Wersja archiwalna 2010-02-05 08:50:27

 


O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym


Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony do 193000 euro

na dostawę tablic rejestracyjnych oraz kasacje tablic wycofanych

z eksploatacji dla Starostwa Powiatowego w Sierpcu

- Wydział Komunikacji


1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sierpcu (CPV 31523200-0) w okresie kwiecień 2010 – kwiecień 2013 w ilości około 12000 sztuk rocznie oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji.

2. Warunki dodatkowe:

1) Minimalny wymóg odnośnie gwarancji na tablice objęte zamówieniem wynosi 36 miesięcy.

2) Dostawca będzie dostarczał na swój koszt zamówione tablice samochodowe, motocyklowo-ciągnikowe, motorowerowe, tablice z wyróżnikiem indywidualnym oraz wtórniki tablic rejestracyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem Wydziału w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty zamówienia w cenie wynikającej z ceny jednostkowej tablicy przyjętej w ofercie przetargowej.

3) Koszty przesyłki pocztowej tablic z wyróżnikiem indywidualnym, tablic do pojazdów zabytkowych i wtórników pokryje Zamawiający.


2. Realizacja zamówienia następuje w okresie kwiecień 2010 – kwiecień 2013.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: sierpc.starostwo.gov.pl. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można także pobrać nieodpłatnie u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4.

5. Upoważnieni do kontaktu z oferentami są:

Zdzisław Dumowski – procedury przetargu, 09-200 Sierpc, ul. Kopernika 9 pok. Nr 4, tel. (24) 275 91 25, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;

Szczepan Okonkowski – sprawy techniczne, 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 7, tel. (24) 275 91 11, fax (24) 275 91 00 wewn. 144; e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl.

6. 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

* posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia;

* posiadają upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych;

* posiadają certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa;


* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

* w ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) wykonali co najmniej 3 zamówienia zbliżone rodzajowo i ilościowo (min. 80%) do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem liczonego w skali roku i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelną realizację takich dostaw (załącznik nr 3 do SIWZ);

* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.

2) Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

3) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.


W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych,

  2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  3. certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa,

zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast w/w dokumentów składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

oświadczenie o spełnianie warunków na podstawie art. 22 Pzp oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp (załącznik od nr 2 do SIWZ).

Wykaz zrealizowanych zamówień – zał. Nr 3 do SIWZ.

Podpisany wzór umowy zał. Nr 4 do SIWZ.


7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 15 lutego 2010 r. do godz. 10.00.

8. Otwarcie ofert nastąpi 15 lutego 2010 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.

9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

10. Zamawiający rezygnuje z wadium.


11. Kryteria wyboru ofert:

Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:

cena najniższa z oferowanych

P = ---------------------------------- x 10 pkt x (90% lub 4% lub 3%), gdzie:

cena oferowana

Cena 1 sztuki tablicy samochodowej – 90%

Cena 1 sztuki tablicy motocyklowo-ciągnikowej – 4%

Cena 1 sztuki tablicy motorowerowej – 3%

Cena 1 sztuki wtórnika tablicy lub tablicy z wyróżnikiem indywidualnym, ew. tablicy do pojazdu zabytkowego – 3%.

Następnie punktacja cząstkowa zostanie zsumowana.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów, czyli oferta z najniższą ceną.



12. Przewiduje się zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp w przypadku przekroczenia przewidywanej rocznej puli zapotrzebowania na tablice.

13. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.

14. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

15. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Starosta Sierpecki

Paweł Kaźmierczak

Sierpc, dnia 3 lutego 2010 r.

siwz-tablicerejestracyjne2010.doc.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10090727]

przewiń do góry