O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym

Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a

ogłasza

przetarg nieograniczony do 60.000 euro

na wykonanie instalacji elektrycznej w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sierpcu

przy ul. Kopernika 9

 

  1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 9 według posiadanej przez Zamawiajacego dokumentacji technicznej.
  2. Termin realizacji zadania – 5 tygodni od dnia podpisana umowy.
  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
  4. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót zawierajacym także kosztorys ofertowy można pobrać nieodpłatnie u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 111/112 w godzinach urzędowania, przy czym projekt techniczny opisujący zadanie jest do wglądu.
  5. Upoważnieni do kontaktu z oferentami są: w zakresie procedury przetargu: Zdzisław Dumowski – inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a , pok. 111/112, tel. (24) 275 91 01 wewn. 142; w zakresie przedmiotu zamówienia: inż. Franciszek Chojnacki – Usługi Elektryczne LUMEN, 09-200 Sierpc, ul. Wiosny Ludów 28, tel. (24) 275 64 60, tel. kom. 693 72 62 01.
  6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    -  dysponują przynajmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do wykonawstwa w zakresie instalacji elektrycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
    - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    - w ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) wykonali co najmniej 3 zamówienia zbliżone rodzajowo i ilościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem i posiadają referencje potwierdzające realizację takich usług;
    - zapoznają się z dokumentacją techniczną zadania i dokonają wizji lokalnej obiektu w godzinach urzędowania Starostwa (w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach 7.30-15.15, we środy w godzinach 7.30-16.30) i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.
    - udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;
    - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP.
  7. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l PZP mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
  8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w PZP i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ.
  9. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 28 kwietnia 2006 r. do godz. 10.00.
  10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28 kwietnia 2006 r. o godz. 10.30. w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.
  11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert. 
  12. Zamawiający rezygnuje z wadium.
  13. Kryteria wyboru ofert: cena brutto - 100%

Starosta Sierpecki

Paweł M. Ambor

Sierpc, dnia 10 kwietnia 2006 r.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malanowska Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malanowska Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-04-10 16:53:10
  • Liczba odsłon: 407
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 11644876]

przewiń do góry