Wersja archiwalna 2011-08-04 12:30:17
OGŁOSZENIE
o rozstrzygnięciu postępowania
w trybie przetargu nieograniczonego
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
informuję, że
swoje oferty na dostawę i montaż windy dla niepełnosprawnych przy budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu nadesłali następujący wykonawcy:
1. GARAVENTA LIFT POLSKA sp. z o.o., ul. Międzyleska 4, 50-514 Wrocław, brutto 38745,00 zł.
2. Zakład Metalowo-Elektrotechniczny „Bajpex”, Nieznanice, ul. Mstowska 3, 42-270 Kłomnice, brutto 36900,00 zł.
3. Firma Handlowa „ARTMED” Jadwiga Sienkiewicz, Antoni Kęsy s.j., ul. św. Antoniego 18 lok. 3, 97-200 Tomaszów Maz., 64329,00 zł.
Oferty były poprawne.
Punktacja dla ofert ważnych była następująca: oferta Nr 1 – 9,52 pkt; oferta Nr 2 – 10,00 pkt, oferta Nr 3 – 5,73.
Wobec powyższego postępowanie rozstrzygnięto na korzyść firmy Zakład Metalowo-Elektrotechniczny „Bajpex”, Nieznanice, ul. Mstowska 3, 42-270 Kłomnice w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 04.08.2011 r.
-------------------------------
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 14.000 euro
Dostawa i montaż windy dla niepełnosprawnych
przy budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż windy o minimalnych parametrach:
Udźwig: |
340 kg |
Prędkość jazdy: |
0,06 m/s |
Wysokość podnoszenia; |
ok. 1,3 m |
Wymiar podestu platformy: |
914 x 1394 mm (szer. x głębokość) |
Wymiar zewnętrzny platformy: |
1255 x 1440 mm |
Ilość przystanków: |
2 |
Usytuowanie wejść na platformę: |
przelotowe naprzeciw siebie |
Szerokość otwarcia drzwi: |
902; 836 mm |
Wysokość drzwi i obudowy platformy: |
1100 mm |
Rodzaj zasilania: |
230 V |
Podszybie: platforma z automatyczną klapką najazdową jeżdżącą z platformą
umożliwiającą wjazd na platformę na poziomie dolnego przystanku.
Sterowanie jazdą platformy: jazda platformą przez stały nacisk na przyciski jazdy
na panelu dyspozycji lub kasetach wezwań na przystankach.
Elementy bezpieczeństwa:
przycisk zatrzymania awaryjnego „STOP”, ruchoma płyta pod podłogą podestu
platformy,
kontakty bezpieczeństwa w drzwiach z kontrolą zamknięcia i zaryglowania
drzwi, gdy
platforma znajduje się poza przystankiem, system akumulatorowego zjazdu
w przypadku braku zasilania, sygnał dźwiękowy „ALARM” na platformie.
Platforma musi spełniać warunki dyrektyw UE - 2006/42/WE
(Dyrektywa Maszynowa),
2004/108/WE (Dyrektywa Kompatybilności Elektromagnetycznej), 2006/95/WE
(Dyrektywa Niskonapięciowa) oraz normy EN81-40.
Warunki dostawy:
Wraz z windą Wykonawca dostarczy odpowiednią dokumentację
w języku polskim dla potrzeb rejestracji urządzenia w UDT
oraz poniesie koszt badań
dopuszczających urządzenie do eksploatacji przez UDT,
odbiór przez UDT,
oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim
oraz książkę gwarancyjną.
Minimalny okres gwarancyjny: 24 miesiące.
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 42416130-5.
Termin realizacji zadania – 6 tygodni od daty podpisania umowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.
5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 108 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30.
6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
- w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor w Referacie Administracyjnym Starostwa Powiatowego, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;
- w przedmiocie zamówienia – Monika Szablewska – Kierownik Referatu Administracyjnego Starostwa Powiatowego, telefon (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: ra@powiat.sierpc.pl.
7. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 powołanej ustawy, którzy złożą:
-
Ofertę złożoną na formularzu oferty stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 2a do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Podpisany wzór umowy stanowiącej załącznik Nr 3 oraz Wykaz zrealizowanych dostaw – Zał. Nr 4.
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
oraz:
8. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 4 sierpnia 2011 r. do godz. 8.30.
9. Otwarcie ofert nastąpi 4 sierpnia 2011 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
11. Kryteria wyboru ofert: cena - 100%.
12. Zamawiający rezygnuje z wadium.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 27 lipca 2011 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2011-08-04
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-04 12:30:17
- Liczba odsłon: 1371
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: