Wersja archiwalna 2011-08-24 11:02:20

 

 



OGŁOSZENIE

o udzieleniu zamówienia





Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)



informuję,

że zostało udzielone Zakładowi Metalowo-Elektrotechnicznemu „Bajpax”, Nieznanice, ul. Mstowska 3, 42-270 Kłomnice, zamówienie publiczne w trybie zapytania o cenę poniżej 14000 euro przeprowadzonego na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w związku zaoferowaną ceną brutto 36900,00 zł na dostawę i montaż windy dla niepełnosprawnych przy budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu.


Starosta Sierpecki

Jan Laskowski



Sierpc, 24.08.2011 r.




OGŁOSZENIE

o rozstrzygnięciu postępowania

w trybie przetargu nieograniczonego



Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)


informuję, że


swoje oferty na dostawę i montaż windy dla niepełnosprawnych przy budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu nadesłali następujący wykonawcy:




1. GARAVENTA LIFT POLSKA sp. z o.o., ul. Międzyleska 4, 50-514 Wrocław, brutto 38745,00 zł.

2. Zakład Metalowo-Elektrotechniczny „Bajpex”, Nieznanice, ul. Mstowska 3, 42-270 Kłomnice, brutto 36900,00 zł.

3. Firma Handlowa „ARTMED” Jadwiga Sienkiewicz, Antoni Kęsy s.j., ul. św. Antoniego 18 lok. 3, 97-200 Tomaszów Maz., 64329,00 zł.


Oferty były poprawne.

Punktacja dla ofert ważnych była następująca: oferta Nr 1 – 9,52 pkt; oferta Nr 2 – 10,00 pkt, oferta Nr 3 – 5,73.


Wobec powyższego postępowanie rozstrzygnięto na korzyść firmy Zakład Metalowo-Elektrotechniczny „Bajpex”, Nieznanice, ul. Mstowska 3, 42-270 Kłomnice w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy.







Starosta Sierpecki

Jan Laskowski

Sierpc, 04.08.2011 r.


-------------------------------

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym



Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony o wartości poniżej 14.000 euro

Dostawa i montaż windy dla niepełnosprawnych

przy budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu


Przedmiotem zamówienia jest:


Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż windy o minimalnych parametrach:

Udźwig:

340 kg

Prędkość jazdy:

0,06 m/s

Wysokość podnoszenia;

ok. 1,3 m

Wymiar podestu platformy:

914 x 1394 mm (szer. x głębokość)

Wymiar zewnętrzny platformy:

1255 x 1440 mm

Ilość przystanków:

2

Usytuowanie wejść na platformę:

przelotowe naprzeciw siebie

Szerokość otwarcia drzwi:

902; 836 mm

Wysokość drzwi i obudowy platformy:

1100 mm

Rodzaj zasilania:

230 V

Podszybie: platforma z automatyczną klapką najazdową jeżdżącą z platformą

 

umożliwiającą wjazd na platformę na poziomie dolnego przystanku.

 

Sterowanie jazdą platformy: jazda platformą przez stały nacisk na przyciski jazdy

 

na panelu dyspozycji lub kasetach wezwań na przystankach.

 

Elementy bezpieczeństwa:

 

przycisk zatrzymania awaryjnego „STOP”, ruchoma płyta pod podłogą podestu

 

platformy, 

 

kontakty bezpieczeństwa w drzwiach z kontrolą zamknięcia i zaryglowania

 

drzwi, gdy

 

platforma znajduje się poza przystankiem, system akumulatorowego zjazdu

 

w przypadku  braku zasilania, sygnał dźwiękowy „ALARM” na platformie.

 

Platforma musi spełniać warunki dyrektyw UE - 2006/42/WE

 

(Dyrektywa Maszynowa),

 

2004/108/WE (Dyrektywa Kompatybilności Elektromagnetycznej), 2006/95/WE

 

(Dyrektywa Niskonapięciowa) oraz normy EN81-40.

 

Warunki dostawy:

Wraz z windą Wykonawca dostarczy odpowiednią dokumentację

 

w języku polskim dla potrzeb rejestracji urządzenia w UDT

 

oraz poniesie koszt badań

 

dopuszczających urządzenie do eksploatacji przez UDT,

 

odbiór przez UDT,

 

oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim

 

oraz książkę gwarancyjną.


Minimalny okres gwarancyjny: 24 miesiące.

Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 42416130-5.


Termin realizacji zadania – 6 tygodni od daty podpisania umowy.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.

5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 108 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30.

6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

- w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor w Referacie Administracyjnym Starostwa Powiatowego, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;

- w przedmiocie zamówienia – Monika Szablewska – Kierownik Referatu Administracyjnego Starostwa Powiatowego, telefon (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: ra@powiat.sierpc.pl.


7. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 powołanej ustawy, którzy złożą:

  1. Ofertę złożoną na formularzu oferty stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji.

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 2a do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

4. Podpisany wzór umowy stanowiącej załącznik Nr 3 oraz Wykaz zrealizowanych dostaw – Zał. Nr 4.

5. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


oraz:

8. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.


8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 4 sierpnia 2011 r. do godz. 8.30.

9. Otwarcie ofert nastąpi 4 sierpnia 2011 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.

10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

11. Kryteria wyboru ofert: cena - 100%.

12. Zamawiający rezygnuje z wadium.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.

Starosta Sierpecki

Jan Laskowski



Sierpc, 27 lipca 2011 r.



 

siwz.winda.doc

modyfikacja.doc

zmodyfikowana-_siwz.winda.doc

 



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 11555261]

przewiń do góry