OGŁOSZENIE
o udzieleniu zamówienia
Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
informuję,
-
że zostało udzielone firmie „RAFMAR” Rafał Tkacz, 05-532 Baniocha, Szymanów 2a m1 9, zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 4845000 euro przeprowadzonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w związku zaoferowaną ceną brutto 109390,67 zł na remont powierzchni użytkowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 02.09.2011 r.
ZENIE
o rozstrzygnięciu postępowania
w trybie przetargu nieograniczonego
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
informuję, że
swoje oferty na wykonanie remontu powierzchni użytkowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu nadesłali następujący wykonawcy:
1. „CIACH” Szczepan Ciach, ul. Pułtuska 29/17, 07-200 Wyszków, brutto 147157,74 zł.
2. Pawilon Handlowy TERRY Zbigniew Kamiński, ul. Kościelna 1A, 87-300 Brodnica, brutto 139653,95 zł.
3. „RAFMAR” Rafał Tkacz, 05-532 Baniocha, Szymanów 2a 1m 9, brutto 109390,67 zł.
Do 2 wykonawców skierowano pisma w trybie art. 26 ust. 3 i 4 Pzp.
Jeden z wykonawców nie uzupełnił dokumentów i jego oferta została odrzucona.
Pozostałe oferty były poprawne.
Punktacja dla ofert ważnych była następująca: oferta Nr 1 – 7,43 pkt; oferta Nr 3 – 10,00 pkt.
Wobec powyższego postępowanie rozstrzygnięto na korzyść firmy „RAFMAR” Rafał Tkacz, 05-532 Baniocha, Szymanów 2a 1m 9 w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 26.08.2011 r.
1. Pytanie do siwz odpowiedź
2. Pytania do siwz odpowiedzi
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 4845000 euro na wykonanie remontu powierzchni użytkowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu.
-
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu powierzchni użytkowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu.
Zakres prac obejmuje:
-
Dostawę i montaż wykładziny PCV na powierzchni łącznej 703,32 mkw (podłoga + wywinięty cokół), w tym zerwanie starych płytek, frezowanie, szlifowanie, gruntowanie, wylanie masy wyrównującej do 5 mm, szlifowanie wylanej masy, przyklejenie wykładziny na całości w 2 kolorach, wywinięcie cokołu na ścianę 10 cm, spawanie.
-
Cyklinowanie powierzchni 670 mkw, matowienie oraz malowanie lakierem 338,15 mkw, malowanie 700 mb linii boisk.
-
Uzupełnienie parkietu na łącznej powierzchni 0,3 mkw.
Wykładzina podłogowa elastyczna, wielowarstwowa, heterogeniczna z przezroczystą warstwą użytkową musi spełniać następujące normy i wymagania:
Nazwa |
Nr normy |
Wymagania |
---|---|---|
Lata gwarancji |
- |
10 |
Zabezpieczenie powierzchni |
- |
Poliuretan PUR |
Certyfikat zgodności WE |
PN-EN 14041 |
1488-CPD-0017/W |
Klasyfikacja użytkowania |
PN-EN 649 + PN-EN 685 |
34/43 |
Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień |
PN-EN 13501-1 |
Bfi-s1 |
Ocena higieniczna |
- |
pozytywna |
Zachowanie elektryczne |
PN-EN 14041 |
antystatyczna |
Napięcie elektrostatyczne |
PN-EN 1815 |
< 2kV |
Odporność na poślizg |
PN-EN 14041 |
Klasa DS |
Dynamiczny współczynnik tarcia (wzdłuż/ w poprzek) |
PN-EN 13893 |
0,66/0,68 |
Grubość całkowita, mm |
PN-EN 428 |
2,0 |
Grubość warstwy użytkowej, mm |
PN-EN 429 |
0,8 |
Ciężar, kg/mkw. |
PN-EN 430 |
3,1 |
Szerokość rulonu, m |
PN-EN 426 |
2 |
Długość rulonu, m |
PN-EN 426 |
20 |
Odporność na ścieranie |
PN-EN 660-1 |
Grupa T |
Wgniecenie resztkowe, mm |
PN-EN 433 |
0,03 |
Stabilność wymiarów po działaniu ciepła, % |
PN-EN 434 |
< 0,4 |
Zwijanie się po działaniu ciepła, mm |
PN-EN 434 |
< 8 |
Odporność na światło |
PN-ISO 105-802 |
> 7 |
Elastyczność |
PN-EN 435 |
dobra |
Odporność chemiczna |
PN-EN 423 |
dobra |
Odporność na mikroorganizmy |
PN-ISO 846 |
tak |
Odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach |
PN-EN 425 |
dobra |
Możliwość stosowania w pomieszczeniach z ogrzewaniem podłogowym |
- |
tak |
Klej dyspersyjny o niskiej zawartości wypełniaczy do nakładania cienkowarstwowego wewnątrz pomieszczeń musi spełniać następujące normy i wymagania.
Nazwa |
Dane |
---|---|
składniki |
modyfikowane kopolimery poliakrylanowe, wypełniacze mineralne, woda |
kolor |
kremowo-biały |
Ciężar właściwy |
ok. 1,48 kg/litr |
Zużycie |
300-400 g/mkw. |
Temperatura obróbki |
min. 15 ºC na podłożu |
Czas otwarty |
10-15 min w temperaturze 20 ºC |
Czas użytkowania |
ok. 35 minut w temperaturze 20 ºC |
Możliwość obciążania |
po 24-48 godzinach |
Lakier 2-komponentowy poliuretanowy na bazie wody przeznaczony do lakierowania drewnianych podłóg sportowych musi spełniać następujące normy i wymagania:
Nazwa |
Dane |
---|---|
Zawartość substancji stałych |
Około 32% |
Odporność na ścieranie |
Około 5mg/100 obrotów (SIS 923509) |
Połysk (w 60º) |
Połysk: około 90, Mat około 20 |
Proporcje mieszania |
4ml utwardzacza na 1 lakieru |
Czas otwarcia (przydatność do użycia) |
8 godzin |
Czas schnięcia |
Każda warstwa 21/2 – 3 godziny przy temperaturze 20 ºC i wilgotności 60%. Delikatne użytkowanie po 72 godzinach przy temperaturze 20 ºC i wilgotności 60%. Pełne utwardzenie po 8 dniach przy temperaturze 20 ºC i wilgotności 60%. |
Wydajność |
8-10 mkw./l |
Przydatność do użycia |
1 rok od daty produkcji w nieotwieranym oryginalnym opakowaniu |
Norma DIN 18 032 dotycząca antypoślizgowości |
spełnia |
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,
- opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.),
- utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.
Przedmiot zamówienia według CPV – 45.43.20.00-4
-
Termin realizacji zadania – 40 dni.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
3a. Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia uzupełniającego w zakresie dostawy i montażu wykładziny.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.
5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 108 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30.
6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
- w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor w Referacie Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sierpcu, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;
- w zakresie przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej: Grzegorz Lisicki – kierownik gospodarczy w Liceum Ogólnokształcącym w Sierpc, ul. mjra H. Sucharskiego 2, (24) 275 22 01, tel. kom. 602279470;
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
* spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;
* w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się wyklejanie powierzchni użytkowych i/lub lakierowanie powierzchni użytkowych w obiektach użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót;
-
*dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach otwarcia Liceum Ogólnokształcącego w godzinach 8.00-15.00 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.
-
udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;
*nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp.
2) Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZW celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną ofertą – załącznik nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Oświadczenie wykonawcy o wykorzystaniu w trakcie realizacji zadania materiałów spełniających żądane parametry oraz wyliczonego kosztu położenia 1 mkw. wykładziny- załącznik nr 2 do SIWZ;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 3);
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3a do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6) Wykazanie co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wyklejanie połóg wykładziną i/lub lakierowanie parkietów), z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 4 do SIWZ;
Uwaga!
W przypadku gdy Wykonawca specjalizuje się w jednym rodzaju robót i zamierza do drugiego rodzaju robót zatrudnić podwykonawcę wymaga się wypełnienia dodatkowego załącznika Nr 4 do SIWZ także przez wskazanego podwykonawcę;
7) Wykaz podwykonawców, wraz ze wskazaniem zakresu robót, które wykonawca zamierza im powierzyć (o ile występują) - załącznik nr 5;
8) Zobowiązanie do współpracy (o ile występują podwykonawcy)- załącznik nr 5a;
9) Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
10) podpisany wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ;
11) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza pełnomocnika umawiających się stron.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 3-5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 23 sierpnia 2011 r. do godz. 10.00.
9. Otwarcie ofert nastąpi 23 sierpnia 2011 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
11. Kryteria wyboru ofert: cena ryczałtowa - 100%.
12. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 2000 zł, które wykonawca wnosi w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, przy czym w przypadku wyboru przez wykonawcę formy pieniężnej kwotę wadium należy przelać na konto Zamawiającego w Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 20821300082007050053450001 z zaznaczeniem „Przetarg na remont LO” i okazać dowód wniesienia wadium przy otwarciu ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 1 sierpnia 2011 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-02 09:23:56
- Liczba odsłon: 1312
- Historia dokumentu: