Wersja archiwalna 2009-06-17 12:31:43

Adres lokalizacji: 09-200 Sierpc, ul. Sienkiewicza na działce ewid. Nr 1430/4

 

zapytania_do_siwz.orlik___odpowiedz.pdf


O G Ł O S Z E N I E


o przetargu nieograniczonym


Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony do 5150000 euro na budowę kompleksu dwóch boisk sportowych (boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z budynkiem sanitarno-szatniowym) na terenie Zespołu Szkół Nr 2 im. Zygmunta Wolskiego

w Sierpcu według projektu „ORLIK 2012”.

Adres lokalizacji: 09-200 Sierpc, ul. Sienkiewicza na działce ewid. Nr 1430/41.

1. Przedmiotem zamówienia jest:

Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)

Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.

Obrzeże betonowe 100x30x8 cm na ławie betonowej B-15 z oporem oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska.

Podbudowa przepuszczalna:


Warstwy podbudowy:

  • grunt rodzimy,

- warstwa odsączająca z piasku lub pospółki gr. 10 cm,

- warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego o frakcji 31,5-63 mm o grubości 10 cm,

- warstwa klinująca z kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 cm,

- warstwa wyrównująca z miału kamiennego o frakcji 0-4,0 mm o grubości 4 cm,

Projektuje się wykonanie pod boiskiem drenażu z rur ułożonych w geowłókninie, zgodnie z projektem branży sanitarnej.


3. Nawierzchnia do piłki nożnej

Jako nawierzchnię przyjmuje się trawę syntetyczną o następujących parametrach technicznych i użytkowych:

-wysokość całkowita nawierzchni: min. 40 mm,

-gęstość (ilość splotów/m2) min. 97.000 włókien/ m2,

-rodzaj włókna: 100% polietylen (PE),

-100% włókien monofilowych,

- ciężar włókna Dtex: min. 11 000,

-wypełnienie: piasek kwarcowy, granulat gumowy EPDM,

-kolor nawierzchni: zielony (możliwe dwa odcienie),

-linie segregacyjne: wklejone w nawierzchnię białe.


Nawierzchnię należy ułożyć na prefabrykowanej, przepuszczalnej dla wody macie z granulatu gumowego o grubości 10mm i gęstości 650 gr/m3


Boisko wielofunkcyjne do gry o wymiarach 19,1x32,1 m o powierzchni 613,11 m2 (pole do gry 15,1x28,1 m )


Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.

  • Obrzeże betonowe 100x30x8 na ławie betonowej B-15 z oporem oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska


  • Podbudowa przepuszczalna.


Warstwy podbudowy

- grunt rodzimy,

-warstwa odsączająca z piasku o gr. 10 cm,

-warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63mm, gr. 10cm,

-warstwa klinująca z kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5mm, gr. 5cm,

-warstwa elastyczna zgodna z systemem nawierzchni wykonana z granulatu gumowego, żwirku kwarcowego oraz lepiszcza poliuretanowego o gr. 3,5cm,


Projektuje się wykonanie pod boiskiem drenażu z rur ułożonych w geowłókninie, zgodnie z projektem branży sanitarnej.


  • Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego

Nawierzchnia sportowa poliuretanowo-gumowa o grubości warstwy 14 mm układana na warstwie elastycznej o grubości 35 mm wykonanej z mieszaniny żwirku kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa poliuretanowego.

Nawierzchnia ta jest przepuszczalna dla wody o zwartej strukturze.

Nawierzchnia sportowa gr. 14 mm składa się z dwóch warstw: nośnej i użytkowej.

Warstwa nośna

- warstwa bazowa z granulatu gumowego SBR o frakcji 1-3 mm z lepiszczem poliuretanowym o grubości 8 mm,

- warstwa nawierzchniowa z barwnego granulatu gumowego EPDM o frakcji 1-3 mm o grubości 6 mm, nawierzchnia jest w całości przepuszczalna dla wody,

-kolor nawierzchni: czerwony (ceglasty),

-linie segregacyjne boisk: malowane natryskowo.


- warstwa odsączająca z piasku lub pospółki gr. 10 cm,

- warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego o frakcji 31,5-63 mm o grubości 10 cm,

- warstwa klinująca z kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 cm,

- warstwa wyrównująca z miału kamiennego o frakcji 0-4,0 mm o grubości 4 cm,

Projektuje się wykonanie pod boiskiem drenażu z rur ułożonych w geowłókninie, zgodnie z projektem branży sanitarnej.


3. Nawierzchnia do piłki nożnej

Jako nawierzchnię przyjmuje się trawę syntetyczną o następujących parametrach technicznych i użytkowych:

-wysokość całkowita nawierzchni: min. 40 mm,

-gęstość (ilość splotów/m2) min. 97.000 włókien/ m2,

-rodzaj włókna: 100% polietylen (PE),

-100% włókien monofilowych,

- ciężar włókna Dtex: min. 11 000,

-wypełnienie: piasek kwarcowy, granulat gumowy EPDM,

-kolor nawierzchni: zielony (możliwe dwa odcienie),

-linie segregacyjne: wklejone w nawierzchnię białe.


Nawierzchnię należy ułożyć na prefabrykowanej, przepuszczalnej dla wody macie z granulatu gumowego o grubości 10 mm i gęstości 650 gr/m3.

Ogrodzenie terenu: Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej.

Oświetlenie terenu: Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej.

Chodniki: Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej.

Budynek zaplecza socjalnego: Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót

Dokumentacja projektowa

Przedmiar robót

Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi
36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną – 60 miesięcy.



2. Termin realizacji zadania: 31 października 2009 r.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4.

5. Upoważnieni do kontaktu z oferentami jest Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4, tel. (24) 275 91 25, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl.

6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :


-udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców) albo przynajmniej 2 robót budowlanych z zakresu budownictwa mieszkaniowego lub użyteczności publicznej o wartości powyżej 1 mln zł każda wraz z zobowiązaniem podwykonawcy, który ułożył na przygotowanej warstwie stabilizującej choć jeden raz sztuczną nawierzchnię trawiastą i poliuretanową i przedstawia na to dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót;

- dysponowanie w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:

a) konstrukcyjno-budowlanej,

b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.


  • są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł.


- zapoznają się z dokumentacją techniczną zadania i dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach pracy Zespołu Szkół Nr 2 w Sierpcu w godzinach 8.00-15.00 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.

Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.



  • udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy, a na trawę syntetyczną 60-miesięcznej gwarancji;

6a. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

6b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.

  1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:


  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  3. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:

1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł.

Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł.

2) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 50% ceny oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 23 czerwca 2009 r. do godz. 10.00.

8. Otwarcie ofert nastąpi 23 czerwca 2009 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.

9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

10. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości   15000,00 zł zł (słownie złotych: piętnaścietysięcy złotych).

Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

  1. pieniądzu,

  2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

  3. gwarancjach bankowych,

  4. gwarancjach ubezpieczeniowych,

  5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Ciechanowie Oddział w Sierpcu

Nr konta: 20821300082007050053450001z adnotacją „ORLIK 2012”

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a w sekretariacie, pok.101 lub dołączyć do oferty.

Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.


11. Kryteria wyboru ofert: cena brutto – 100%.

12. termin związania oferta – 30 dni.

13. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.

14. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

15. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Starosta Sierpecki

wz. Andrzej Twardowski

wicestarosta

 

siwz.orlik.doc

eksertyzageotechniczna.jpg

architektura_i_konstrukcja.rar

elektryka.rar

instalacja_sanitarna.rar

przedmiaryorlik_pdf.rar

specyfikacje_techniczne.rar

orlik_sierpc_elektryka.ath

orlik_sierpc_sanitarne.ath

orliksierpc_budowlany.ath

 

 

Sierpc, dnia 1 czerwca 2009 r.


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 11507806]

przewiń do góry