu, ul. Sucharskiego 2 09-200 Sierpc, REGON: 000229470
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 1, 09-200 Sierpc, REGON: 000201230
Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 w Sierpcu: ul. Wiosny Ludów 7, 09-200 Sierpc, REGON: 000201158
Zespół Szkół Nr 1 w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 10, 09-200 Sierpc, REGON: 000782540
Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a, 09-200 Sierpc, REGON: 610169280
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8b, 09-200 Sierpc, REGON: 000941671
Centrum Kształcenia Praktycznego w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 10, 09-200 Sierpc, REGON: 611318025
Kryta Pływalnia w Sierpcu, ul. Sucharskiego 2, 09-200 Sierpc, REGON: 611369175
Powiatowy Dom Dzieci, ul. 3-go Maja 118, 09-227 Szczutowo, REGON: 146464858
Powiatowa Biblioteka Publiczna, 09-200 Sierpc, REGON: 146600876
1b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ.
1c. Przedmiot zamówienia według CPV
66515000-08 (usługi ubezpieczeniowe)
66515100-4 (usługi ubezpieczenia od ognia),
66515400-7 (usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów),
66515000-3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty),
66516400-4 (usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej),
66516000-0 (usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej),
66516100-1 (usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej),
66514110-0 (usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych),
66512100-3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków).
2. Termin realizacji zadania – 36 miesięcy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających.
5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.
6. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 108 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30 po uprzednim zgłoszeniu.
6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
1) w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;
2) Marcin Chyliński – broker ubezpieczeniowy, Mentor S.A. ul. Szosa Chełmińska 177-181,
e-mail: marcin.chylinski@mentor.pl Kontakt z wymienioną osoba jest możliwy w dni pracy: poniedziałek – piątek: 8:00 – 16:00 pod tel. 0-56 669 32 24
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
8. Wykonawcy złożą wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenia właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia
2) oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 3 do SIWZ);
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (zał. nr 3a SIWZ);
4) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (zał. nr 3b do SIWZ);
5) oświadczenie o wykorzystaniu Podwykonawców przy realizacji zamówienia wraz z deklaracją Podwykonawców (zał. nr 3c do SIWZ);
6) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7) zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8) ktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
9) jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. V ppkt. 3, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia dokumentów określających:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
10) jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. a), f), g), h).
oraz:
11. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
9. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 20 czerwca 2013 r. do godz. 9.30.
10. Otwarcie ofert nastąpi 20 czerwca 2013 r o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
12. Kryteria wyboru ofert.
Cena oferty:
Maksymalną
ilość
punktów
za
kryterium
„Cena
oferty”
otrzyma
oferta
z
najniższą
ceną.
Ilość
punktów
przyznana
ofercie
przez
komisję
przetargową
za
kryterium
„Cena
oferty”
zostanie
określona
zgodnie
z
wzorem:
cena oferty najtańszej
Cn = --------------------------------- x Kp x Wc
cena oferty badanej gdzie:
Cn – ilość punktów przyznana ofercie przez komisję przetargową za kryterium „Cena oferty”.
Kp – współczynnik proporcjonalności = 100
Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena oferty” = 80%
Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane
Komisja przetargowa dokona oceny ofert w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane” na podstawie załącznika nr 2b, przyznając danej ofercie „małe” punkty zgodnie z wykazem.
Maksymalną ilość „małych” punktów (100 pkt), otrzyma oferta tego wykonawcy, który przyjmie wszystkie klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane, a pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, w zależności od przyjętych klauzul i postanowień.
Ilość punktów przyznana ofercie przez komisję przetargową za kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane” zostanie określona zgodnie z wzorem:
ImpPp = --------------- x Kp x Wk
100 pkt
gdzie:
Pp
– ilość
punktów
przyznana
ofercie
przez
komisję
przetargową
za
kryterium
„Klauzule
dodatkowe
i
inne
postanowienia
szczególne
preferowane”
Imp – ilość „małych” punktów otrzymanych przez badaną ofertę za przyjęte klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane
Kp – współczynnik proporcjonalności = 100
Wk – waga procentowa dla kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane” = 20% .
13. Zamawiający rezygnuje z wadium
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 10 czerwca 2013 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2013-06-17
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-17 14:27:39
- Liczba odsłon: 1309
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: