Wersja archiwalna 2013-06-03 11:51:31
statutpowiatusierpeckiego.pdf
decyzja.nip.1.jpg
decyzja.regon.2.jpg
zaswiadczeniezus1.jpg
zaswiadczenieus.1.pdf
uchwalarp-wyborstarosty.1.pdf
uchwalarp-wyborwicestarosty.1.pdf
uchwalarp-wyborskarbnika.1.pdf
mieniepowiatu2011.odt
przeksztalceniamienia2012.pdf
stan_mienia_powiatowego_2012.pdf
stan_bezrobocia.rar
sprawozdaniafinansowe2010.1.rar
sprawozdaniafinansowe2011.1.rar
absolutorium_2011.pdf
sprawozdania.finansowe2012.rar
1.sprawozdanie_sp_zzoz_za_2011_r.pdf
spzzoz_2011.pdf
1.sprawozdaniespzzoz.2012-przychody.koszty.wynik.pdf
1.sprawozdaniespzzoz.2012.dzialalnosc.pdf
budzet_2013.pdf
budzet2013.zmiananr1.pdf
budzet2013.zmiananr2.pdf
budzet2013.zmiananr3.pdf
budzet2013.zmiananr4.pdf
niewygasajacew2012_r.-uchwala_rady_powiatu.pdf
rio-dlug.pdf
wpf2013-2023.pdf
wpf.zmiananr1.pdf
wpf.zmiananr2.pdf
wpf.zmiananr3.pdf
wpf.zmiananr4.pdf
wpf.zmiananr5.pdf
uchwalarp.ws.zaciagnieciakredytukonsolidacyjnego.pdf
rio_kredyt.pdf
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Zarząd Powiatu w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości powyżej 200.000 euro na zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 18.615.250,00 zł
z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
1. Przedmiotem zamówienia jest kredyt bankowy w wysokości 18.615.250,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. Udzielenie kredytu nastąpi w 2013 roku. Kredyt konsolidacyjny na ogólną kwotę zadłużenia wg stanu na koniec I kwartału 2013 roku w wysokości 18 615 250 zł przeznaczony zostanie na :
1) Wcześniejszą spłatę rat kredytu zaciągniętego w PKO BP w Warszawie w roku 2006 na kwotę 2 607 000 zł (wcześniejsza spłata dotyczyć będzie kwoty 279 000 zł przypadającej do spłaty w 2013 roku.
2) Wcześniejszą spłatę kredytu zaciągniętego w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie w roku 2008 na kwotę 6 221 000 zł wcześniejsza spłata dotyczyć będzie kwoty 2 917 500 zł przypadającej do spłaty w latach 2013 - 2016).
3) Wcześniejszą spłatę kredytu zaciągniętego w Banku Ochrony Środowiska S.A. W Warszawie w roku 2009 na kwotę 3 770 000 zł (wcześniejsza spłata dotyczyć będzie kwoty 2 242 000 zł przypadającej do spłaty w latach 2013 - 2017).
4) Wcześniejszą spłatę kredytu zaciągniętego w ING Banku Śląskim S.A. w Katowicach w roku 2010 na kwotę 2 800 000 zł ( wcześniejsza spłata dotyczyć będzie kwoty 2 012 500 zł przypadającej do spłaty w latach 2013-2018 ).
5) Wcześniejszą spłatę kredytu zaciągniętego w Banku Pocztowym S.A. w Bydgoszczy w roku 2011 na kwotę 5 962 000 zł (wcześniejsza spłata dotyczyć będzie kwoty 5 216 750 zł przypadającej do spłaty w latach 2013 - 2021).
6) Wcześniejszą spłatę rat kredytu zaciągniętego w PKO BP w Warszawie w roku 2012 na kwotę 6 100 000 zł (wcześniejsza spłata dotyczyć będzie kwoty 5 947 500 zł przypadającej do spłaty w latach 2013-2022).
2.
1. Uruchomienie kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego w jednej transzy w dwa dni po podpisaniu umowy i będzie oznaczać jednorazową spłatę zadłużenia Zamawiającego wobec banków wymienionych w punkcie 1.1 niniejszego Rozdziału
2. Okres kredytowania: do 31 grudnia 2033 roku.
3. Spłata kredytu nastąpi w 76 kwartalnych ratach, płatnych na ostatni dzień ostatniego miesiąca kwartału, począwszy od dnia 31 marca 2015 roku.
4. Wysokość rat kapitałowych według harmonogramu:
4 raty po 126.812,50 zł każda zł w 2015 r.
72 raty po 251.500,00 zł każda w latach 2016-2033.
5. Źródłem spłaty kredytu konsolidacyjnego będą wolne środki w obrocie. Do końca 2014 r. obowiązuje karencja w spłacie kapitału.
6. Spłata odsetek następować będzie w ratach kwartalnych ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału począwszy od dnia zawarcia umowy, a od 31 marca 2015 r. do 31 grudnia 2033 r. razem ze spłatą rat kapitałowych.
7. Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M oraz stałej marży banku w trakcie trwania umowy.
8. Stała marża banku płacona w ratach kwartalnych ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału od dnia zawarcia umowy, a od 31 marca 2015 r. do 31 grudnia 2033 r. razem ze spłatą rat kapitałowych, nie podlegająca zmianie przez cały okres wykonania zamówienia od kwoty uruchomionego kredytu w połączeniu z kwotą wynikającą ze stawki WIBOR 3M jest jedynym wynagrodzeniem Wykonawcy.
9. Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco blanco z wystawienia Zamawiającego z kontrasygnatą Skarbnika Powiatu wraz z deklaracją wekslową.
10. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. W sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej – odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy.
11. Dopuszcza się możliwość wydłużenia spłat rat kapitałowych wraz z odsetkami poza rok 2033 w przypadku niemożności uchwalenia budżetu w związku z art. 243 uofp.
12. Do obliczenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia jako stawkę bazową należy przyjąć WIBOR 3M z 31 maja 2013 r.
13. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu prowizji za gotowość, to znaczy, że po podpisaniu umowy do czasu realizacji transzy Wykonawca nie nalicza prowizji.
14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca informował go każdorazowo o wysokości należnych kwartalnych odsetek z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym przed terminem spłaty.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
18. Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
19. Przedmiot zamówienia według CPV – 66.11.30.00
20. Termin realizacji zadania – 76 miesięcy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.
5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 108 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30 po uprzednim zgłoszeniu.
6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
1) w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;
2) w przedmiocie zamówienia jest Krzysztof Sobiecki - Skarbnik Powiatu tel. (024) 275-91-08, fax (024) 275-91-00 wewn. 144, e-mail: skarbnik@powiat.sierpc.pl;
7. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy – banki (instytucje kredytowe), działające zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) - niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z wymogami określonymi w SIWZ, którzy złożą wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej , o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe / Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm./, a przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.
2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1,
(Załącznik Nr 2 do SIWZ)
3) Oświadczenie, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp– Załącznik Nr 4 do SIWZ.
10) Parafowane Istotne postanowienia przyszłej umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ).
11) Dowód uiszczenia wadium.
oraz:
11. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 9 lipca 2013 r. do godz. 9.00.
9. Otwarcie ofert nastąpi 9 lipca 2013 r o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
11. Kryteria wyboru ofert: cena - 100%.
12. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 100.000,00 zł, które wykonawca wnosi w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, przy czym w przypadku wyboru przez wykonawcę formy pieniężnej kwotę wadium należy przelać na konto Zamawiającego w Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 95 8213 0008 2007 0500 5345 0009 z zaznaczeniem „Przetarg na kredyt konsolidacyjny” i okazać dowód wniesienia wadium przy otwarciu ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 29 maja 2013 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2013-06-03
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-03 11:51:31
- Liczba odsłon: 1836
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: