Wersja archiwalna 2016-08-30 12:51:03
OGŁOSZENIE
o rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego na organizację i obsługę kształcenia praktycznego dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Sierpcu objętych projektem pn. Zawodowa praktyka dla „Ekonomika"
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że na ogłoszony przetarg nieograniczony wpłynęła jedna oferta firmy Europroyectos Erasmus Plus S.L. C/Guatimocin 2, 18010 Granada, Hiszpania.
Cena oferty 67405,60 euro (waga 60%) i wykazane doświadczenie Wykonawcy poprzez udokumentowanie organizacji 13 grup stażystów (waga 40%).
Oferta Wykonawcy była uzupełniana w wyniku wezwania na podstawie art. 26 ust 3 Pzp.
Oferta spełniała warunki udziału i nie podlegała odrzuceniu.
Punktacja dla oferty na podstawie kryteriów podanych w Rozdziale XI SIWZ wyglądała następująco:
1. Cena brutto – 60 pkt.
2. Doświadczenie - 20 pkt, ponieważ Wykonawca wprawdzie przedłożył dokumenty świadczące o tym, że zrealizował staże zagraniczne dla 13 grup uczniów z polskich szkół zawodowych, ale w 3 przypadkach (projekty realizowane dla szkół w Pułtusku, Rybniku i Zwierzyńcu) staże te nie spełniały jednego z warunków SIWZ, tj. nie odbyły się w miastach stażu, czyli w Grenadzie i Kordobie.
Łączna punktacja uzyskana przez Wykonawcę – 80 pkt.
Wobec powyższego na podstawie art. 91 ust. 1 Pzp postępowanie rozstrzygnięto na korzyść firmy Europroyectos Erasmus Plus S.L. C/Guatimocin 2, 18010 Granada, Hiszpania.
Dyrektor Powiatowego Zespołu
Jednostek Budżetowych w Sierpcu
Marta Witte
Sierpc, 30.08.2016 r.
Dotyczy zamówienia publicznego Nr PZJB.4415.1.2016
DYREKTOR
POWIATOWEGO ZESPOŁU JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH w SIERPCU
na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz 2164 z późn. zm.) w związku z przetargiem nieograniczonym w celu wyłonienia wykonawcy zadania pn. Organizacja i obsługa kształcenia praktycznego dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Sierpcu objętych projektem pn. Zawodowa praktyka dla "Ekonomika"
informuje, że
Na realizację zadania z wycieczką dodatkową zamierza się przeznaczyć 68862,00 euro brutto, a na realizację zadania bez wycieczki dodatkowej - 66222,00 euro.
Na przetarg w dniu 17.08.2016 r. w terminie wpłynęła jedna oferta firmy Europroyectos Erasmus Plus S.L., C/Guatimocin 2 18010 Granada, Hiszpania.
Cena oferty z wycieczką dodatkową 60444,62 euro netto, 67405,60 euro brutto. Zamówienie będzie realizowane w okresie 16.10.2016-01.04.2017. Charakter zamówienia nie wymaga od Wykonawcy podania okresu gwarancji, natomiast warunki płatności zostały określone przez Zamawiającego w projekcie umowy.
Dyrektor PZJB w Sierpcu
Marta Witte
Sierpc, 17.08.2016 r.
siwz.zsnr2.erasmus.doc
Ogłoszenie nr 300116 - 2016 z dnia 2016-08-01 r.
Sierpc: Organizacja i
obsługa kształcenia praktycznego dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2
w Sierpcu objętych projektem pn. Zawodowa praktyka dla Ekonomika
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej lub wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących
do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mniejszy niż 30%, osób
zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo
ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:Powiatowy Zespół Jednostek
Budżetowych z dniem 1 lipca 2016 r. prowadzi obsługę
finansowo-księgową szkół i placówek oświatowo-wychowawczczch
Powiatu Sierpeckiego.
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
1.
2.
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej
nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje
dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych,
krajowy numer identyfikacyjny 74411400000, ul. ul. Armii Krajowej
10, 09200 Sierpc, woj. mazowieckie, państwo , tel.
242 752 875, e-mail , faks 242 752 875.
adres
strony internetowej http://www.zsnr2sierpc.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp
do dokumentów zamówienia można uzyskać pod adresem (URL)
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.zsnr2sierpc.edu.pl/, www.sierpc.starostwo.gov.pl
Dostęp
do dokumentów zamówienia jest ograniczony- więcej informacji można
uzyskać pod adresem
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Dopuszczone jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Pod adres:
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnodostępne
Nieograniczony,
pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i
obsługa kształcenia praktycznego dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2
w Sierpcu objętych projektem pn. Zawodowa praktyka dla Ekonomika
Numer referencyjny: PZJB.4415.1.2016
Przed wszczęciem
postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3)
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.1.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia są usługi obejmujące zorganizowanie w okresie
16.10.2016 – 01.04.2017 kształcenia praktycznego w Królestwie
Hiszpanii w ramach projektu mobilności dla uczniów i uczennic
Zespołu Szkół nr 2 im. Zygmunta Wolskiego w Sierpcu, ul. Wiosny
Ludów 7, 09-200 Sierpc (zwana dalej szkołą) wraz z usługami
związanymi opisanymi poniżej. Zamawiający na miejsce odbywania
stażu dopuszcza miasta: Grenada i Kordoba zlokalizowane w Andaluzji.
1. Szczegółowy opis usługi edukacyjnej: 1) Wykonawca zobowiązany
będzie zapewnić staż łącznie dla 44 osób
(uczestników/uczestniczek) – uczniów i uczennic szkoły w
następujących zawodach: a. Technik ekonomista, b. Technik
informatyk, c. Technik spedytor, d. Technik obsługi turystycznej, e.
Technik cyfrowych procesów graficznych. 2) Z każdą grupą
uczestników/uczestniczek stażu będą obecni opiekun/opiekunowie
grupy reprezentujący Zamawiającego. 3) Staże będą realizowane
zgodnie z indywidualnymi potrzebami uczniów, wymaganiami zawodów, w
których pobierają naukę oraz przygotowanymi programami stażu.
Wszelkie zajęcia kierowane dla uczniów i uczennic będą
podporządkowane ich dobru, rozwojowi i bezpieczeństwu. 4) Czas
stażu dla każdego uczestnika będzie wynosił min. 160 godzin zajęć
stażowych u pracodawcy (nie więcej, niż 8 godzin dziennie) i trwał
nie dłużej, niż 4 tygodnie (20 dni efektywnych stażu beż żadnych
przerw). W przypadku wystąpienia w trakcie stażu dni wolnych od
pracy Zamawiający wyznaczy sposób odpracowania tych dni. 5)
Przewidziany termin staży: a. październik - listopad 2016 (16
października - 12 listopada 2016): Grenada i Kordoba: 23 uczestników
i 2 opiekunów, b. marzec 2017 (5 marca 2017 - 01 kwietnia 2017):
Kordoba: 21 uczestników i 2 opiekunów, 6) Zamawiający może bez
zgody Wykonawcy zmienić liczbę stażystów, zawodów w których
będzie realizowane kształcenie, terminy wyjazdów, miasto stażu
oraz liczbę opiekunów. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność
za: a. bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć stażowych, b.
jakość i terminowość prowadzonych zajęć stażowych, c. szkody
wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas
wykonywania przedmiotu umowy. 8) Wykonawca zobowiązany jest: a.
przeprowadzić dla grupy program kulturowy składający się min. z:
a) dwóch wycieczek 1-dniowych do innego dużego miasta Andaluzji
(np. Grenada, Kordoba i Sewilla – wybór należy do Zamawiającego)
z wyżywieniem, b) minimum 3 zajęcia popołudniowe w każdym
tygodniu pobytu uczestników i uczestniczek staży obejmujące
spacery po mieście, zwiedzanie muzeów (np. Alhambra dla grupy w
Grenadzie) oraz inny zorganizowany sposób spędzania czasu, program
kulturowy będzie uzgodniony w formie pisemnej z Zamawiającym przed
podpisaniem umowy, b. prowadzić dla każdego uczestnika wymaganą
dokumentację, a w tym: a) dzienniczek stażu dokumentujący cały
przebieg stażu podpisany przez Wykonawcę oraz pracodawcę, u
którego realizowany będzie staż, b) certyfikaty o odbyciu stażu w
języku polskim i angielskim podpisane przez Wykonawcę oraz
pracodawcę, u którego realizowany będzie staż, c) potwierdzenia
uczestnictwa w programie kulturowym, d) raporty z cotygodniowej
ewaluacji stażu (dla całej grupy zawodowej), e) wziąć udział w
przygotowaniu Europass Mobilność, 9) Zamawiający może zwrócić
się do Wykonawcy, by w ramach tego zamówienia przeprowadził
rozmowy z kandydatami na stażystów i sprawdził ich umiejętności
językowe oraz przekazał uwagi szkole. Udział ten może być
realizowany przez kontakt internetowy wykorzystujący bezpośredni
przekaz obrazu i dźwięku. W takim wypadku Zamawiający zapewni w
swojej siedzibie warunki komunikacji Wykonawcy z kandydatami na
uczestników i uczestniczki stażu. 10) Wykonawca oddeleguje do
współpracy z Zamawiającym przynajmniej po 2 pracowników Wykonawcy
dla każdej z lokalizacji (Grenada, Kordoba), którzy będą
bezpośrednio dostępni dla uczestników: a. przedstawiciel partnera
– osoba do bieżących kontaktów odpowiedzialna m.in. za:
przyjęcie uczestników, organizację zakwaterowania, wyżywienia,
komunikację, 24 - godzinne wsparcie - pomoc opiekunom grupy w
nagłych wypadkach, b. opiekun stażu – osoba odpowiedzialna za:
sprawdzenie umiejętności językowych młodzieży i przekazanie uwag
szkole, wybór miejsc staży, przedstawienie pracodawcom programu
staży, indywidualizacja stażu - liczba godzin, monitorowanie
przebiegu stażu, postępów uczestników, spotkania ewaluacyjne,
mentoring i opieka podczas stażu, dokumentowanie stażu. 11)
Wykonawca będzie prowadził miejsce stałego wykonywania usług dla
Zamawiającego w każdej lokalizacji (biura projektu w Grenadzie,
Kordobie) w mieście stażu i w odległości nie większej niż 5
kilometrów od centrum miasta stażu. Miejsce stałego wykonywania
usług musi pozwalać na: a. stały dostęp (codziennie) dla
uczestników i uczestniczek stażu oraz ich opiekunom, b. możliwość
kontaktu bezpośredniego z przedstawicielem partnera oraz opiekunem
stażu (obecni w biurze projektu), c. prowadzenie zajęć takich jak
cotygodniowa ewaluacja dla stażystów/stażystek. 12) Wykonawca
udostępni Zamawiającemu numer telefonu alarmowego dostępnego dla
Zamawiającego 24 godziny na dobę przez cały pobyt uczniów i
uczennic Zamawiającego na wyjeździe stażowym. Pod tym numerem
będzie dostępny kompetentny przedstawiciel Wykonawcy posługujący
się biegle językiem polskim. 13) Wykonawca podejmuje się
upowszechniania rezultatów projektu na swojej stronie internetowej.
2. Szczegółowy opis usługi zakwaterowania i wyżywienia: 1)
Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wspólne: a. zakwaterowanie
dla wszystkich uczestników/uczestniczek oraz opiekunów w mieście
stażu i w odległości nie większej niż 5 kilometrów od centrum
miasta stażu. Miejsce zakwaterowania musi mieć bezpośredni i
dogodny transport z centrum miasta, miejscami stażu oraz biurem
projektu w mieście stażu. b. wyżywienie dla wszystkich
uczestników/uczestniczek oraz opiekunów grup składające się ze
śniadań, obiadów (posiłek na ciepło) i kolacji (posiłek na
ciepło) w miejscu zakwaterowania, 2) Dla Zamawiającego ważne jest,
by wszystkie oddane do jego dyspozycji pokoje były czyste, schludne,
oraz zapewniały odpowiednie miejsce - nie tylko na łóżka, ale
także na rzeczy osobiste i bagaże wszystkich
uczestników/uczestniczek stażu oraz ich opiekunów. Wszyscy
zakwaterowani muszą mieć swobodę w korzystaniu z pokoju. 3)
Zamawiający dopuszcza zakwaterowanie uczniów i uczennic w pokojach
wieloosobowych. Maksymalna liczba uczniów i uczennic w pokoju nie
może przekraczać 6 osób. 4) W każdym pokoju musi być zachowany
rozdział kobiet i mężczyzn. Zamawiający nie dopuszcza pokojów
koedukacyjnych. 5) Każdy uczeń i każda uczennica muszą mieć
swobodny dostęp do sanitariatów: ubikacji, umywalki oraz prysznica
z bieżącą ciepłą wodą. Swobodny dostęp do sanitariatów musi
być spełniony dla obu płci i Zamawiający nie dopuszcza wspólnego
korzystania z tego samego sanitariatu przez obie płcie (dla każdej
z płci musi być wyznaczony oddzielny sanitariat). 6) Wykonawca
zapewni dla każdego opiekuna grupy oddzielny pokój z łazienką
wyposażoną minimum w ubikację, umywalkę i prysznic lub wannę.
Zakwaterowanie opiekuna grupy nie może być zlokalizowane dalej od
któregokolwiek z pokoi uczestników/uczestniczek niż 100 metrów.
7) Wykonawca zapewni uczestnikom i uczestniczkom stażu oraz ich
opiekunowi wyżywienie w budynku zakwaterowania, 8) Posiłki
oferowane w ramach niniejszego zamówienia muszą spełniać
najwyższe wymagania dotyczące jakości oraz higieny wyżywienia.
Ich wielkość musi uwzględniać potrzeby uczestników i
uczestniczek stażu oraz ich opiekunów, 9) Do każdego posiłku
Wykonawca zaoferuje nieodpłatnie napoje (może to być woda
niebutelkowana). 3. Szczegółowy opis zapewnienia komunikacji:
Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi/uczestniczce stażu oraz
opiekunom grupy bilety komunikacji publicznej w mieście docelowym na
cały czas pobytu na stażu. Bilety te pozwolą na dowolną liczbę
przejazdów z miejsca zamieszkania do siedziby Wykonawcy, miejsca
stażu oraz do centrum miasta stażu. Wykonawca może w inny sposób
zapewnić komunikację w miejscu docelowym, ale musi on uwzględniać
swobodne poruszanie się uczestników/uczestniczek stażu w mieście
stażu i na taki sposób transportu musi wyrazić zgodę Zamawiający.
Jeżeli odległość między miejscem stażu a miejscem
zakwaterowania będzie większa niż 5 kilometrów, Wykonawca zapewni
przez cały czas odbywania kształcenia praktycznego bezpośredni i
dogodny transport pomiędzy miejscem zamieszkania a miejscem stażu.
4. Szczegółowy opis transferu z i na lotnisko: Zamawiający planuje
przylot i wylot grup z lotniska w Maladze. Zamawiający może zmienić
na inne lotnisko w Hiszpanii nie dalej niż 450 kilometrów od miejsc
stażu. Zamawiający dopuszcza inne lotnisko dla każdej grupy.
Wykonawca zapewni wspólny (dla wszystkich uczestników/uczestniczek
stażu oraz ich opiekunów) i bezpośredni transport do miejsca
zamieszkania bez względu na godzinę przylotu. Zasady te są takie
same dla transportu przy wyjeździe uczestników/uczestniczek stażu
oraz ich opiekunów. Przeloty grup mogą odbywać się także w nocy
oraz święta. 5. Szczegółowy opis zapewnienia Zamawiającemu
wiedzy: 1) Wykonawca podzieli się swoimi doświadczeniami w ramach
wdrażania europejskiego systemu akumulowania i przenoszenia
osiągnięć w kształceniu i szkoleniu zawodowym (ECVET). Wymóg ten
obejmuje też przygotowanie dla Zamawiającego dokumentacji
niezbędnej do wdrażania ECVET. 2) Wykonawca pomoże nawiązać
współpracę ze szkołami z Andaluzji, z którymi wcześniej
współpracował i prowadzącymi kształcenie w branżach, w których
Zamawiający wysyła uczestników i mogącymi przekazać
Zamawiającemu informacje o systemie kształcenia w kraju stażu, 3)
Wykonawca pomoże nawiązać współpracę z organizacjami
pracodawców lub innych podmiotów reprezentatywnych dla branż w
Andaluzji z którymi wcześniej współpracował i działającymi w
branżach, w których Zamawiający wysyła uczestników i mogącymi
przekazać Zamawiającemu informacje o rynku lokalnym, 4) Zorganizuje
wizyty przedstawicieli Zamawiającego. Każda grupa stażystów
będzie skontrolowana przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie
tych wizyt. Terminy i długość trwania wizyty zostaną przekazane
Wykonawcy najpóźniej na 14 dni przed wyjazdem na konkretną wizytę
studyjną. W ramach wizyt studyjnych Wykonawca zapewni: a.
zakwaterowanie i wyżywienie na warunkach takich jak dla opiekunów
grup, b. informacje o wynikach osiąganych przez uczestników i
uczestniczki staży, c. wizyty wraz z transportem do miejsc
zakwaterowania młodzieży oraz miejsc staży i w trakcie których
odbędą się spotkania z pracodawcami, u których odbywane są
staże, d. przekaże informacje i dokumenty o których mowa w pkt. 1)
(ECVET), e. spotkania (wraz z transportem) w szkołach zawodowych o
których mowa w pkt. 2), f. spotkania (wraz z transportem) z
organizacjami pracodawców lub innymi podmiotami reprezentatywnymi
dla branż staży.
II.1.5) Główny kod CPV: 80210000-9
Dodatkowe kody CPV: 80570000-0
II.1.6) Całkowita wartość
zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia: Wartość bez VAT:
Waluta:
EURO
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym
okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy
Pzp: nie
II.1.8) Okres, w którym realizowane będzie
zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub
okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/10/2016
II.1.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym wymogi
związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Określenie
warunków: Wykonawca złoży odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Informacje dodatkowe opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego
warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu złożonego przez Wykonawcę, treści formularza
ofertowego (Załącznik Nr 1 do SIWZ) oraz odpisu z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu oceny sytuacji ekonomicznej i
finansowej Wykonawca złoży wraz z formularzem ofertowym
oświadczenie o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze objętym
zamówieniem za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a
jeżeli okres działalności jest krótszy – za ten okres
(Załącznik Nr 2a do SIWZ) oraz informację banku lub spółdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy
w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu
składania ofert.
Informacje dodatkowe opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania
przedmiotowego warunku na podstawie wymaganych dokumentów i
oświadczenia złożonych przez Wykonawcę.III.1.3) Zdolność
techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca
wykaże swe zdolności techniczne do realizacji zamówienia,
wskazując na doświadczenie w realizacji podobnych usług w
przeszłości i jednocześnie posiada wystarczającą sieć kontaktów
w miastach stażu gwarantującą właściwą realizację zadania oraz
dysponuje odpowiednimi zasobami ludzkimi w tym zakresie. opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku: 1. Zamawiający uzna, że
Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże na podstawie
przedłożonych dokumentów, jak umowy wraz dokumentami
potwierdzającymi wykonanie umowy: faktury lub zaświadczenia lub
rekomendacje, że: a) prowadzi działalność objętą tym
zamówieniem i okresie ostatnich 3 lat lub w okresie krótszym
przeprowadził w którymkolwiek z miast stażu organizację stażu
dla przynajmniej 5 grup stażystów ze szkół zawodowych z Polski, o
liczebności każdej grupy minimum 12 osób oraz długości stażu
nie krótszym niż 20 dni, b) w ciągu ostatnich 3 lat lub w okresie
krótszym zapewniał wsparcie w zakresie wdrażania europejskiego
systemu akumulowania i przenoszenia osiągnięć w kształceniu i
szkoleniu zawodowym (ECVET) przynajmniej dla 3 szkół z Polski, c)
współpracował przy projektach unijnych z przynajmniej 2 szkołami
z Andaluzji w przynajmniej 2 branżach, w których wysyłani są
uczestnicy i uczestniczki wyjazdów. Zamawiający wybierze szkołę
spośród zaproponowanych przez Wykonawcę lub może żądać, by
Wykonawca umożliwił nawiązanie współpracy ze szkołami spoza
listy przedstawionej przez Wykonawcę. d) współpracował przy
projektach unijnych z przynajmniej 2 organizacjami pracodawców lub
innymi podmiotami z Andaluzji reprezentatywnymi dla przynajmniej 2
branż, w których wysyłani są uczestnicy i uczestniczki wyjazdów.
Zamawiający wybierze organizację pracodawców spośród
zaproponowanych przez Wykonawcę lub może żądać, by Wykonawca
umożliwił nawiązanie współpracy ze podmiotami spoza listy
przedstawionej przez Wykonawcę. 2. Wykonawca wskaże pracodawców, u
których będą realizowane staże w poszczególnych zawodach.
Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu dla każdego zawodu przynajmniej
3 pracodawców, z którymi wcześniej współpracował przy usługach
edukacyjnych obejmujących kształcenie praktyczne u pracodawców dla
uczniów i uczennic szkół zawodowych. Zamawiający wybierze
pracodawców spośród zaproponowanych przez Wykonawcę lub może
żądać, by staże odbywały się u pracodawców spoza listy
przedstawionej przez Wykonawcę (Załącznik Nr 1b do SIWZ). 3.
Wykonawca wskaże miejsce zakwaterowania i wyżywienia
uczestników/uczestniczek oraz ich opiekunów spełniające wymagania
określone w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca wskaże
sposób transportu dla uczestników i uczestniczek wyjazdu, jeżeli
odległość między miejscem stażu a miejscem zakwaterowania będzie
większa niż 5 kilometrów lub nie istnieje dogodny transport
publiczny pomiędzy tymi lokalizacjami. 5. Wykonawca w każdym z
miast stażu wskaże miejsce stałego wykonywania usług dla
Zamawiającego (biuro projektu w Grenadzie i biuro projektu w
Kordobie) w odległości nie większej niż 5 kilometrów od centrum
miasta stażu, gdzie musi istnieć dogodna komunikacja publiczna
między nimi. Miejsce stałego wykonywania usług musi pozwalać na:
a) stały dostęp (codziennie) dla uczestników i uczestniczek stażu
oraz ich opiekunom, b) możliwość kontaktu bezpośredniego z
przedstawicielem partnera oraz opiekunem stażu (obecni w biurze
projektu), c) prowadzenie zajęć takich jak cotygodniowa ewaluacja
dla stażystów/stażystek. d) Wykonawca wskaże w którejkolwiek z
lokalizacji (Grenada lub Kordoba) miejsce stałego wykonywania usług
(biuro Wykonawcy) pozwalające na: e) stały i pełny kontakt
pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, f) przechowywanie dokumentacji
projektu. Uwaga! Zamawiający dopuszcza, by biuro Wykonawcy pełniło
rolę biura projektu, o ile spełnia wymagania określone dla biura
projektu. 6. Wykonawca wykaże, że do realizacji tego zamówienia w
każdej lokalizacji (Grenada, Kordoba) posłuży się osobami,
ujawniając podstawę do dysponowania nimi, dostępnymi dla
uczestników i uczestniczek wyjazdu: a) przedstawiciel partnera
(osobny dla Grenady, osobny dla Kordoby) - osoba z doświadczeniem w
realizacji podobnych projektów oraz znajomością języka polskiego
(przynajmniej jeden przedstawiciel partnera ze znajomością języka
polskiego), b) opiekun stażu (osobny dla Grenady, osobny dla
Kordoby) - osoba z doświadczeniem w realizacji podobnych projektów
oraz znajomością języka polskiego (wszyscy opiekunowie stażu ze
znajomością języka polskiego). Uwaga! Zamawiający dokona oceny
spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez
Wykonawcę, treści formularza ofertowego (Załącznik Nr 1 do SIWZ)
oraz dokumentów wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Czy
zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z
informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
III.1.4) Informacje dodatkowe
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2)
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp tak
(podstawa wykluczenia określona w art.
24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w
art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona
w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA NIE PODLEGA WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu
kryteriów selekcji
tak
III.4) WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO NA POTWIERDZENIE OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ
III.5) WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO NA POTWIERDZENIE OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1Pzp - zgodnie
ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.III.5.2) W
ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Formularz ofertowy (Załącznik
Nr 1 do SIWZ zawierający informacje pozwalające ocenić spełnienie
warunków udziału w postępowaniu) wraz z załącznikiem Nr 1a do
SIWZ - wykaz zrealizowanych usług maksymalnie w okresie ostatnich 3
lat.
III.6) WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO NA POTWIERDZENIE OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Załącznik Nr 1b do SIWZ - Doświadczenie Wykonawcy w zakresie wrażania ECVET i współpracy ze szkołami w Andaluzji oraz współpracy z organizacjami pracodawców w Andaluzji w okresie maksymalnie ostatnich 3 lat działalności Załącznik Nr 2a do SIWZ - oświadczenie o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeśli okres jest krótszy – za ten okres; Załącznik Nr 3a do SIWZ - oświadczenie ws. przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której jest mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp: Załącznik Nr 3b do SIWZ - oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; Załącznik Nr 3c do SIWZ - oświadczenie o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; Załącznik Nr 3d do SIWZ - oświadczenie o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy;Załącznik Nr 4 do SIWZ – oświadczenie o podwykonawcach; Załącznik Nr 5 zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Załącznik Nr 6 do SIWZ - projekt umowy; Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego. że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyska! przewidziane prawem zwolnienie- odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w oprawie opłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 1 Pzp14.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dodatkowe informacje:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji
wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie
liczby uczestników umowy ramowej:
Dodatkowe informacje:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu
zakupów:
Dodatkowe informacje:
Czy w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Zamówienie obejmuje
ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:Czy przewiduje się
pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej? (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Należy podać, które informacje
zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i
czasie ich trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia
aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Doświadczenie |
40 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne (jeżeli
dotyczy)
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do
udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji
na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać
informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Dodatkowe informacje
IV.3.2) Informacje na
temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań
zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań :
Należy
podać informacje na temat etapów dialogu:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
IV.3.3) Informacje na
temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu
zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w
celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
Dodatkowe informacje:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej,
na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne
warunki umowy, albo wzór umowy
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Dodatkowe
informacje:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
6. Istotne
zmiany do treści niniejszej umowy będą dopuszczalne jedynie w
przypadku: 1) zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby
Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie
Zamawiającego/Wykonawcy. 2) zmiana terminu wykonania umowy,
ewentualnie wstrzymanie/wznowienie usługi, ze względu na
przedłużenie procedury przetargowej. 7. Określa się następujący
tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień
zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron
wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności; 2) strona
występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest
do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności; 3) wniosek
o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na
piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o
charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17/08/2016
godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze
względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich
muszą być sporządzone wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofertyjęzyk polski
IV.6.3) Termin
związania ofertą: do: 19/09/2016
IV.6.4) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości
lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: Nazwa:
1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części
zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4)
Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia:
01/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
Dyrektor Powiatowego Zespołu
Jednostek Budżetowych w Sierpcu
Marta Witte
Sierpc, 01.08.2016 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2016-08-30
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-08-30 12:51:03
- Liczba odsłon: 692
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: