Wersja archiwalna 2012-06-15 11:03:49

 

siwz1termolo.doc

zalacznikidosiwz.doc

1.zapytaniedosiwz_odpowiedz.doc

szkola_lacznik_nakladczy_ath.ath

szkola_lacznik_nakladczy.pdf

hala_nakladczy_ath.ath

hala_nakladczy.pdf

 

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym


Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego

im. mjra Henryka Sucharskiego

09-200 Sierpc, ul. Mjra Henryka Sucharskiego 2


ogłasza


przetarg nieograniczony poniżej 5.000.000 euro na wykonanie termomodernizacji budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu oraz budynku hali sportowej


1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu oraz budynku hali sportowej.

A. Budynek szkoły z zapleczem

  1. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem frezowanym gr. 12cm wraz z wykonaniem tynku dekoracyjnego akrylowego wielobarwnego /kolorystyka zostanie ustalona z użytkownikiem w trakcie robót/ oraz innymi robotami towarzyszącymi;

  2. Ocieplenie cokołów budynku styropianem frezowanym gr. 8cm z wykonaniem tynku żywicznego wraz innymi robotami towarzyszącymi;

  3. Remont kominów ponad dachem w budynku szkoły z wykonaniem nowych czapek żelbetowych /przy rozbiórce istniejących czapek kanały wentylacyjne należy zabezpieczyć przed zagruzowaniem/;

  4. Ocieplenie stropodachów płytami z wełny mineralnej gęstości 150kg/m3 o grubości 6,0cm mocowanych łącznie z I-szą warstwą papy termozgrzewalnej do podłoża betonowego łącznikami teleskopowymi o długości około 12cm /w strefie brzegowej tj. 2m od okapów i krawędzi dachów minimum 4 łączniki mocujące na m2 oraz w strefie wewnętrznej minimum 2 łączniki na m2/ po uprzednim wykonaniu izolacji z folii budowlanej szerokiej a następnie II-giej warstwy papy termozgrzewalnej.W wycenie robót przewidzieć pokrycie dachów papami termozgrzewalnymi modyfikowanymi o grubości 5,2 mm;

  5. Demontaż oraz wykonanie nowej instalacji odgromowej wraz z niezbędnymi pomiarami.


B. Budynek hali sportowej

1. Ocieplenie stropodachu płytami z wełny mineralnej gęstości 150kg/m3 o grubości 10cm mocowanych łącznie z I-szą warstwą papy termozgrzewalnej do górnej blachy płyt PW8 łącznikami teleskopowymi o długości około 20cm / w strefie brzegowej tj. 2m od okapów i krawędzi dachu minimum 4 łączniki mocujące na m2 oraz w strefie wewnętrznej minimum 2 łączniki na m2/ po uprzednim wykonaniu izolacji z folii budowlanej szerokiej a następnie II-giej warstwy papy termozgrzewalnej. W wycenie robót przewidzieć pokrycie dachów papami termozgrzewalnymi modyfikowanymi o grubości 5,2 mm;

2. Demontaż oraz wykonanie nowej instalacji odgromowej wraz z niezbędnymi pomiarami.


1a. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,

2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.),

3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.

1b. Przedmiot zamówienia według CPV – 45.45.00.00-6.


2. Termin realizacji zadania: 30 września 2012 r.


3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.


4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Liceum Ogólnokształcącego www.losierpc.edu.pl oraz BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Mjra Henryka Sucharskiego 2, pok. Nr 18.


5. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

1) W zakresie przedmiotu zamówienia i wizji lokalnej: Grzegorz Lisicki – Kierownik Gospodarczy w Liceum Ogólnokształcącym w Sierpcu, ul. mjra H. Sucharskiego 2, (24) 275 22 01, tel. kom. 602 279 470;

2) W zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Referacie Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: ra@powiat.sierpc.pl.


6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;

2) zrealizowali w ostatnich 5 latach latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) co najmniej 1 zamówienie o wartości 0,75 mln zł w okresie 3 miesięcy lub większe w okresie równoważnym odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co rozumie się budowę, remont lub modernizację obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót;

3) dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach pracy Liceum Ogólnokształcącego 8.00-15.00 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.

4) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;

5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp;

6) wniosą wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

6a. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

6b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.

6c. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Pzp do oferty dołączyć należy:

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6d. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:

1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł.

2) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 50% ceny oferty, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3) Dowód wniesienia wadium.


7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Mjra Henryka Sucharskiego 2 (sekretariat) do dnia 22 czerwca 2012 r. do godz. 10.00.


8. Otwarcie ofert nastąpi 22 czerwca 2012 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Mjra Henryka Sucharskiego 2 (gabinet Dyrektora).


9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.


10. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości   20.000,00 zł (słownie:dwadzieścia tysięcy złotych).

  1. 10a. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.:

  2. 1) pieniądzu,

  3. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

  4. 3) gwarancjach bankowych,

  5. 4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

  6. 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

10b. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 43 8213 0008 2007 0500 6980 0004 z adnotacją „Termomodernizacja Liceum”.

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

10c. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Liceum Ogólnokształcącym w Sierpcu, ul. Mjra Henryka Sucharskiego 2 w sekretariacie szkoły lub dołączyć do oferty.

  1. 10d. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.


11. Kryteria wyboru ofert: cena brutto – 100%.


12. Termin związania ofertą – 30 dni.


13. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.


14. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.


15. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.



Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego

 

Ewa Nowakowska

Sierpc, 06.06.2012 r.




Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 11492641]

przewiń do góry