Informacja o wynikach naboru

STAROSTWO POWIATOWE W SIERPCU

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Naczelnika Wydziału Organizacji i Nadzoru

 

I. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

   II. Wymagania niezbędne (formalne):

  1. Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce.

  2. Co najmniej 5-letni staż pracy.

  3. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.

  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

  5. Nieposzlakowana opinia.

  6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  8. Znajomość oraz umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa regulujących funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i innych przepisów wykonawczych.

III. Wymagania pożądane:

  1. Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie lub samorząd terytorialny.

  2. Doświadczenia z zakresu zarządzania zespołem,

  3. Umiejętność pracy pod presją czasu.

  4. Komunikatywność, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność.

  5. Znajomości programu EZD.

  6. Umiejętność obsługi komputera (MS Office).

  7. Wysoka kultura osobista.

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres czynności i obowiązków.

V. Warunki pracy

  1. Stanowisko pracy: Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru.

  2. Wymiar czasu pracy: 1 etat (40 godzin tygodniowo).

  3. Wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1960 z późn. zm.) oraz Zarządzeniem Nr ON.120.15.2023 Starosty Sierpeckiego z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Sierpcu z późn. zm.

  4. Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Sierpcu, 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a, pokój jednoosobowy na pierwszym piętrze (wejście do budynku wyposażone jest w windę, brak windy na I piętro).

  5. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca umysłowa w biurze, w podstawowym systemie czasu pracy, obsługa komputera powyżej 4 godzin, obsługa interesantów, dostęp do innych urządzeń biurowych.

VI. Kandydaci winni zapoznać się z :

  1. Opisem stanowiska pracy i szczegółowym zakresem czynności i obowiązków.

  2. Szczegółowymi zasadami naboru określonymi w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), które dostępne są na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl lub w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pokój Nr 104.

  3. Zarządzeniem Nr ON.120.1.2019 Starosty Sierpeckiego z dnia 8 stycznia 2019 r. w sprawie procedury zatrudniania pracowników na stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sierpcu (do wglądu w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pokój Nr 104).

  4. Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dostępną na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl lub Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pokój Nr 104.

VII. Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. Życiorys (CV) – podpisany własnoręcznie.

  2. List motywacyjny – podpisany własnoręcznie,

  3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – podpisany własnoręcznie.

  4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.

  5. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

  6. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe –podpisane własnoręcznie.

  7. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentami wymienionymi w pkt VI – podpisane własnoręcznie.

  8. Klauzula informacyjna oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedur rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) - podpisane własnoręcznie.

  9. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku - podpisane własnoręcznie.

Wzór oświadczenia złożonego na okoliczność spełnienia wymogów zawartych w punktach 6, 7, 9 wymaganych dokumentów aplikacyjnych do pobrania.

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami oświadczenia potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne wymienione w pkt VII należy składać w zamkniętej kopercie, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc (Sekretariat, pokój Nr 101) lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:

 

Starostwo Powiatowe w Sierpcu

ul. Świętokrzyska 2a

09-200 Sierpc

 

z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko Naczelnika Wydziału Organizacji i Nadzoru” w terminie do dnia 03.10.2024 r. do godz. 15.30.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani odrębnie.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.sierpc.starostwo.gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej urzędu znajdującej się w budynku przy ul. Świętokrzyskiej 2a (I piętro).

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed podpisaniem umowy o pracę będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie lekarskiego braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w stanowisku (kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy) oraz oryginał zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów wymienionych w pkt VII ppkt 4-6.

Z wybranym kandydatem zostanie nawiązany stosunek pracy na podstawie umowy o pracę na czas określony.

W przypadku osoby, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135 ) umowę zawiera się na czas określony celem odbycia służby przygotowawczej zgodnie z Zarządzeniem Nr ON.120.1.2019 Starosty Sierpeckiego z dnia 8 stycznia 2019 r. w sprawie procedury zatrudniania pracowników na stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sierpcu z późn. zm. (do wglądu w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pokój Nr 104).

 

Sierpc, dnia 24.09.2024 r.                                                                                                                                                                                                                        Starosta Sierpecki

                                                                                                                                                                                                                                                                              /-/

                                                                                                                                                                                                                                                               Przemysław Burzyński

 

 

Klauzula informacyjna podawana przy zbieraniu danych od osób ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Sierpcu

1. Administratorem Państwa danych osobowych , pracowników, jest Starostwo Powiatowe w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc,

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej ido@powiat.sierpc.pl

3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej. Dane osobowe pracowników są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją obowiązków wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;

4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);

5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;

6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:

1) Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przewidzianego w ustawie z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, w ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;

2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;

3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji celu ich przetwarzania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości realizacji umowy o pracę;

4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe

Podstawa prawna:

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2014 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119) z 4 maja 2016 r.


 

Zapoznałem się

……………………………………

( data i podpis)

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych Ja, niżej podpisana/ny wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Starostwo Powiatowe w Sierpcu, 09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2A podanych w ofercie o zatrudnienie .Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres starosta@powiat.sierpc.pl lub na adres Starostwa Powiatowego , którego zgoda dotyczy.

…………………………………………..

Data i podpis osoby wyrażającej zgodę*

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sulkowska Małgorzata
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-09-24 14:50:39
  • Informacja zaktualizowana przez: Sulkowska Małgorzata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-10-04 15:47:25
  • Liczba odsłon: 557
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 11493226]

przewiń do góry