Wersja archiwalna 2010-09-06 17:26:18

czesc_opisowa_do_informacji_o_stanie_mienia_komunalnegona_2008_r..doc 

decyzja.nip.jpg

decyzja.regon.jpg

informacja_o_bezrobociu_w_powiecie_sierpeckim_-_roczna09.doc

informacja_o_bezrobociu_w_powiecie_sierpeckim_-_struktura.doc

informacja_o_bezrobociu_w_powiecie_sierpeckim_-_tabela-m-2010.doc

mienie_2009.odt

statutpowiatusierpeckiego.doc

us.1.zaswiadczenie.jpg

us.2.zaswiadczenie.jpg

wyborskarbnika.uchwala.jpg

wyborstarosty.uchwala.jpg

wyborwicestarosty.uchwala.jpg

zus-zaswiadczenie.jpg

budzet2010__uchwalariows.deficytuorazprawidlowosciprognozykwotydlugu.pdf
budzet2010.uchwalazmieniajaca.2.pdf

budzet20110.uchwalazmieniajaca.1.pdf

rb-27s.2009.pdf

rb-27s.i.polrocze2010.pdf

rb-28s.2009.pdf

rb-28s.i.polrocze2010.pdf

rb-n.ii.kwartal2010.pdf

rb-z.iikwartal2010.pdf

rb-z.ivkwartal.2009.pdf

uchwalaradywszaciagnieciakredytu_rio.ws.mozliwoscisplatykredytu.pdf

uchwalario.opinia.ws.wniosku.o.nieudzielenieabsolutoriumzarzadowipowiatuza2009.pdf

uchwalario.opiniao.sprawozdaniach_z_wykonania_budzetu2009r..pdf

 

opiniarewidenta.wyniki_spzzoz_za_2009_r..pdf

riows.wniosku_o_nieudzieleneiabsolutoriumza-2008_r..pdf

riows.wykonaniabudzetuza2008_r..pdf

sprawozdanie_finansowespzzoz-2009_r..pdf

sprawozdaniefinansowespzzoz-2008_r..pdf

wynikfinansowyspzzoz-ipolrocze2010_r..pdf

opiniapbs_o_powieciesierpeckim.jpg

prognozadlugupozmianachbudzetu2010.jpg

sprawozdanie_opisowe_z_wykonania_budzetu_za_2009_rok.doc

opinia_pko_bp_o_powiecie_sierpeckim_jako_dluzniku.jpg

 

pytania_odpowiedzi.1.kredyt.doc

pytanie_odpowiedz.2.kredyt.doc

pytania_odpowiedzi.3.kredyt.doc

pytania_odpowiedzi.4.kredyt.doc

pytanie_odpowiedz.5.kredyt.doc

pytanie_odpowiedz.6.kredyt.doc

 

siwz_na_kredyt_bankowy_w_2010_r._-_sfinansowanie_deficytu_budzetowego.doc

modyfikacja_siwz.doc

modyfikacja2._siwz.doc

modyfikacja3._siwz.doc

zmodyfikowany_zalacznik_nr1._do_siwz.doc

zmodyfikowany_zalacznik_nr_2_do_siwz.doc

zmodyfikowany wzor mowy.doc

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym




Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony o wartości powyżej 193.000 euro na zaciągnięcie kredytu bankowego w wysokości 2.800.000 zł w celu sfinansowania deficytu budżetowego w roku 2010



  1. Przedmiotem zamówienia jest kredyt bankowy w wysokości 2.800.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w roku 2009. Zabezpieczenie kredytu, a także innych związanych z kredytem należności zostanie określone w umowie z Wykonawcą. Koszty ustanowienia prawnego zabezpieczenia ponosi Kredytobiorca. Przekazanie kredytu nastąpi w 2 transzach: -do 31.09.2011 – 2.000.000,00 zł; -do 15.12.2001 r. - 800.000,00 zł na konto Zamawiającego w Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 20821300082007050053450001. Spłata kredytu w 32 ratach począwszy od 31.03.2011 r. do 31.12.2018 r. w równych ratach po 87500,00 zł każda. Spłata odsetek w okresach kwartalnych łącznie z terminem rat kapitałowych. Oprocentowanie kredytu ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę banku w stosunku rocznym na bazie 365 dni.

Przedmiot zamówienia według CPV – 66.13.00.00-0.

  1. Termin realizacji zadania – 96 miesięcy.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.

5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Kopernika 9 pok. Nr 4 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30.

6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

- w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor, tel. (24) 275 91 25, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;

- w przedmiocie zamówienia jest Stanisław Pijankowski - Skarbnik Powiatu tel. (024) 275-91-08, fax (024) 275-91-00 wewn. 144, e-mail: skarbnik@powiat.sierpc.pl;

  1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy – banki (instytucje kredytowe), działające zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) - niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z wymogami określonymi w SIWZ, którzy złożą wraz z ofertą następujące dokumenty:


  1. Symulację wysokości odsetek w okresie kredytowania – załącznik Nr 2.

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3a do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

3. Podpisany wzór umowy kredytowej stanowiącej załącznik Nr 4 (Wzór umowy kredytowej należy wypełnić odręcznie lub komputerowo, bez przepisywania projektu).

4. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub równoważne na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa art. 36 ustawy - Prawo Bankowe.

6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

10.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp.

oraz:

11. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.


8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 10 września 2010 r. do godz. 10.00.

9. Otwarcie ofert nastąpi 10 września 2010 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.

10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

11. Kryteria wyboru ofert: cena - 100%.

12. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 15000,00 zł, które wykonawca wnosi w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, przy czym w przypadku wyboru przez wykonawcę formy pieniężnej kwotę wadium należy przelać na konto Zamawiającego w Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 20821300082007050053450001 z zaznaczeniem „Przetarg na kredyt 2010” i okazać dowód wniesienia wadium przy otwarciu ofert.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.

15. Ogłoszenie przekazano Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 30.07.2010 r. No_Doc_Ext Number 2010—100108.



Starosta Sierpecki

Marek Gąsiorowski



Sierpc, 30 lipca 2010 r.








[Liczba odsłon: 11507853]

przewiń do góry