Wersja archiwalna 2007-02-20 12:50:03
OGŁOSZENIE
o rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego
o wartości poniżej 60000 euro na wykonanie adaptacji poddasza budynku b. internatu Zespołu Szkół nr 1 w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a i 8b na cele użytkowe – etap I przy jedynym kryterium 100% cena brutto
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
informuję,
że na ogłoszony przez nas przetarg wpłynęły 4 oferty.
Odrzucono 2 oferty:
-
firmy PU-P „Budexpol” 09-200 Sierpc, pl. Chopina 26 w trybie art. 89 ust. 1 pkt 1) Pzp, ponieważ oferent wezwany w trybie art. 26 ust. 3 Pzp w terminie nie uzupełnił dokumentów.
-
firmy „WIKSBUD” 87-600 Lipno, ul. Okrzei 7/1 w trybie art. 89 ust. 1 pkt 1) Pzp, ponieważ oferent wezwany w trybie art. 26 ust. 3 Pzp w terminie nie uzupełnił dokumentów.
Wśród ofert ważnych najkorzystniejsza cena była zawarta w ofercie PHU „ZEL-BUD”, Gójsk, ul. Ogrodowa 8, 09-227 Szczutowo, które zaoferowało cenę brutto 133.575,08 zł.
Wobec powyższego przetarg rozstrzygnięto na korzyść tej firmy w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy.
Starosta Sierpecki
Sławomir Fułek
Sierpc, 20. 02. 2007 r.
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
sierpc.starostwo.gov.pl
ogłasza
przetarg nieograniczony do 60.000 euro
na wykonanie adaptacji poddasza budynku b. internatu Zespołu Szkół nr 1
w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a i 8b na cele użytkowe – etap I
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dachu budynku b. internatu Zespołu Szkół nr 1 w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a i 8b (działka 1383/1) polegająca na: usunięciu dotychczasowej podsypki gliniano-trocinowej z przestrzeni między legarami i zastąpienia jej wełną mineralną oraz przykrycia folią i płytami OSB ułożonymi na nowych legarach, jak też przebudowie obu klatek schodowych według posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji złożonej z (1) projektu technicznego, (2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz (3) kosztorysu i przedmiaru robót.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- zorganizowanie placu budowy wraz z niezbędnymi przyłączami,
- oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,
- opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.),
- utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.
2. Termin realizacji zadania – 21 maja 2007 r.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: sierpc.starostwo.gov.pl. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z kosztorysem i przedmiarem robót można otrzymać nieodpłatnie bezpośrednio u Zamawiającego – w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4, przy czym szczegółowy projekt techniczny zadania jest dokumentem do wglądu.
5. Upoważnieni do kontaktu z oferentami jest Zdzisław Dumowski – inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Kopernika 9 , pok. 4, tel. (24) 275 91 23;
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
* dysponują przynajmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i ekonomiczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
* w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 3 zamówienia zbliżone rodzajowo i ilościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się zarówno przebudowę dachu na istniejących budynkach, a także budowę nowych obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają referencje potwierdzające realizację takich usług;
* zapoznają się z dokumentacją techniczną zadania i dokonają wizji lokalnej obiektu z udziałem przedstawiciela Zamawiającego w godzinach urzędowania Starostwa w godzinach 7.30-16.30) i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.
* udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;
* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
2) Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
3)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ.
7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 8 lutego 2007 r. do godz. 10.00.
-
Otwarcie ofert nastąpi dnia 8 lutego 2007 r. o godz. 10.30. w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Zamawiający rezygnuje z wadium.
-
Kryteria wyboru ofert: cena ryczałtowa brutto – 100%
-
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
-
Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.
Starosta Sierpecki
Sławomir Fułek
Sierpc, dnia 31 stycznia 2007 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2007-02-20
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-02-20 12:50:03
- Liczba odsłon: 710
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: