Wersja archiwalna 2012-06-28 10:53:20

   

OGŁOSZENIE

o udzieleniu zamówienia





Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)



informuję,

że zostało udzielone firmie EURODOM Jarosław Dąbkowski. Tłuchówek 44, 87-605 Tłuchowo, zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.000.000 euro przeprowadzonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w związku z zaoferowaną ceną 716.402,38 zł brutto na realizację zadania pn. Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego wraz z budynkiem hali sportowej.


Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego

Ewa Nowakowska


Sierpc, 28.06.2012 r.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


OGŁOSZENIE

o rozstrzygnięciu postępowania

w trybie przetargu nieograniczonego


Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)


informuję, że


na wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego wraz z budynkiem hali sportowej oferty złożyli następujący Wykonawcy:

1. PHU TYMBUD Wojciech Szwech, Maszewo Duże, ul. Dębowa 37, 09-400 Płock, 689.091,34 zł brutto;

2. Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna Krzysztof Rutkowski, ul. Moniuszki 71, 06-200 Maków Mazowiecki, 999.417,29 zł brutto;

3. TECHBUD Ryszard Smoła, Osiek 82B, 87-340 Osiek, 928.593,17 zł brutto;

4. EURODOM Jarosław Dąbkowski. Tłuchówek 44, 87-605 Tłuchowo, 716.402,38 zł brutto;

5. PHU „BUDOMEX” Dariusz Rzeszotarski, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, 758.722,50 zł brutto.

6. PHU „ZEL-BUD”, Gójsk, ul. Ogrodowa 8, 09-227 Szczutowo, 665.721,08 zł brutto.


Oferty Nr 1, 2, 3 i 6 zostały odrzucone, ponieważ nie odpowiadały wymogowi zawartemu w Rozdziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ, tzn. przedstawiający je Wykonawcy nie zrealizowali w ostatnich 5 latach latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) co najmniej 1 zamówienia o wartości 0,75 mln zł w okresie 3 miesięcy lub większego w okresie równoważnym odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co rozumie się budowę, remont lub modernizację obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i nie przedstawili dokumentów potwierdzających rzetelne wykonanie takich robót. Spełnienie tego wymogu ma według nas jako Zamawiającego decydujące znaczenie dla terminowego zakończenia robót.

Przy badaniu spełniania tego warunku brano pod uwagę miesięczny wskaźnik kwotowy stopnia realizacji zadania, który wynosił 0,25 mln zł netto (0,75 mln: 3 miesiące = 0,25 mln zł/m-c).

Wskaźnik ten wynosił odpowiednio: dla oferty Nr 1 – 214.706 zł/m-c, dla oferty Nr 2 – 229.474 zł/m-c, dla oferty Nr 3 – 208.151 zł/m-c, dla oferty Nr 4 – 357.142 zł/m-c, dla oferty Nr 5 – 652.350 zł/m-c, dla oferty Nr 6 – 148.467 zl/m-c.

Wobec powyższego oferty Nr 1, 2,3 i 6 podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.


Pozostałe oferty były ważne.

Informuję, że referencja zawarta w ofercie Nr 4 wystawiona przez FADESA POLNORD POLSKA Sp. z o.o. , Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa została potwierdzona w trakcie badania. ofert.

Punktacja dla ofert ważnych była następująca: oferta Nr 4 – 10,00 pkt; oferta Nr 5 – 9,44 pkt.

Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma EURODOM Jarosław Dąbkowski. Tłuchówek 44, 87-605 Tłuchowo, brutto za kwotę 716.402,38 zł brutto.


Wobec powyższego postępowanie rozstrzygnięto na korzyść tego Wykonawcy w trybie art. 91 ust. 1 Pzp.

Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego

Ewa Nowakowska

Sierpc, 22.06.2012 r.

 

 

siwz1termolo.doc

zalacznikidosiwz.doc

1.zapytaniedosiwz_odpowiedz.doc

szkola_lacznik_nakladczy_ath.ath

szkola_lacznik_nakladczy.pdf

hala_nakladczy_ath.ath

hala_nakladczy.pdf

 

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym


Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego

im. mjra Henryka Sucharskiego

09-200 Sierpc, ul. Mjra Henryka Sucharskiego 2


ogłasza


przetarg nieograniczony poniżej 5.000.000 euro na wykonanie termomodernizacji budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu oraz budynku hali sportowej


1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu oraz budynku hali sportowej.

A. Budynek szkoły z zapleczem

  1. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem frezowanym gr. 12cm wraz z wykonaniem tynku dekoracyjnego akrylowego wielobarwnego /kolorystyka zostanie ustalona z użytkownikiem w trakcie robót/ oraz innymi robotami towarzyszącymi;

  2. Ocieplenie cokołów budynku styropianem frezowanym gr. 8cm z wykonaniem tynku żywicznego wraz innymi robotami towarzyszącymi;

  3. Remont kominów ponad dachem w budynku szkoły z wykonaniem nowych czapek żelbetowych /przy rozbiórce istniejących czapek kanały wentylacyjne należy zabezpieczyć przed zagruzowaniem/;

  4. Ocieplenie stropodachów płytami z wełny mineralnej gęstości 150kg/m3 o grubości 6,0cm mocowanych łącznie z I-szą warstwą papy termozgrzewalnej do podłoża betonowego łącznikami teleskopowymi o długości około 12cm /w strefie brzegowej tj. 2m od okapów i krawędzi dachów minimum 4 łączniki mocujące na m2 oraz w strefie wewnętrznej minimum 2 łączniki na m2/ po uprzednim wykonaniu izolacji z folii budowlanej szerokiej a następnie II-giej warstwy papy termozgrzewalnej.W wycenie robót przewidzieć pokrycie dachów papami termozgrzewalnymi modyfikowanymi o grubości 5,2 mm;

  5. Demontaż oraz wykonanie nowej instalacji odgromowej wraz z niezbędnymi pomiarami.


B. Budynek hali sportowej

1. Ocieplenie stropodachu płytami z wełny mineralnej gęstości 150kg/m3 o grubości 10cm mocowanych łącznie z I-szą warstwą papy termozgrzewalnej do górnej blachy płyt PW8 łącznikami teleskopowymi o długości około 20cm / w strefie brzegowej tj. 2m od okapów i krawędzi dachu minimum 4 łączniki mocujące na m2 oraz w strefie wewnętrznej minimum 2 łączniki na m2/ po uprzednim wykonaniu izolacji z folii budowlanej szerokiej a następnie II-giej warstwy papy termozgrzewalnej. W wycenie robót przewidzieć pokrycie dachów papami termozgrzewalnymi modyfikowanymi o grubości 5,2 mm;

2. Demontaż oraz wykonanie nowej instalacji odgromowej wraz z niezbędnymi pomiarami.


1a. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,

2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.),

3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.

1b. Przedmiot zamówienia według CPV – 45.45.00.00-6.


2. Termin realizacji zadania: 30 września 2012 r.


3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.


4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Liceum Ogólnokształcącego www.losierpc.edu.pl oraz BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Mjra Henryka Sucharskiego 2, pok. Nr 18.


5. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

1) W zakresie przedmiotu zamówienia i wizji lokalnej: Grzegorz Lisicki – Kierownik Gospodarczy w Liceum Ogólnokształcącym w Sierpcu, ul. mjra H. Sucharskiego 2, (24) 275 22 01, tel. kom. 602 279 470;

2) W zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Referacie Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: ra@powiat.sierpc.pl.


6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;

2) zrealizowali w ostatnich 5 latach latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) co najmniej 1 zamówienie o wartości 0,75 mln zł w okresie 3 miesięcy lub większe w okresie równoważnym odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co rozumie się budowę, remont lub modernizację obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót;

3) dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach pracy Liceum Ogólnokształcącego 8.00-15.00 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.

4) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;

5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp;

6) wniosą wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

6a. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

6b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.

6c. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Pzp do oferty dołączyć należy:

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6d. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:

1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł.

2) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 50% ceny oferty, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3) Dowód wniesienia wadium.


7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Mjra Henryka Sucharskiego 2 (sekretariat) do dnia 22 czerwca 2012 r. do godz. 10.00.


8. Otwarcie ofert nastąpi 22 czerwca 2012 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Mjra Henryka Sucharskiego 2 (gabinet Dyrektora).


9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.


10. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości   20.000,00 zł (słownie:dwadzieścia tysięcy złotych).

  1. 10a. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.:

  2. 1) pieniądzu,

  3. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

  4. 3) gwarancjach bankowych,

  5. 4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

  6. 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

10b. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 43 8213 0008 2007 0500 6980 0004 z adnotacją „Termomodernizacja Liceum”.

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

10c. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Liceum Ogólnokształcącym w Sierpcu, ul. Mjra Henryka Sucharskiego 2 w sekretariacie szkoły lub dołączyć do oferty.

  1. 10d. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.


11. Kryteria wyboru ofert: cena brutto – 100%.


12. Termin związania ofertą – 30 dni.


13. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.


14. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.


15. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.



Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego

 

Ewa Nowakowska

Sierpc, 06.06.2012 r.




Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 11555571]

przewiń do góry