Ogłoszenie wyniku naboru

ZARZĄD POWIATU SIERPECKIEGO

09-200 SIERPC, ul. Świętokrzyska 2a

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Kierownika Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Sierpcu


 

I. Wymiar zatrudnienia 1/10 etatu

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

II. Wymagania niezbędne (formalne):

1) wykształcenie wyższe potwierdzone dyplomem, w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku,

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

3) posiada specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,

4) co najmniej 3- letni staż pracy w pomocy społecznej,

5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

6) posiada nieposzlakowaną opinię ,

7) nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

III. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

1) wykształcenie psychologiczne, pedagogiczne, praca socjalna, nauki o rodzinie,

2) doświadczenie w pracy z zakresu interwencji kryzysowej,

3) doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym,

4) komunikatywność,

5) odporność na stres.

6) znajomość problematyki z zakresu pomocy społecznej i przeciwdziałania przemocy w rodzinie,

7) umiejętności kierownicze i organizatorskie,

8) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych i przepisów dotyczących RODO,

9) znajomość ustawy o pomocy społecznej, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie , Rządowego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej.

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:   Zgodnie z zakresem czynności.

V. Warunki pracy:

  1. Wymiar czasu pracy: 1/10 etatu ,

  2. Wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960 z późn. zm.) oraz Zarządzeniem Nr ON. 120.72.2023 Starosty Sierpeckiego z dnia 29 grudnia 2023 r. w sprawie określenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników i zastępców kierowników jednostek budżetowych Powiatu Sierpeckiego.

  3. Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2A,

4. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa w podstawowym systemie czasu pracy, praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, dostęp do innych urządzeń biurowych.

VI. Kandydaci powinni zapoznać się z:

  1. Opisem stanowiska pracy i szczegółowym zakresem czynności,

  2. Szczegółowymi zasadami naboru określonymi w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.), które dostępne są na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego www.sierpc.starostwo.gov.pl lub w Starostwie Powiatowym, ul. Świętokrzyska 2a pokój Nr 104,

  3. Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dostępną na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego ww.sierpc.starostwo.gov.pl lub w Starostwie Powiatowym, ul. Świętokrzyska 2a pokój Nr 104.

VII. Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. Życiorys (CV),

  2. List motywacyjny,

  3. Oryginał kwestionariusza osobowego (do pobrania na stronie internetowej BIP lub w Starostwie Powiatowym - pokój Nr 104),

  4. Kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),

  5. Kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (staż pracy),

  6. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach  i umiejętnościach,

  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  8. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentami wymienionymi w pkt VI,

  9. Podpisanie Klauzuli informacyjnej podawanej przy zbieraniu danych od osób ubiegających się o zatrudnienie w Powiatowym Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Sierpcu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedur rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.)

  10. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.

Wzór oświadczenia złożonego na okoliczność spełnienia wymogów zawartych w punktach 7, 8, 9, 10 Wymaganych dokumentów aplikacyjnych do pobrania.

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami oświadczenia potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty aplikacyjne wymienione w pkt VII należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc (Sekretariat, pokój nr 101), lub pocztą na adres Starostwa w terminie do dnia 22 lipca 2024 r., do godz. 15.30. Na kopercie dopisać “Dotyczy naboru na stanowisko – Kierownik Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej ”.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

VIII. Dodatkowe informacje .

1. Postępowanie w konkursie będzie dwuetapowe i zostanie przeprowadzone przez komisję konkursową powołaną Zarządzeniem Starosty Sierpeckiego .

2. W pierwszym etapie komisja dokona oceny formalnej wniosków aplikacyjnych złożonych przez kandydatów na Kierownika Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Sierpcu. Wnioski aplikacyjne niekompletne nie będą rozpatrywane .

3. Osoby które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie lub za pomocą e-maila o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, będącej drugim etapem konkursu.

4. Kandydaci których wnioski aplikacyjne nie spełnią wymogów formalnych zostaną o tym poinformowani odrębnym pismem.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.sierpc.starostwo, goy.pl) oraz na tablicy informacyjnej urzędu znajdującej się w budynku urzędu Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Świętokrzyskiej 2a (I piętro)

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed podpisaniem umowy o pracę będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w stanowisku (kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy) oraz oryginał zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów wymienionych w pkt VII podpunkt 5-7.

Z wybranym kandydatem zostanie nawiązany stosunek pracy na podstawie umowy o pracę na czas określony.

IX. Starosta Sierpecki zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu na stanowisko Kierownika Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Sierpcu, na każdym etapie jego postępowania, bez podania przyczyn.


 


 

Starosta Sierpecki

/-/

Przemysław Burzyński


Klauzula informacyjna podawana przy zbieraniu danych od osób ubiegających się o zatrudnienie na st6anowisku Kierownika Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Sierpcu .

1. Administratorem Państwa danych osobowych , pracowników, jest Starostwo Powiatowe w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc,

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej ido@powiat.sierpc.pl

3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej. Dane osobowe pracowników są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją obowiązków wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;

4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);

5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;

6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:

1) Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przewidzianego w ustawie z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, w ustawie z dnia 14 lipca 1983 r.o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;

2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;

3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji celu ich przetwarzania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości realizacji umowy o pracę;

4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2014 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119) z 4 maja 2016 r.

Zapoznałem się

………………………………………………………………………………. ( data i podpis)

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych Ja, niżej podpisana/ny wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Starostwo Powiatowe w Sierpcu, 09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2A podanych w ofercie o zatrudnienie .

Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres starosta@powiat.sierpc.pl lub na adres Starostwa Powiatowego , którego zgoda dotyczy.

Data, miejsce i podpis osoby wyrażającej zgodę*

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sulkowska Małgorzata
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-07-11 08:36:52
  • Informacja zaktualizowana przez: Sulkowska Małgorzata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-07-24 09:07:16
  • Liczba odsłon: 393
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 11512734]

przewiń do góry