Wersja archiwalna 2008-04-03 10:19:04
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony do 5150000 euro
na wykonanie modernizacji ogrodzenia przy Liceum Ogólnokształcącym im. mjra Henryka Sucharskiego w Sierpcu
-1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu istniejącego ogrodzenia terenu szkoły, polegający na wymianie istniejących przęseł ogrodzeniowych wykonanych z siatki stalowej w ramie z kątowników, na nowe przęsła wykonane z prętów stalowych o profilu kwadratowym 2x2cm ułożonych w pionie i spawanych do ramy z kątowników 50x50x5. Projekt zakłada wykorzystanie istniejącej podmurówki betonowej oraz istniejących słupków ogrodzeniowych wykonanych z rury stalowej o profilu kwadratowym 50x50x5. Całość ogrodzenia malowana farbami do stali w kolorze istniejących elementów ogrodzenia wcześniej modernizowanych.
-Podmurówka betonowa matowana farbami silikonowymi w kolorze podstawowym ścian budynku hali sportowej.
- Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.),
- utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.
2. Termin realizacji zadania: 50 dni od dnia podpisania umowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4.
5. Upoważnieni do kontaktu z oferentami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia i wizji lokalnej: Grzegorz Lisicki – kierownik gospodarczy w Liceum Ogólnokształcącym w Sierpcu, ul. Sucharskiego 2, tel. (24) 275 22 01, tel. kom. 602279470, e-mail: losierpc@losierpc.edu.pl.
- w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4, tel. (24) 275 91 25, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
* dysponują przynajmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do wykonawstwa w zakresie melioracji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i ekonomiczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
* zapoznają się z dokumentacją techniczną zadania i dokonają wizji lokalnej obiektu w godzinach urzędowania Liceum Ogólnokształcącego (poniedziałek - piątek w godzinach 8.00-15.00) i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.
* udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;
* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
6a. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
6b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.
7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 25 kwietnia 2008 r. do godz. 10.00.
8. Otwarcie ofert nastąpi 25 kwietnia 2008 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Zamawiający rezygnuje z wadium.
11. Kryteria wyboru ofert: cena brutto - 100%
12. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.
13. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Starosta Sierpecki
wz. Andrzej Twardowski
wicestarosta
Sierpc, dnia 03.04. 2008 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2008-04-03
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-03 10:19:04
- Liczba odsłon: 674
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: