STAROSTWO POWIATOWE W SIERPCU
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika Wydziału Organizacji i Nadzoru
I. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
II. Wymagania niezbędne (formalne):
-
Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce.
-
Co najmniej 5-letni staż pracy.
-
Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
-
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Znajomość oraz umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa regulujących funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i innych przepisów wykonawczych.
III. Wymagania pożądane:
-
Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie lub samorząd terytorialny.
-
Doświadczenia z zakresu zarządzania zespołem.
-
Umiejętność pracy pod presją czasu.
-
Komunikatywność, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność.
-
Znajomości programu EZD.
-
Umiejętność obsługi komputera (MS Office).
-
Wysoka kultura osobista.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres czynności i obowiązków.
V. Warunki pracy
-
Stanowisko pracy: Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru.
-
Wymiar czasu pracy: 1 etat (40 godzin tygodniowo).
-
Wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1960 z późn. zm.) oraz Zarządzeniem Nr ON.120.15.2023 Starosty Sierpeckiego z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Sierpcu z późn. zm.
-
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Sierpcu, 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a, pokój jednoosobowy na pierwszym piętrze (wejście do budynku wyposażone jest w windę, brak windy na I piętro).
-
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca umysłowa w biurze, w podstawowym systemie czasu pracy, obsługa komputera powyżej 4 godzin, obsługa interesantów, dostęp do innych urządzeń biurowych.
VI. Kandydaci winni zapoznać się z :
-
Opisem stanowiska pracy i szczegółowym zakresem czynności i obowiązków.
-
Szczegółowymi zasadami naboru określonymi w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), które dostępne są na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl lub w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pokój Nr 104.
-
Zarządzeniem Nr ON.120.1.2019 Starosty Sierpeckiego z dnia 8 stycznia 2019 r. w sprawie procedury zatrudniania pracowników na stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sierpcu (do wglądu w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pokój Nr 104).
-
Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dostępną na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl lub Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pokój Nr 104.
VII. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-
Życiorys (CV) – podpisany własnoręcznie.
-
List motywacyjny – podpisany własnoręcznie,
-
Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – podpisany własnoręcznie.
-
Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
-
Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
-
Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe –podpisane własnoręcznie.
-
Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentami wymienionymi w pkt VI – podpisane własnoręcznie.
-
Klauzula informacyjna oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedur rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) - podpisane własnoręcznie.
-
Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku - podpisane własnoręcznie.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami oświadczenia potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne wymienione w pkt VII należy składać w zamkniętej kopercie, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc (Sekretariat, pokój Nr 101) lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
ul. Świętokrzyska 2a
09-200 Sierpc
z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko Naczelnika Wydziału Organizacji i Nadzoru” w terminie do dnia 15.10.2024 r. do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne będzie przeprowadzony test kwalifikacyjny oraz rozmowa kwalifikacyjna o czym kandydaci zostaną poinformowani odrębnie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.sierpc.starostwo.gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej urzędu znajdującej się w budynku przy ul. Świętokrzyskiej 2a (I piętro).
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed podpisaniem umowy o pracę będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie lekarskiego braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w stanowisku (kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy) oraz oryginał zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów wymienionych w pkt VII ppkt 4-6.
Z wybranym kandydatem zostanie nawiązany stosunek pracy na podstawie umowy o pracę na czas określony.
W przypadku osoby, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135 ) umowę zawiera się na czas określony celem odbycia służby przygotowawczej zgodnie z Zarządzeniem Nr ON.120.1.2019 Starosty Sierpeckiego z dnia 8 stycznia 2019 r. w sprawie procedury zatrudniania pracowników na stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sierpcu z późn. zm. (do wglądu w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pokój Nr 104).
Sierpc, dnia 04.10.2024 r. Starosta Sierpecki
/-/
Przemysław Burzyński
Klauzula informacyjna podawana przy zbieraniu danych od osób ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Sierpcu
1. Administratorem Państwa danych osobowych , pracowników, jest Starostwo Powiatowe w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc,
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej ido@powiat.sierpc.pl
3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej. Dane osobowe pracowników są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją obowiązków wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przewidzianego w ustawie z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, w ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji celu ich przetwarzania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości realizacji umowy o pracę;
4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe
Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2014 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119) z 4 maja 2016 r.
……………………………………
( data i podpis)
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych Ja, niżej podpisana/ny wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Starostwo Powiatowe w Sierpcu, 09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2A podanych w ofercie o zatrudnienie .Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres starosta@powiat.sierpc.pl lub na adres Starostwa Powiatowego , którego zgoda dotyczy
.………………………………………..
Data i podpis osoby wyrażającej zgodę*
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sulkowska Małgorzata
- Data udostępnienia w BIP: 2024-10-04 15:55:47
- Informacja zaktualizowana przez: Sulkowska Małgorzata
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-10-18 15:21:17
- Liczba odsłon: 786
- Historia dokumentu: