Wersja archiwalna 2008-09-23 13:57:37



O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym




Zarząd Powiatu w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony o wartości poniżej 14.000 euro na obsługę bankową Powiatu Sierpeckiego



1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu powiatu, która obejmie następujące jednostki:

    1. Dom Pomocy Społecznej w Szczutowie

    2. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sierpcu,

    3. Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu,

    4. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu,

    5. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sierpcu,

    6. Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu,

    7. Starostwo Powiatowe w Sierpcu,

    8. Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu,

2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

  1. otwarcie i prowadzenie 1 rachunku bieżącego i 12 rachunków pomocniczych Starostwa Powiatowego w Sierpcu, w tym 4 rachunków powiatowych funduszy celowych,

  2. otwarcie i prowadzenie 8 rachunków bieżących i 21 rachunków pomocniczych powiatowych jednostek organizacyjnych;

Łączna wartość środków na rachunkach bieżących 3 905 000,00 zł;

Łączna wartość środków na rachunkach pomocniczych 1 986 000,00 zł.

  1. realizację poleceń przelewu na rachunki w banku obsługującym (wewnątrzbankowych) – 7 185 przelewów,

  2. realizację poleceń przelewu na rachunki w innych bankach (międzybankowych) – 11 192 przelewów,

  3. przyjmowanie wpłat gotówkowych na wartość: 3 560 000,00 zł,

  4. dokonywanie wypłat gotówkowych na wartość: 2 100 000,00 zł,

  5. potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy (sporządzanie wyciągów bankowych na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji),

  6. bezpłatne przekazywanie telefonicznie informacji o saldzie i obrotach na rachunku,

  7. wydawanie blankietów czekowych – 60 blankietów,

  8. przyjmowanie lokat w systemie overnight lub innym systemie działającym na tych samych zasadach - na łączną wartość 2 000 000,00 zł,

  9. usługę elektronicznego systemu obsługi bankowej na jednym stanowisku komputerowym w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sierpcu oraz na 8 stanowiskach w powiatowych jednostkach organizacyjnych, umożliwiającą dokonywanie przelewów elektronicznych oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku. Oprogramowanie tej usługi zostanie udostępnione przez bank nieodpłatnie,

  10. uruchomienie punktu kasowego bądź agencji banku w siedzibie Starostwa Powiatowego,

  11. zorganizowanie obsługi zamawiającego poza kolejką, w zakresie wpłat i wypłat gotówkowych.


Przedmiot zamówienia według CPV 66.10.00.00-1.

  1. Termin realizacji zadania – 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.

5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Kopernika 9 pok. Nr 4 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30.

6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

- w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor, tel. (24) 275 91 25, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;

- w przedmiocie zamówienia jest Stanisław Pijankowski - Skarbnik Powiatu tel. (024) 275-91-08, fax (024) 275-91-00 wewn. 144, e-mail: skarbnik@powiat.sierpc.pl;

7. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy – banki (instytucje kredytowe), działające zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) - niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z wymogami określonymi w SIWZ.

8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 7 października 2008 r. do godz. 10.00.

9. Otwarcie ofert nastąpi 7 października 2008 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.

10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

11. Kryteria wyboru ofert

1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się posługiwał następującymi kryteriami:

  1. w ramach kryterium ceny – podkryteriami opłat i prowizji o sumie wag równej 80%, składającymi się na kryterium ceny,

  2. w ramach kryterium pożytków z lokat – podkryteriami oprocentowania lokat w sumie wag równej 20%, składających się na kryterium pożytków z lokat.


2. KOSZTY (CENA, w której skład wejdą następujące podkryteria):

    1. opłata za otwarcie rachunku podstawowego,

    2. opłata za prowadzenie rachunku podstawowego,

    3. opłata za otwarcie rachunku pomocniczego,

    4. opłata za prowadzenie rachunku pomocniczego,

    5. opłata za wydanie jednego blankietu czekowego,

    6. opłata za jednorazowe potwierdzanie stanu salda,

    7. prowizja od 1-go przelewu:

        1. międzybankowego pojedynczego

        2. wewnątrzbankowego pojedynczego

3. POŻYTKI Z LOKAT (PRZYCHODY Z ODSETEK), w których skład wejdą następujące podkryteria:

  1. wysokość oprocentowania:

    • rachunków bieżących

    • rachunków pomocniczych

    • lokat overnight lub innym systemie działającym na tych samych zasadach .


12. Zamawiający rezygnuje z wadium.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.

siwz.obslugabankowapowiatu.doc 

bilans_na_dzien_31.12.2007r..pdf

rb-27s_30.06.2008r..pdf

rb-28s_30.06.2008r..pdf

rb-28s_31.12.2007r..pdf

rb-_27_s_31.12.2007r..pdf

Starosta Sierpecki

Paweł Kaźmierczak



Sierpc, 23 września 2008 r.











Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 11652519]

przewiń do góry