OGŁOSZENIE

o rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego na organizację i obsługę kształcenia praktycznego dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Sierpcu objętych projektem pn. Zawodowa praktyka dla „Ekonomika"



Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że na ogłoszony przetarg nieograniczony wpłynęła jedna oferta firmy Europroyectos Erasmus Plus S.L. C/Guatimocin 2, 18010 Granada, Hiszpania.

Cena oferty 67405,60 euro (waga 60%) i wykazane doświadczenie Wykonawcy poprzez udokumentowanie organizacji 13 grup stażystów (waga 40%).

Oferta Wykonawcy była uzupełniana w wyniku wezwania na podstawie art. 26 ust 3 Pzp.

Oferta spełniała warunki udziału i nie podlegała odrzuceniu.

Punktacja dla oferty na podstawie kryteriów podanych w Rozdziale XI SIWZ wyglądała następująco:

1. Cena brutto – 60 pkt.

2. Doświadczenie - 20 pkt, ponieważ Wykonawca wprawdzie przedłożył dokumenty świadczące o tym, że zrealizował staże zagraniczne dla 13 grup uczniów z polskich szkół zawodowych, ale w 3 przypadkach (projekty realizowane dla szkół w Pułtusku, Rybniku i Zwierzyńcu) staże te nie spełniały jednego z warunków SIWZ, tj. nie odbyły się w miastach stażu, czyli w Grenadzie i Kordobie.

Łączna punktacja uzyskana przez Wykonawcę – 80 pkt.

Wobec powyższego na podstawie art. 91 ust. 1 Pzp postępowanie rozstrzygnięto na korzyść firmy Europroyectos Erasmus Plus S.L. C/Guatimocin 2, 18010 Granada, Hiszpania.



Dyrektor Powiatowego Zespołu

Jednostek Budżetowych w Sierpcu


Marta Witte



Sierpc, 30.08.2016 r.


Dotyczy zamówienia publicznego Nr PZJB.4415.1.2016






DYREKTOR

POWIATOWEGO ZESPOŁU JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH w SIERPCU


na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz 2164 z późn. zm.) w związku z przetargiem nieograniczonym w celu wyłonienia wykonawcy zadania pn. Organizacja i obsługa kształcenia praktycznego dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Sierpcu objętych projektem pn. Zawodowa praktyka dla "Ekonomika"


informuje, że


  1. Na realizację zadania z wycieczką dodatkową zamierza się przeznaczyć 68862,00 euro brutto, a na realizację zadania bez wycieczki dodatkowej - 66222,00 euro.

  2. Na przetarg w dniu 17.08.2016 r. w terminie wpłynęła jedna oferta firmy Europroyectos Erasmus Plus S.L., C/Guatimocin 2 18010 Granada, Hiszpania.

  3. Cena oferty z wycieczką dodatkową 60444,62 euro netto, 67405,60 euro brutto. Zamówienie będzie realizowane w okresie 16.10.2016-01.04.2017. Charakter zamówienia nie wymaga od Wykonawcy podania okresu gwarancji, natomiast warunki płatności zostały określone przez Zamawiającego w projekcie umowy.




Dyrektor PZJB w Sierpcu


Marta Witte



Sierpc, 17.08.2016 r.



siwz.zsnr2.erasmus.doc


Ogłoszenie nr 300116 - 2016 z dnia 2016-08-01 r.

Sierpc: Organizacja i obsługa kształcenia praktycznego dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Sierpcu objętych projektem pn. Zawodowa praktyka dla Ekonomika
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej lub wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych z dniem 1 lipca 2016 r. prowadzi obsługę finansowo-księgową szkół i placówek oświatowo-wychowawczczch Powiatu Sierpeckiego.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1.
2.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych, krajowy numer identyfikacyjny 74411400000, ul. ul. Armii Krajowej  10, 09200   Sierpc, woj. mazowieckie, państwo , tel. 242 752 875, e-mail , faks 242 752 875.
adres strony internetowej http://www.zsnr2sierpc.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać pod adresem (URL)



Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.zsnr2sierpc.edu.pl/, www.sierpc.starostwo.gov.pl


Dostęp do dokumentów zamówienia jest ograniczony- więcej informacji można uzyskać pod adresem



Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie


adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Pod adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i obsługa kształcenia praktycznego dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Sierpcu objętych projektem pn. Zawodowa praktyka dla Ekonomika Numer referencyjny: PZJB.4415.1.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3)
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.1.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące zorganizowanie w okresie 16.10.2016 – 01.04.2017 kształcenia praktycznego w Królestwie Hiszpanii w ramach projektu mobilności dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół nr 2 im. Zygmunta Wolskiego w Sierpcu, ul. Wiosny Ludów 7, 09-200 Sierpc (zwana dalej szkołą) wraz z usługami związanymi opisanymi poniżej. Zamawiający na miejsce odbywania stażu dopuszcza miasta: Grenada i Kordoba zlokalizowane w Andaluzji. 1. Szczegółowy opis usługi edukacyjnej: 1) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić staż łącznie dla 44 osób (uczestników/uczestniczek) – uczniów i uczennic szkoły w następujących zawodach: a. Technik ekonomista, b. Technik informatyk, c. Technik spedytor, d. Technik obsługi turystycznej, e. Technik cyfrowych procesów graficznych. 2) Z każdą grupą uczestników/uczestniczek stażu będą obecni opiekun/opiekunowie grupy reprezentujący Zamawiającego. 3) Staże będą realizowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami uczniów, wymaganiami zawodów, w których pobierają naukę oraz przygotowanymi programami stażu. Wszelkie zajęcia kierowane dla uczniów i uczennic będą podporządkowane ich dobru, rozwojowi i bezpieczeństwu. 4) Czas stażu dla każdego uczestnika będzie wynosił min. 160 godzin zajęć stażowych u pracodawcy (nie więcej, niż 8 godzin dziennie) i trwał nie dłużej, niż 4 tygodnie (20 dni efektywnych stażu beż żadnych przerw). W przypadku wystąpienia w trakcie stażu dni wolnych od pracy Zamawiający wyznaczy sposób odpracowania tych dni. 5) Przewidziany termin staży: a. październik - listopad 2016 (16 października - 12 listopada 2016): Grenada i Kordoba: 23 uczestników i 2 opiekunów, b. marzec 2017 (5 marca 2017 - 01 kwietnia 2017): Kordoba: 21 uczestników i 2 opiekunów, 6) Zamawiający może bez zgody Wykonawcy zmienić liczbę stażystów, zawodów w których będzie realizowane kształcenie, terminy wyjazdów, miasto stażu oraz liczbę opiekunów. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a. bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć stażowych, b. jakość i terminowość prowadzonych zajęć stażowych, c. szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 8) Wykonawca zobowiązany jest: a. przeprowadzić dla grupy program kulturowy składający się min. z: a) dwóch wycieczek 1-dniowych do innego dużego miasta Andaluzji (np. Grenada, Kordoba i Sewilla – wybór należy do Zamawiającego) z wyżywieniem, b) minimum 3 zajęcia popołudniowe w każdym tygodniu pobytu uczestników i uczestniczek staży obejmujące spacery po mieście, zwiedzanie muzeów (np. Alhambra dla grupy w Grenadzie) oraz inny zorganizowany sposób spędzania czasu, program kulturowy będzie uzgodniony w formie pisemnej z Zamawiającym przed podpisaniem umowy, b. prowadzić dla każdego uczestnika wymaganą dokumentację, a w tym: a) dzienniczek stażu dokumentujący cały przebieg stażu podpisany przez Wykonawcę oraz pracodawcę, u którego realizowany będzie staż, b) certyfikaty o odbyciu stażu w języku polskim i angielskim podpisane przez Wykonawcę oraz pracodawcę, u którego realizowany będzie staż, c) potwierdzenia uczestnictwa w programie kulturowym, d) raporty z cotygodniowej ewaluacji stażu (dla całej grupy zawodowej), e) wziąć udział w przygotowaniu Europass Mobilność, 9) Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy, by w ramach tego zamówienia przeprowadził rozmowy z kandydatami na stażystów i sprawdził ich umiejętności językowe oraz przekazał uwagi szkole. Udział ten może być realizowany przez kontakt internetowy wykorzystujący bezpośredni przekaz obrazu i dźwięku. W takim wypadku Zamawiający zapewni w swojej siedzibie warunki komunikacji Wykonawcy z kandydatami na uczestników i uczestniczki stażu. 10) Wykonawca oddeleguje do współpracy z Zamawiającym przynajmniej po 2 pracowników Wykonawcy dla każdej z lokalizacji (Grenada, Kordoba), którzy będą bezpośrednio dostępni dla uczestników: a. przedstawiciel partnera – osoba do bieżących kontaktów odpowiedzialna m.in. za: przyjęcie uczestników, organizację zakwaterowania, wyżywienia, komunikację, 24 - godzinne wsparcie - pomoc opiekunom grupy w nagłych wypadkach, b. opiekun stażu – osoba odpowiedzialna za: sprawdzenie umiejętności językowych młodzieży i przekazanie uwag szkole, wybór miejsc staży, przedstawienie pracodawcom programu staży, indywidualizacja stażu - liczba godzin, monitorowanie przebiegu stażu, postępów uczestników, spotkania ewaluacyjne, mentoring i opieka podczas stażu, dokumentowanie stażu. 11) Wykonawca będzie prowadził miejsce stałego wykonywania usług dla Zamawiającego w każdej lokalizacji (biura projektu w Grenadzie, Kordobie) w mieście stażu i w odległości nie większej niż 5 kilometrów od centrum miasta stażu. Miejsce stałego wykonywania usług musi pozwalać na: a. stały dostęp (codziennie) dla uczestników i uczestniczek stażu oraz ich opiekunom, b. możliwość kontaktu bezpośredniego z przedstawicielem partnera oraz opiekunem stażu (obecni w biurze projektu), c. prowadzenie zajęć takich jak cotygodniowa ewaluacja dla stażystów/stażystek. 12) Wykonawca udostępni Zamawiającemu numer telefonu alarmowego dostępnego dla Zamawiającego 24 godziny na dobę przez cały pobyt uczniów i uczennic Zamawiającego na wyjeździe stażowym. Pod tym numerem będzie dostępny kompetentny przedstawiciel Wykonawcy posługujący się biegle językiem polskim. 13) Wykonawca podejmuje się upowszechniania rezultatów projektu na swojej stronie internetowej. 2. Szczegółowy opis usługi zakwaterowania i wyżywienia: 1) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wspólne: a. zakwaterowanie dla wszystkich uczestników/uczestniczek oraz opiekunów w mieście stażu i w odległości nie większej niż 5 kilometrów od centrum miasta stażu. Miejsce zakwaterowania musi mieć bezpośredni i dogodny transport z centrum miasta, miejscami stażu oraz biurem projektu w mieście stażu. b. wyżywienie dla wszystkich uczestników/uczestniczek oraz opiekunów grup składające się ze śniadań, obiadów (posiłek na ciepło) i kolacji (posiłek na ciepło) w miejscu zakwaterowania, 2) Dla Zamawiającego ważne jest, by wszystkie oddane do jego dyspozycji pokoje były czyste, schludne, oraz zapewniały odpowiednie miejsce - nie tylko na łóżka, ale także na rzeczy osobiste i bagaże wszystkich uczestników/uczestniczek stażu oraz ich opiekunów. Wszyscy zakwaterowani muszą mieć swobodę w korzystaniu z pokoju. 3) Zamawiający dopuszcza zakwaterowanie uczniów i uczennic w pokojach wieloosobowych. Maksymalna liczba uczniów i uczennic w pokoju nie może przekraczać 6 osób. 4) W każdym pokoju musi być zachowany rozdział kobiet i mężczyzn. Zamawiający nie dopuszcza pokojów koedukacyjnych. 5) Każdy uczeń i każda uczennica muszą mieć swobodny dostęp do sanitariatów: ubikacji, umywalki oraz prysznica z bieżącą ciepłą wodą. Swobodny dostęp do sanitariatów musi być spełniony dla obu płci i Zamawiający nie dopuszcza wspólnego korzystania z tego samego sanitariatu przez obie płcie (dla każdej z płci musi być wyznaczony oddzielny sanitariat). 6) Wykonawca zapewni dla każdego opiekuna grupy oddzielny pokój z łazienką wyposażoną minimum w ubikację, umywalkę i prysznic lub wannę. Zakwaterowanie opiekuna grupy nie może być zlokalizowane dalej od któregokolwiek z pokoi uczestników/uczestniczek niż 100 metrów. 7) Wykonawca zapewni uczestnikom i uczestniczkom stażu oraz ich opiekunowi wyżywienie w budynku zakwaterowania, 8) Posiłki oferowane w ramach niniejszego zamówienia muszą spełniać najwyższe wymagania dotyczące jakości oraz higieny wyżywienia. Ich wielkość musi uwzględniać potrzeby uczestników i uczestniczek stażu oraz ich opiekunów, 9) Do każdego posiłku Wykonawca zaoferuje nieodpłatnie napoje (może to być woda niebutelkowana). 3. Szczegółowy opis zapewnienia komunikacji: Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi/uczestniczce stażu oraz opiekunom grupy bilety komunikacji publicznej w mieście docelowym na cały czas pobytu na stażu. Bilety te pozwolą na dowolną liczbę przejazdów z miejsca zamieszkania do siedziby Wykonawcy, miejsca stażu oraz do centrum miasta stażu. Wykonawca może w inny sposób zapewnić komunikację w miejscu docelowym, ale musi on uwzględniać swobodne poruszanie się uczestników/uczestniczek stażu w mieście stażu i na taki sposób transportu musi wyrazić zgodę Zamawiający. Jeżeli odległość między miejscem stażu a miejscem zakwaterowania będzie większa niż 5 kilometrów, Wykonawca zapewni przez cały czas odbywania kształcenia praktycznego bezpośredni i dogodny transport pomiędzy miejscem zamieszkania a miejscem stażu. 4. Szczegółowy opis transferu z i na lotnisko: Zamawiający planuje przylot i wylot grup z lotniska w Maladze. Zamawiający może zmienić na inne lotnisko w Hiszpanii nie dalej niż 450 kilometrów od miejsc stażu. Zamawiający dopuszcza inne lotnisko dla każdej grupy. Wykonawca zapewni wspólny (dla wszystkich uczestników/uczestniczek stażu oraz ich opiekunów) i bezpośredni transport do miejsca zamieszkania bez względu na godzinę przylotu. Zasady te są takie same dla transportu przy wyjeździe uczestników/uczestniczek stażu oraz ich opiekunów. Przeloty grup mogą odbywać się także w nocy oraz święta. 5. Szczegółowy opis zapewnienia Zamawiającemu wiedzy: 1) Wykonawca podzieli się swoimi doświadczeniami w ramach wdrażania europejskiego systemu akumulowania i przenoszenia osiągnięć w kształceniu i szkoleniu zawodowym (ECVET). Wymóg ten obejmuje też przygotowanie dla Zamawiającego dokumentacji niezbędnej do wdrażania ECVET. 2) Wykonawca pomoże nawiązać współpracę ze szkołami z Andaluzji, z którymi wcześniej współpracował i prowadzącymi kształcenie w branżach, w których Zamawiający wysyła uczestników i mogącymi przekazać Zamawiającemu informacje o systemie kształcenia w kraju stażu, 3) Wykonawca pomoże nawiązać współpracę z organizacjami pracodawców lub innych podmiotów reprezentatywnych dla branż w Andaluzji z którymi wcześniej współpracował i działającymi w branżach, w których Zamawiający wysyła uczestników i mogącymi przekazać Zamawiającemu informacje o rynku lokalnym, 4) Zorganizuje wizyty przedstawicieli Zamawiającego. Każda grupa stażystów będzie skontrolowana przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie tych wizyt. Terminy i długość trwania wizyty zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej na 14 dni przed wyjazdem na konkretną wizytę studyjną. W ramach wizyt studyjnych Wykonawca zapewni: a. zakwaterowanie i wyżywienie na warunkach takich jak dla opiekunów grup, b. informacje o wynikach osiąganych przez uczestników i uczestniczki staży, c. wizyty wraz z transportem do miejsc zakwaterowania młodzieży oraz miejsc staży i w trakcie których odbędą się spotkania z pracodawcami, u których odbywane są staże, d. przekaże informacje i dokumenty o których mowa w pkt. 1) (ECVET), e. spotkania (wraz z transportem) w szkołach zawodowych o których mowa w pkt. 2), f. spotkania (wraz z transportem) z organizacjami pracodawców lub innymi podmiotami reprezentatywnymi dla branż staży.

II.1.5) Główny kod CPV: 80210000-9 Dodatkowe kody CPV: 80570000-0
II.1.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia: Wartość bez VAT:
Waluta:

EURO
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.1.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/10/2016


II.1.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Określenie warunków: Wykonawca złoży odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Informacje dodatkowe opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę, treści formularza ofertowego (Załącznik Nr 1 do SIWZ) oraz odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu oceny sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca złoży wraz z formularzem ofertowym oświadczenie o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy – za ten okres (Załącznik Nr 2a do SIWZ) oraz informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Informacje dodatkowe opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczenia złożonych przez Wykonawcę.III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca wykaże swe zdolności techniczne do realizacji zamówienia, wskazując na doświadczenie w realizacji podobnych usług w przeszłości i jednocześnie posiada wystarczającą sieć kontaktów w miastach stażu gwarantującą właściwą realizację zadania oraz dysponuje odpowiednimi zasobami ludzkimi w tym zakresie. opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże na podstawie przedłożonych dokumentów, jak umowy wraz dokumentami potwierdzającymi wykonanie umowy: faktury lub zaświadczenia lub rekomendacje, że: a) prowadzi działalność objętą tym zamówieniem i okresie ostatnich 3 lat lub w okresie krótszym przeprowadził w którymkolwiek z miast stażu organizację stażu dla przynajmniej 5 grup stażystów ze szkół zawodowych z Polski, o liczebności każdej grupy minimum 12 osób oraz długości stażu nie krótszym niż 20 dni, b) w ciągu ostatnich 3 lat lub w okresie krótszym zapewniał wsparcie w zakresie wdrażania europejskiego systemu akumulowania i przenoszenia osiągnięć w kształceniu i szkoleniu zawodowym (ECVET) przynajmniej dla 3 szkół z Polski, c) współpracował przy projektach unijnych z przynajmniej 2 szkołami z Andaluzji w przynajmniej 2 branżach, w których wysyłani są uczestnicy i uczestniczki wyjazdów. Zamawiający wybierze szkołę spośród zaproponowanych przez Wykonawcę lub może żądać, by Wykonawca umożliwił nawiązanie współpracy ze szkołami spoza listy przedstawionej przez Wykonawcę. d) współpracował przy projektach unijnych z przynajmniej 2 organizacjami pracodawców lub innymi podmiotami z Andaluzji reprezentatywnymi dla przynajmniej 2 branż, w których wysyłani są uczestnicy i uczestniczki wyjazdów. Zamawiający wybierze organizację pracodawców spośród zaproponowanych przez Wykonawcę lub może żądać, by Wykonawca umożliwił nawiązanie współpracy ze podmiotami spoza listy przedstawionej przez Wykonawcę. 2. Wykonawca wskaże pracodawców, u których będą realizowane staże w poszczególnych zawodach. Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu dla każdego zawodu przynajmniej 3 pracodawców, z którymi wcześniej współpracował przy usługach edukacyjnych obejmujących kształcenie praktyczne u pracodawców dla uczniów i uczennic szkół zawodowych. Zamawiający wybierze pracodawców spośród zaproponowanych przez Wykonawcę lub może żądać, by staże odbywały się u pracodawców spoza listy przedstawionej przez Wykonawcę (Załącznik Nr 1b do SIWZ). 3. Wykonawca wskaże miejsce zakwaterowania i wyżywienia uczestników/uczestniczek oraz ich opiekunów spełniające wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca wskaże sposób transportu dla uczestników i uczestniczek wyjazdu, jeżeli odległość między miejscem stażu a miejscem zakwaterowania będzie większa niż 5 kilometrów lub nie istnieje dogodny transport publiczny pomiędzy tymi lokalizacjami. 5. Wykonawca w każdym z miast stażu wskaże miejsce stałego wykonywania usług dla Zamawiającego (biuro projektu w Grenadzie i biuro projektu w Kordobie) w odległości nie większej niż 5 kilometrów od centrum miasta stażu, gdzie musi istnieć dogodna komunikacja publiczna między nimi. Miejsce stałego wykonywania usług musi pozwalać na: a) stały dostęp (codziennie) dla uczestników i uczestniczek stażu oraz ich opiekunom, b) możliwość kontaktu bezpośredniego z przedstawicielem partnera oraz opiekunem stażu (obecni w biurze projektu), c) prowadzenie zajęć takich jak cotygodniowa ewaluacja dla stażystów/stażystek. d) Wykonawca wskaże w którejkolwiek z lokalizacji (Grenada lub Kordoba) miejsce stałego wykonywania usług (biuro Wykonawcy) pozwalające na: e) stały i pełny kontakt pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, f) przechowywanie dokumentacji projektu. Uwaga! Zamawiający dopuszcza, by biuro Wykonawcy pełniło rolę biura projektu, o ile spełnia wymagania określone dla biura projektu. 6. Wykonawca wykaże, że do realizacji tego zamówienia w każdej lokalizacji (Grenada, Kordoba) posłuży się osobami, ujawniając podstawę do dysponowania nimi, dostępnymi dla uczestników i uczestniczek wyjazdu: a) przedstawiciel partnera (osobny dla Grenady, osobny dla Kordoby) - osoba z doświadczeniem w realizacji podobnych projektów oraz znajomością języka polskiego (przynajmniej jeden przedstawiciel partnera ze znajomością języka polskiego), b) opiekun stażu (osobny dla Grenady, osobny dla Kordoby) - osoba z doświadczeniem w realizacji podobnych projektów oraz znajomością języka polskiego (wszyscy opiekunowie stażu ze znajomością języka polskiego). Uwaga! Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę, treści formularza ofertowego (Załącznik Nr 1 do SIWZ) oraz dokumentów wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Czy zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
III.1.4) Informacje dodatkowe

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA NIE PODLEGA WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak

III.4) WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO NA POTWIERDZENIE OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY:

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ

III.5) WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO NA POTWIERDZENIE OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1Pzp - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ zawierający informacje pozwalające ocenić spełnienie warunków udziału w postępowaniu) wraz z załącznikiem Nr 1a do SIWZ - wykaz zrealizowanych usług maksymalnie w okresie ostatnich 3 lat.

III.6) WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO NA POTWIERDZENIE OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Załącznik Nr 1b do SIWZ - Doświadczenie Wykonawcy w zakresie wrażania ECVET i współpracy ze szkołami w Andaluzji oraz współpracy z organizacjami pracodawców w Andaluzji w okresie maksymalnie ostatnich 3 lat działalności Załącznik Nr 2a do SIWZ - oświadczenie o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeśli okres jest krótszy – za ten okres; Załącznik Nr 3a do SIWZ - oświadczenie ws. przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której jest mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp: Załącznik Nr 3b do SIWZ - oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; Załącznik Nr 3c do SIWZ - oświadczenie o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; Załącznik Nr 3d do SIWZ - oświadczenie o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy;Załącznik Nr 4 do SIWZ – oświadczenie o podwykonawcach; Załącznik Nr 5 zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Załącznik Nr 6 do SIWZ - projekt umowy; Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego. że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyska! przewidziane prawem zwolnienie- odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w oprawie opłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 1 Pzp14.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dodatkowe informacje:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Dodatkowe informacje:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Dodatkowe informacje:

Czy w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:Czy przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej? (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Doświadczenie

40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne (jeżeli dotyczy)
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Dodatkowe informacje


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań :
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Dodatkowe informacje:

IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy


Dodatkowe informacje:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
6. Istotne zmiany do treści niniejszej umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 2) zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie usługi, ze względu na przedłużenie procedury przetargowej. 7. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności; 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności; 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17/08/2016 godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich muszą być sporządzone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertyjęzyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 19/09/2016
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr:    Nazwa:

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena





Dyrektor Powiatowego Zespołu

Jednostek Budżetowych w Sierpcu


Marta Witte


Sierpc, 01.08.2016 r.


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-08-30 12:51:03
  • Liczba odsłon: 713
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 11644927]

przewiń do góry