Wersja archiwalna 2015-02-17 13:23:38

siwz-tablicerejestracyjne2015.1.doc

O
G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym


Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


na dostawę tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych

z eksploatacji w okresie od maja 2015 r. do kwietnia 2016 r.

- dla potrzeb Starostwa Powiatowego



1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sierpcu (CPV 31523200-0) w ilości około11000 sztuk rocznie oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2015 r. do kwietnia 2016 r.

2. Warunki dodatkowe:

1) Minimalny wymóg odnośnie gwarancji na tablice objęte zamówieniem wynosi 36 miesięcy.

2) Dostawca będzie dostarczał na swój koszt zamówione tablice samochodowe (90% zamówienia), motocyklowo-ciągnikowe (4% zamówienia), motorowerowe (3% zamówienia), tablice z wyróżnikiem indywidualnym + tablice do pojazdów zabytkowych oraz wtórniki tablic rejestracyjnych (3% zamówienia) zgodnie z zapotrzebowaniem Wydziału Komunikacji i Transportu w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty zamówienia w cenie wynikającej z ceny jednostkowej tablicy przyjętej w ofercie przetargowej.

3) Koszty przesyłki pocztowej tablic z wyróżnikiem indywidualnym, tablic do pojazdów zabytkowych i wtórników pokryje Zamawiający.


2. Realizacja zamówienia następuje w okresie od maja 2015 r. do kwietnia 2016 r.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: sierpc.starostwo.gov.pl. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można także pobrać nieodpłatnie u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108.

5. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami oraz udzielania wszelkich wyjaśnień w godzinach pracy Zamawiającego są:

1) w zakresie przedmiotu zamówienia: Szczepan Okonkowski - naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 7, tel. (24) 275 91 11, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: komunikacja@powiat.sierpc.pl.

2) w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl.

6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia;

2) posiadają upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych;

3) posiadają certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa;

4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

6) w ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i ilościowo (min. 80%) do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem liczonego w skali roku i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelną realizację takich dostaw (załącznik nr 3 do SIWZ);

7) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

8) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.


6a. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

6b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.

6c. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania części zadania przez Podwykonawców.


6d. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych,

  2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczejlub zaświadczenie równoważne, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  3. certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa,

4) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

5) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast w/w dokumentów składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

6) oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 Pzp oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp (załącznik Nr 2 i 2a do SIWZ).

7) Wykaz zrealizowanych zamówieńzałącznik Nr 3 do SIWZ.

8) Podpisany wzór umowy załącznik nr 4 do SIWZ.

9) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza Pełnomocnika umawiających się stron.

10) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowejzałącznik nr 5 do SIWZ.

6e. Wykonawca, który ma zamiar korzystać z zasobów innego podmiotu w trybie art. 26 ust. 2b  Pzp ma obowiązek  określić sposób korzystania z tych zasobów i  załączyć odpowiednio wypełnione przez inny podmiot zał. Nr 2, 2a, 3 do SIWZ oraz  dokumenty wymienione w punktach 1-4 Rozdziału V SIWZ.


7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariatpok. Nr 101) do dnia 2 marca 2015 r. do godz. 10.00.

8. Otwarcie ofert nastąpi 2 marca 2015 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.

9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

10. Zamawiający rezygnuje z wadium.


11. Kryteria wyboru ofert:

Zamawiający najpierw obliczy łączną cenę dostawy dla każdego Wykonawcy

Cw = (C1+ C2 + C3 + C4) + VAT, gdzie:

C 1netto oferowana cena jednostkowa x 9900 sztuk tablic samochodowych90% zamówienia

C 2netto - oferowana cena jednostkowa x 440 sztuk tablic motocyklowo-ciągnikowych4% zamówienia

C 3netto - oferowana cena jednostkowa x 330 sztuk tablic motorowerowych3% zamówienia

C 4netto - oferowana cena jednostkowa x 330 sztuk wtórnika tablicy lub tablic z wyróżnikiem indywidualnym ew. tablic do pojazdu zabytkowego3% zamówienia.

Następnie Zamawiający obliczy punktację dla każdej złożonej oferty, stosując poniższy wzór:

C w cena najniższa z oferowanych

C = ------------------------------------------------ x 10 pkt.

C w cena oferowana



Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów, czyli oferta z najniższą ceną.

12. Przewiduje się zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp w przypadku przekroczenia przewidywanej rocznej puli zapotrzebowania na tablice.

13. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.

14. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

15. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Starosta Sierpecki

Jan Laskowski

Sierpc, dnia 17 marca 2015 r.




Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 11555331]

przewiń do góry