Wersja archiwalna 2006-04-10 16:53:10
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony do 60.000 euro
na wykonanie instalacji elektrycznej w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sierpcu
przy ul. Kopernika 9
-
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 9 według posiadanej przez Zamawiajacego dokumentacji technicznej.
-
Termin realizacji zadania – 5 tygodni od dnia podpisana umowy.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
-
Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót zawierajacym także kosztorys ofertowy można pobrać nieodpłatnie u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 111/112 w godzinach urzędowania, przy czym projekt techniczny opisujący zadanie jest do wglądu.
-
Upoważnieni do kontaktu z oferentami są: w zakresie procedury przetargu: Zdzisław Dumowski – inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a , pok. 111/112, tel. (24) 275 91 01 wewn. 142; w zakresie przedmiotu zamówienia: inż. Franciszek Chojnacki – Usługi Elektryczne LUMEN, 09-200 Sierpc, ul. Wiosny Ludów 28, tel. (24) 275 64 60, tel. kom. 693 72 62 01.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- dysponują przynajmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do wykonawstwa w zakresie instalacji elektrycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- w ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) wykonali co najmniej 3 zamówienia zbliżone rodzajowo i ilościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem i posiadają referencje potwierdzające realizację takich usług;
- zapoznają się z dokumentacją techniczną zadania i dokonają wizji lokalnej obiektu w godzinach urzędowania Starostwa (w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach 7.30-15.15, we środy w godzinach 7.30-16.30) i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.
- udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. -
Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l PZP mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w PZP i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ.
-
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 28 kwietnia 2006 r. do godz. 10.00.
-
Otwarcie ofert nastąpi dnia 28 kwietnia 2006 r. o godz. 10.30. w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.
-
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
-
Zamawiający rezygnuje z wadium.
-
Kryteria wyboru ofert: cena brutto - 100%
Starosta Sierpecki
Paweł M. Ambor
Sierpc, dnia 10 kwietnia 2006 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malanowska Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2006-04-10
- Informacja zaktualizowana przez: Malanowska Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-04-10 16:53:10
- Liczba odsłon: 403
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: