Wersja archiwalna 2010-06-29 14:09:43


OGŁOSZENIE

o rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego

o wartości poniżej 193.000 euro

na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Sierpeckiego





Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)


informuję, że

na ogłoszony przetarg oferty złożyli:

1.CONCORDIA POLSKA Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych ZWCz „Pojezierze”, Al. Piłsudskiego 32, 10-578 Olsztyn, cena 193008,00 zł, klauzule 15,16,17, 23 i 27 na „nie”;

2. TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH TUW Biuro Regionalne w Płocku, ul. Królewiecka 28, 09-402 Płock; cena 131577,00 zł, klauzule 16, 23, 29, 30 na „nie”;

3.Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA, Przedstawicielstwo Korporacyjne w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 146 B, 87-100 Toruń; cena 177000,00, klauzule 16, 23, 27, 29, 33 na „nie”.


Oferta Nr 1 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp, ponieważ Wykonawca zmienił przedmiot zamówienia przez dopisanie własnej propozycji ograniczającej zakres ubezpieczenia podstawowego, której wcześniej nie przedstawiał w czasie przeznaczonym na zapytania kierowane do Zamawiającego.


Punktacja dla ofert ważnych była następująca: oferta nr 2 – 91,20 pkt (60,00 cena + 44,6 klauzule), oferta nr 2 – 73,80 pkt (44,60 cena + 29,20 klauzule).


Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH TUW Biuro Regionalne w Płocku, ul. Królewiecka 28, 09-402 Płock, która zaoferowała cenę 131577,00 zł.

Wobec powyższego przetarg rozstrzygnięto na korzyść tej firmy w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy.



Starosta Sierpecki


Marek Gąsiorowski


Sierpc, 29.06.2010 r.

-------------------------------------------------------------------------------------

, dn. 16.06.2010 r.



Dotyczy przetargu na „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Sierpeckiego” w zakresie:

- ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

- ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,

- ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,

- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,

- ubezpieczenia szyb od stłuczenia,

- ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,

- ubezpieczeń komunikacyjnych.



Na podstawie art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) dokonuje się modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia polegającej na:

1. Zmianie w Programie Ubezpieczenia - załączniku nr 3 do SIWZ sposobu płatności składki:

Składka za ubezpieczenia majątkowe, za każdy rok ubezpieczenia, płatna w dwóch ratach:

I rata do 20.08

II rata do 20.02

2. Uzupełnieniu liczby osób objętych ubezpieczeniem NNW osób skierowanych do robót publicznych, prac społecznie użytecznych, prac interwencyjnych z urzędu pracy, osób skierowanych do prac skierowanych do prac decyzją sądu, wolontariuszy, praktykantów, stażystów, która wynosi 10.

3. Zmianach w załączniku do SIWZ dotyczących pojazdów:

- Peugeot Partner o nr rej. WSE J707 - zmianie ulega okres ubezpieczenia 08.11.2010 – 07.11.2013,

- Ford o nr rej. WSE 77UH – zmianie ulega okres ubezpieczenia 28.05.2011 – 27.05.2014,

- MAN o nr rej. WSE 77UJ - zmianie ulega okres ubezpieczenia 28.05.2011 – 27.05.2014.

W związku z modyfikacjami SIWZ Zamawiający nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert.


Starosta Sierpecki

wz. Andrzej Twardowski

wicestarosta

--------------------------------------------------------------------------------------------

O G Ł O S Z E N I E


o przetargu nieograniczonym


Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony do 193000 euro

na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Sierpeckiego

w okresie od 20.07.2010 r. do 19.07.2013 r.


1. Przedmiot zamówienia (kod 66510000-08 CPV) obejmuje ochronę ubezpieczeniową odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszelkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych:


  1. Centrum Kształcenia Praktycznego w Sierpcu

  2. Dom Pomocy Społecznej w Szczutowie

  3. Kryta Pływalnia w Sierpcu

  4. Liceum Ogólnokształcące w Sierpcu

  5. Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Sierpcu

  6. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Sierpcu

  7. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu

  8. Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu

  9. Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu

  10. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Sierpcu

  11. Starostwo Powiatowe w Sierpcu

  12. Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu

  13. Zespół Szkół Nr 1 w Sierpcu

  14. Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 w Sierpcu


2. Termin realizacji zamówienia:

od dnia 20.07.2010 r. do dnia 19.07.2013r.


UWAGA: w przypadku umów wieloletnich dopuszczalne jest wystawianie polis na okresy roczne dla wszystkich rodzajów ubezpieczeń.


Polisy ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach majątkowych będą wystawiane indywidualnie dla każdej jednostki od 20.07.2010 r. do 19.07.2013 r.


Polisy dla ubezpieczeń wspólnych tj. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia szyb od stłuczenia, wystawione zostaną po jednej polisie z każdego rodzaju ubezpieczenia obejmując ochroną wszystkie jednostki organizacyjne Zamawiającego na okresy od 20.07.2010 r. do 19.07.2013 r.


Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na okres roczny określony indywidualnie dla każdego pojazdu i wskazany w załącznikach zawierających wykazy pojazdów. Maksymalnie okres ubezpieczeń komunikacyjnych zakończy się dnia 18.07.2014 r.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4.

6. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

- w sprawach merytorycznych

Magdalena Baranowska - Dyrektor Biura Ubezpieczeń Majątkowych, Maximus Broker Sp. z o.o., ul. Szosa Chełmińska 164, 87-100 Toruń, tel. (056) 669-05-43, fax (056) 664-47-06. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.

- w sprawach formalnych

Zdzisław Dumowski – inspektor w Wydziale Oświaty, Rozwoju i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Sierpcu, ul. Kopernika 9 pok. Nr 4, tel. (24) 275 91 25, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania od 7.30 do 15.30.


7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.


Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.

Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Ponadto wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia będą podlegali wykonawcy zgodnie z art. 24 Ustawy.


W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy Pzp, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. – każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie.


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

7b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.

8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty:

  • Oświadczenie nr 1,

  • Oświadczenie nr 2,

  • Podpisany wzór umowy,

  • Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę (jeśli umocowanie nie wynika z KRS bądź dokumentu równorzędnego),

  • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert,

  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej,

  • Ogólne warunki wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia,


9. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 28 czerwca 2010 r. do godz. 10.00.

10. Otwarcie ofert nastąpi 28 czerwca 2010 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

12. Zamawiający rezygnuje z wadium.

13.Kryteria wyboru ofert:


Kryterium oceny ofert:

Cześć I Zamówienia:

A. Cena łączna ubezpieczenia – 60%

B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 40%


  1. cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego zamówienia.

Oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:


P min

An = __________ x 100 pkt.

Pn

An - liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium A

n - numer oferty

Pmin - cena minimalna wśród złożonych ofert

Pn - cena zaproponowana przez wykonawcę


  1. zaakceptowanie klauzul dodatkowych – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul rozszerzających ochronę ubezpieczeniową wg. następujących zasad:

  • za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 15, 16 i 20 zostanie przyznane po 3 punkty za każdą klauzulę,

  • za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 17, 18, 19, 21, 22, 25, 26, 27, 30, 31, 32, 33 zostanie przyznanych po 5 punktów za każdą klauzulę,

  • za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 23, 28 i 29 zostanie przyznanych po 7 punktów za każdą klauzulę,

  • za rozszerzenie ochrony o klauzule nr 24 zostanie przyznane 10 punktów.

UWAGA:

Brak zgody na włączenie do zakresu ubezpieczenia bądź zmiana treści którejkolwiek z klauzul oznaczonych numerami od 1 do 14 spowoduje odrzucenie oferty.


UWAGA – w przypadku dopisków oraz zmian w treści klauzul fakultatywnych, odbiegających na niekorzyść od treści zawartej w Specyfikacji, za zmienioną klauzulę przyznanych będzie 0 punktów. W przypadku dopisków oraz zmian na korzyść – za daną klauzulę przyznana będzie przewidziana ilość punktów.


Przy zastosowaniu tej metodyki (w stosunku do kryterium B) dla każdej oferty zostanie wyliczony wskaźnik oceny oferty będący średnią arytmetyczną oceny wszystkich członków komisji.



  1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:


Won = An x 60 % + B x 40 %


Won - wskaźnik oceny oferty


Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.



14. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.

15. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

16. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

siwz_2010_powiat_sierpc.doc

zalacznik_do_siwz_sierpc_pt_2010.xls

zapytaniadosiwz.1_odpowiedzi.doc

pytaniadosiwz._2___odpowiedzi.doc

zapytaniadosiwz.3_odpowiedzi.doc 

zapytaniadosiwz.4._odpowiedzi.doc


Starosta Sierpecki

Paweł Kaźmierczak

Sierpc, dnia 15.06. 2010 r.


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 11492442]

przewiń do góry