Wersja archiwalna 2011-09-01 08:39:12
sosw.obmiar_kosztorys_nakladczy.pdf
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 4845000 euro na wykonanie termomodernizacji budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sierpcu
-
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sierpcu.
Zakres prac obejmuje docieplenie styropianem o grubości 12 mm 654,66 mkw ścian zewnętrznych budynku metodą bezspoinową lekką, wyprawę elewacyjną cienkowarstwową tynkiem akrylowym, roboty blacharskie (wymiana parapetów i rur spustowych).
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,
- opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.),
-utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.
Przedmiot zamówienia według CPV – 45.45.00.00-6.
-
Termin realizacji zadania – 40 dni.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.
5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 108 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30.
6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
1. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej: Włodzimierz Szadkowski – dyrektor Specjalnego Osrodka Szkolno-Wychowawczego w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 1, (24) 275 21 08, tel. kom. 668350660, e-mail: osw.sierpc@wp.pl;
- w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr108, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
* spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;
* w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie;
-
dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w godzinach 7.30-15.30 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.
-
udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp.
2) Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną ofertą – załącznik nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
-
W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną ofertą – załącznik nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Informacja o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia potwierdzająca posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem przynajmniej jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 2 do SIWZ;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 3);
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3a do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6) Wykazanie co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) zbliżonych rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się docieplanie styropianem ścian zewnętrznych budynku metodą bezspoinową lekką wraz z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową tynkiem akrylowym oraz robotami blacharskimi na obiektach użyteczności publicznej lub mieszkalnych, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie - załącznik nr 4 do SIWZ;
7) Wykaz podwykonawców, wraz ze wskazaniem zakresu robót, które wykonawca zamierza im powierzyć (o ile występują) - załącznik nr 5;
8) Zobowiązanie do współpracy (o ile występują podwykonawcy)- załącznik nr 5a;
9) Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
10) Podpisany wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ;
11) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza pełnomocnika umawiających się stron.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 3-5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 16 września 2011 r. do godz. 10.00.
9. Otwarcie ofert nastąpi 16 września 2011 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
11. Kryteria wyboru ofert: cena ryczałtowa - 100%.
12. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 1000 zł, które wykonawca wnosi w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, przy czym w przypadku wyboru przez wykonawcę formy pieniężnej kwotę wadium należy przelać na konto Zamawiającego w Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 20821300082007050053450009 z zaznaczeniem „Przetarg na termomodernizację budynku SOSW” i okazać dowód wniesienia wadium przy otwarciu ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 31 sierpnia 2011 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2011-09-01
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-01 08:39:12
- Liczba odsłon: 1762
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: