Wersja archiwalna 2015-03-18 09:49:05
OGŁOSZENIE
o udzieleniu zamówienia
Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
informuję,
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 18.03.2015 r.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE
o rozstrzygnięciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
informuję, że
na wykonanie zadania pn. Zakup tablic rejestracyjnych oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji dla potrzeb Starostwa Powiatowego w okresie od maja 2015 r. do kwietnia 2016 r. wpłynęły 3 oferty.
Lp. |
Wykonawca |
Tablica samochodowa zł brutto |
Tablica motocyklowo-ciągnikowa zł brutto |
Tablica motorowerowa zł brutto |
Wtórnik zł brutto |
1 |
DERPOL Sp. z o.o., Inflancka 5/81, 00-189 Warszawa |
6,14 |
4,92 |
4,31 |
6,14 |
2 |
OLMAR Janusz Olszewski Sp.j., Wiosenna 28, 09-410 Płock |
6,00 |
4,55 |
4,18 |
6,15 |
3 |
EUROTAB Sp. z o.o., Skarbimierzyce 16, 72-002 Dołuje |
6,15 |
4,92 |
3,69 |
6,15 |
Wszystkie oferty były ważne.
Obliczona maksymalna cena dostawy wynosiła dla oferty: Nr 1 – 66.374,12 zł brutto; Nr 2 – 64.835,76 zł brutto; Nr 3 – 66.297,00 zł brutto.
Punktacja dla ofert była następująca: Nr 1 – 9,97 pkt, Nr 2 – 10,00 pkt, Nr 3 – 9,98 pkt, .
Wobec powyższego postępowanie rozstrzygnięto na korzyść firmy OLMAR Janusz Olszewski Sp.j., Wiosenna 28, 09-410 Płock w trybie art. 91 ust. 1 Pzp.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 02.03.2015 r.
------------------------------
siwz-tablicerejestracyjne2015..doc
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
na dostawę tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych
z eksploatacji w okresie od maja 2015 r. do kwietnia 2016 r.
- dla potrzeb Starostwa Powiatowego
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sierpcu (CPV 31523200-0) w ilości około11000 sztuk rocznie oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2015 r. do kwietnia 2016 r.
2. Warunki dodatkowe:
1) Minimalny wymóg odnośnie gwarancji na tablice objęte zamówieniem wynosi 36 miesięcy.
2) Dostawca będzie dostarczał na swój koszt zamówione tablice samochodowe (90% zamówienia), motocyklowo-ciągnikowe (4% zamówienia), motorowerowe (3% zamówienia), tablice z wyróżnikiem indywidualnym + tablice do pojazdów zabytkowych oraz wtórniki tablic rejestracyjnych (3% zamówienia) zgodnie z zapotrzebowaniem Wydziału Komunikacji i Transportu w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty zamówienia w cenie wynikającej z ceny jednostkowej tablicy przyjętej w ofercie przetargowej.
2. Realizacja zamówienia następuje w okresie od maja 2015 r. do kwietnia 2016 r.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: sierpc.starostwo.gov.pl. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można także pobrać nieodpłatnie u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108.
5. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami oraz udzielania wszelkich wyjaśnień w godzinach pracy Zamawiającego są:
1) w zakresie przedmiotu zamówienia: Szczepan Okonkowski - naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 7, tel. (24) 275 91 11, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: komunikacja@powiat.sierpc.pl.
2) w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia;
2) posiadają upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych;
3) posiadają certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa;
4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6) w ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i ilościowo (min. 80%) do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem liczonego w skali roku i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelną realizację takich dostaw (załącznik nr 3 do SIWZ);
7) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
8) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
6a. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
6b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.
6c. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania części zadania przez Podwykonawców.
6d. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych,
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – lub zaświadczenie równoważne, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa,
4) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast w/w dokumentów składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
6) oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 Pzp oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp (załącznik Nr 2 i 2a do SIWZ).
7) Wykaz zrealizowanych zamówień – załącznik Nr 3 do SIWZ.
8) Podpisany wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
9) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza Pełnomocnika umawiających się stron.
10) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ.
6e. Wykonawca, który ma zamiar korzystać z zasobów innego podmiotu w trybie art. 26 ust. 2b Pzp ma obowiązek określić sposób korzystania z tych zasobów i załączyć odpowiednio wypełnione przez inny podmiot zał. Nr 2, 2a, 3 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w punktach 1-4 Rozdziału V SIWZ.
7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 2 marca 2015 r. do godz. 10.00.
8. Otwarcie ofert nastąpi 2 marca 2015 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Zamawiający rezygnuje z wadium.
11. Kryteria wyboru ofert:
Zamawiający najpierw obliczy łączną cenę dostawy dla każdego Wykonawcy
Cw = (C1+ C2 + C3 + C4) + VAT, gdzie:
C 1netto – oferowana cena jednostkowa x 9900 sztuk tablic samochodowych – 90% zamówienia
C 2netto - oferowana cena jednostkowa x 440 sztuk tablic motocyklowo-ciągnikowych – 4% zamówienia
C 3netto - oferowana cena jednostkowa x 330 sztuk tablic motorowerowych – 3% zamówienia
C 4netto - oferowana cena jednostkowa x 330 sztuk wtórnika tablicy lub tablic z wyróżnikiem indywidualnym ew. tablic do pojazdu zabytkowego – 3% zamówienia.
Następnie Zamawiający obliczy punktację dla każdej złożonej oferty, stosując poniższy wzór:
C w cena najniższa z oferowanych
C = ------------------------------------------------ x 10 pkt.
C w cena oferowana
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów, czyli oferta z najniższą ceną.
12. Przewiduje się zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp w przypadku przekroczenia przewidywanej rocznej puli zapotrzebowania na tablice.
13. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.
14. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, dnia 17 marca 2015 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2015-03-18
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-18 09:49:05
- Liczba odsłon: 1265
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: