Wersja archiwalna 2011-03-09 10:24:29
OGŁOSZENIE
o udzieleniu zamówienia
Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
informuję,
-
że zostało udzielone firmie „REN-CAR” sp. z o.o., ul. Gliwicka 190, 44-207 Rybnik, zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 193000 euro przeprowadzonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Firma „REN-CAR” zaoferowała dostawę samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu za kwotę 79900,00 zł brutto.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 09.03.2011 r.
OGŁOSZENIE
o rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego
poniżej 193000 euro na zakup samochodu służbowego
na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
informuję, że
na ogłoszony przetarg oferty złożyli następujący wykonawcy:
-
AUTOKABZIŃSKI Autoryzowany Dealer Ford, ul. Sulejowska 45, 97-300 Piotrków Tryb., brutto 83200,00 zł;
-
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „M&M” MARSZAŁEK Marcin Marszałek, ul. Makuszyńskiego 70/72, 42-200 Częstochowa, brutto 80550,00 zł;
-
„REN-CAR” sp. z o.o., ul. Gliwicka 190, 44-207 Rybnik, brutto 79900,00 zł.
Oferty były poprawne.
Punktacja dla ofert ważnych była następująca: oferta Nr 1 – 9,60 pkt; oferta Nr 2 – 9,91 pkt, oferta Nr 3 - 10,0 pkt.
Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma „REN-CAR” sp. z o.o., ul. Gliwicka 190, 44-207 Rybnik, która zaoferowała cenę brutto79900,00 zl.
Wobec powyższego przetarg rozstrzygnięto na korzyść tej firmy w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 01.03.2011 r.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193.000 euro
na zakup samochodu służbowego
na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
1. Przedmiotem zamówienia jest samochód osobowy spełniający warunki minimalne, jak niżej:
Dane ogólne:
a) rok produkcji – 2011,
b) nadwozie typu limuzyna,
c) liczba drzwi – 4,
d) liczba miejsc siedzących - 5,
e) długość pojazdu - min. 4800, szerokość min. 1800, rozstaw osi min. 2700.
Silnik i nadwozie:
a) silnik benzynowy o pojemności max. 1,8 o mocy powyżej 150 KM,
b) kolor nadwozia czerń metalic,
c) stalowe obręcze
d) koło zapasowe stalowe.
Bezpieczeństwo:
a) czujnik parkowania (tył),
b) poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera,
c) boczne poduszki powietrzne z przodu,
d) poduszka chroniąca kolana kierowcy,
e) trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu z regulacją wysokości mocowania i pirotechnicznymi napinaczami,
f) kurtyny powietrzne,
g) ESP, ABS, ASR, MSR, HBA, EBV, EDL, DSR, ACS,
h) przednie światła przeciwmgielne,
i) alarm z funkcją monitorowania wnętrza i czujnikiem przechyłu oraz niezależna syrena,
j) elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu systemem zabezpieczającym przed przytrzaśnięciem,
Komfort:
a) klimatyzacja automatyczna,
b) instalacja radiowa (8 głośników, 2 anteny),
c) radioodtwarzacz CD, MP3,
d) fotele przednie z regulacją wysokości
Warunki dostawy:
a) Wraz z samochodem Wykonawca dostarczy odpowiednią dokumentację (oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną, kartę pojazdu, książkę przeglądów serwisowych),
b) Koszty sprawdzenia, jazda próbna obciążają w całości Wykonawcę,
c) Zamawiający odbierze samochód w punkcie wskazanym przez Wykonawcę,
d) Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów.
e) Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu umowy udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony samochód.
Wyposażenie dodatkowe:
a) apteczka zgodna z DIN13164,
b) linka holownicza,
c) kamizelka.
Minimalne okresy gwarancyjne:
- na elementy mechaniczne: min. 24 miesiące;
- na powłokę lakierniczą: min. 36 miesięcy;
- na perforację blach nadwozia: min. 120 miesięcy,
- na opony: min. 2 lata,
- na szyby: min. 2 lata.
Przedmiot zamówienia według (CPV) 34110000-1.
-
Termin realizacji zadania – 3 miesiące od daty podpisania umowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.
5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Kopernika 9 pok. Nr 4 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30.
6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
- w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor w Wydziale Oświaty, Rozwoju i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego, tel. (24) 275 91 25, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;
- w przedmiocie zamówienia - Magdalena Piotrowska – Naczelnik Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego Starostwa Powiatowego, telefon (24) 275 91 05, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: oa@powiat.sierpc.pl.
7. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 powołanej ustawy, którzy złożą:
-
Ofertę złożoną na formularzu oferty stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 2a do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Podpisany wzór umowy stanowiącej załącznik Nr 3.
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
oraz:
8. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 1 marca 2011 r. do godz. 8.30.
9. Otwarcie ofert nastąpi 1 marca 2011 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
11. Kryteria wyboru ofert: cena - 100%.
12. Zamawiający rezygnuje z wadium.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 18 lutego 2011 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2011-03-09
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-09 10:24:29
- Liczba odsłon: 729
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: