Wersja archiwalna 2007-01-31 13:24:41

 

O G Ł O S Z E N I E


o przetargu nieograniczonym


Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a

sierpc.starostwo.gov.pl

ogłasza


przetarg nieograniczony do 60.000 euro

na wykonanie adaptacji poddasza budynku b. internatu Zespołu Szkół nr 1

w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a i 8b na cele użytkowe – etap I


1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dachu budynku b. internatu Zespołu Szkół nr 1 w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a i 8b (działka 1383/1) polegająca na: usunięciu dotychczasowej podsypki gliniano-trocinowej z przestrzeni między legarami i zastąpienia jej wełną mineralną oraz przykrycia folią i płytami OSB ułożonymi na nowych legarach, jak też przebudowie obu klatek schodowych według posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji złożonej z (1) projektu technicznego, (2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz (3) kosztorysu i przedmiaru robót.

Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

- zorganizowanie placu budowy wraz z niezbędnymi przyłączami,

- oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,

- opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.),

- utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.

2. Termin realizacji zadania – 21 maja 2007 r.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: sierpc.starostwo.gov.pl. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z kosztorysem i przedmiarem robót można otrzymać nieodpłatnie bezpośrednio u Zamawiającego – w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4, przy czym szczegółowy projekt techniczny zadania jest dokumentem do wglądu.

5. Upoważnieni do kontaktu z oferentami jest Zdzisław Dumowski – inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Kopernika 9 , pok. 4, tel. (24) 275 91 23;

6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

* dysponują przynajmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;

* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i ekonomiczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

* w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 3 zamówienia zbliżone rodzajowo i ilościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się zarówno przebudowę dachu na istniejących budynkach, a także budowę nowych obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają referencje potwierdzające realizację takich usług;

* zapoznają się z dokumentacją techniczną zadania i dokonają wizji lokalnej obiektu z udziałem przedstawiciela Zamawiającego w godzinach urzędowania Starostwa w godzinach 7.30-16.30) i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.

* udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;

* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.

2) Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

3)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ.


7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 8 lutego 2007 r. do godz. 10.00.

  1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 8 lutego 2007 r. o godz. 10.30. w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.


9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

10. Zamawiający rezygnuje z wadium.

  1. Kryteria wyboru ofert: cena ryczałtowa brutto – 100%

  2. Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

  3. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.

siwz-internat.doc

kosztorys_obmiar.pdf

rzut_poddasza_skala.tif

przekrój_poddasza.pdf

                                                  Starosta Sierpecki

                                                Sławomir Fułek


Sierpc, dnia 31 stycznia 2007 r.







Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 11652603]

przewiń do góry