Wersja archiwalna 2011-08-30 12:36:33
OGŁOSZENIE
o udzieleniu zamówienia
Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
informuję,
-
że zostało udzielone Zakładowi Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Traugutta 33, 09-200 Sierpc, zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 48450000 euro przeprowadzonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w związku zaoferowaną ceną brutto 93845,76 zł na utwardzenie placu przy budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 30.08.2011 r.
OGŁOSZENIE
o rozstrzygnięciu postępowania
w trybie przetargu nieograniczonego
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
informuję, że
ofertę na utwardzenie placu przy budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu nadesłał:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Traugutta 33, 09-200 Sierpc, brutto 93845,76 zł.
Oferta była poprawna.
Punktacja dla oferty ważnej – 10,00 pkt.
Wobec powyższego postępowanie rozstrzygnięto na korzyść Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Traugutta 33, 09-200 Sierpc w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 23.08.2011 r.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 4845000 euro na wykonanie utwardzenia placu przy budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu
-
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia placu przy budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu.
Zakres prac obejmuje:
Położenie kostki polbrukowej o grubości 30 mm na powierzchni około 30 mkw. Wraz z okrawężnikowaniem na podsypce cementowej w miejscu rozebranego podjazdu dla niepełnosprawnych – na mapce obszar A.
Usunięcie karp po ściętych drzewach, usunięcie resztek betonów, zebranie warstwy humusu, wykonanie podsypki piaskowej o średniej grubości 12 cm po zagęszczeniu, wykonanie podłoża z betonu żwirowego B 15 o grubości 12 cm oraz utwardzenie terenu ona powierzchni około 218 mkw. kostką polbrukową o grubości 80 mm na podsypce cementowo – piaskowej + zabezpieczenie osłonami typu „Arota” kabli oświetlenia terenu – na mapce obszar B.
Odwodnienie obszaru B - do istniejącej kraty ściekowej zlokalizowanej w nawierzchni asfaltowej.
Roboty drogowe na zakolu koło wjazdu polegające na rozbiórce istniejących elementów żwirobetonowych, usunięciu 2 karp, korytowaniu i wywiezieniu gruzu i ziemi, przygotowaniu podbudowy betonowej i ułożenie kostki polbrukowej o grubości 80 mm na powierzchni 50,5 mkw wraz z okrawężnikowaniem - na mapce obszar C.
Wylanie warstwy asfaltu o grubości 40 mm na istniejącym parkingu o podbudowie betonowej na powierzchni 100 mkw – na mapce obszar D.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,
- opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.),
-utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.
Przedmiot zamówienia według CPV – 45.11.12.91-4
-
Termin realizacji zadania – 40 dni.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
3a. Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia uzupełniającego w zakresie pokrycia istniejącego parkingu warstwą asfaltu o grubości 40 mm.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.
5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 108 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30.
6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
- w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor w Referacie Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sierpcu, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
* spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;
* w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa i modernizacja dróg, parkingów, placów utwardzonych), z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie;
-
dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w godzinach 7.30-15.30 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.
-
udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp.
2) Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZW celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną ofertą – załącznik nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
-
W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną ofertą – załącznik nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Informacja o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę kadry technicznej, odpowiedzialnej za realizację zamówienia, ze wskazaniem przynajmniej jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane drogowe do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie drogowym wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 2 do SIWZ;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 3);
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3a do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6) Wykazanie co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa i modernizacja dróg, parkingów, placów utwardzonych), z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 4 do SIWZ;
7) Wykaz podwykonawców, wraz ze wskazaniem zakresu robót, które wykonawca zamierza im powierzyć (o ile występują) - załącznik nr 5;
8) Zobowiązanie do współpracy (o ile występują podwykonawcy)- załącznik nr 5a;
9) Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
10) Podpisany wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ;
11) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza pełnomocnika umawiających się stron.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 3-5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 23 sierpnia 2011 r. do godz. 13.00.
9. Otwarcie ofert nastąpi 23 sierpnia 2011 r. o godz. 13.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
11. Kryteria wyboru ofert: cena ryczałtowa - 100%.
12. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 1000 zł, które wykonawca wnosi w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, przy czym w przypadku wyboru przez wykonawcę formy pieniężnej kwotę wadium należy przelać na konto Zamawiającego w Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 20821300082007050053450001 z zaznaczeniem „Przetarg na utwardzenie placu przy Starostwie” i okazać dowód wniesienia wadium przy otwarciu ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 3 sierpnia 2011 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2011-08-30
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-30 12:36:33
- Liczba odsłon: 1179
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: