Wersja archiwalna 2008-04-30 15:07:22
OGŁOSZENIE
o rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego
do 5150000 euro na wykonanie wymiany pokrycia dachowego na budynkach szpitala powiatowego w Sierpcu, ul. Słowackiego 32
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655)
informuję,
że na ogłoszony przez nas przetarg oferty złożyli:
-
„LUMAR” Usługi Ogólnobudowlane i Instalacyjne, ul. Sienkiewicza 11, 09-200 Sierpc, 195.520,86 zł;
-
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Janusz Ostrowicki, Jasień 53, 87-605 Tłuchowo, 195.076,83 zł;
-
inż. Hanna Przeciszewska, 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2, 184.664,77 zł;
-
PHU „BUDOMEX” Dariusz Rzeszotarski, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, 202.781,48 zł.
Na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10) Pzp wykluczono jako wykonawcę inż. Hannę Przeciszewską, ponieważ nie spełniała wymogów określonych w art. 22 pkt. 1-3 mimo podpisania oświadczenia o ich spełnianiu. Pozostałe oferty były ważne.
Wśród ofert ważnych najkorzystniejsza cena była zawarta w ofercie Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowo-Usługowego Janusz Ostrowicki, Jasień 53, 87-605 Tłuchowo, które zaoferowało cenę brutto 195.076,83 zł. Punktacja dla ofert ważnych była następująca: oferta nr 1 – 9,97 pkt, oferta nr 2 – 10 pkt, oferta nr 4 – 9,62 pkt.
Wobec powyższego przetarg rozstrzygnięto na korzyść tej firmy w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy.
Starosta Sierpecki
wz. Andrzej Twardowski
wicestarosta
Sierpc, 30. 04. 2008 r.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony do 5150000 euro
na wykonanie wymiany pokrycia dachowego na budynkach szpitala powiatowego w Sierpcu, ul. Słowackiego 32
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymianę pokrycia dachów z eternitu falistego na blachę ocynkowaną dachówko-podobną, budynku administracyjnego i pralni, parterowych z poddaszem użytkowym - budynek administracyjny, podpiwniczonych. Prace związane z demontażem istniejącego pokrycia z eternitu oraz jego utylizacja prowadzić zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz dostarczyć firmie odpad eternitowy do firmy zajmującej się jego utylizacją.
- Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.),
- utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.
2. Termin realizacji zadania: 90 dni od dnia podpisania umowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4.
5. Upoważnieni do kontaktu z oferentami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia i wizji lokalnej: Leszek Guba – specjalista ds. BHP w szpitalu powiatowym, (24) 275 20 01, tel. kom. 511643001.
- w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4, tel. (24) 275 91 25, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
* dysponują przynajmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i ekonomiczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
* zapoznają się z dokumentacją techniczną zadania i dokonają wizji lokalnej obiektu w godzinach urzędowania administracji szpitala powiatowego (poniedziałek - piątek w godzinach 7.30-15.30) i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.
* udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;
* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
6a. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
6b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.
7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 22 kwietnia 2008 r. do godz. 10.00.
8. Otwarcie ofert nastąpi 22 kwietnia 2008 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Zamawiający rezygnuje z wadium.
11. Kryteria wyboru ofert: cena brutto - 100%
12. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.
13. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Starosta Sierpecki
Slawomir Fułek
Sierpc, dnia 31.03. 2008 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2008-04-30
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-30 15:07:22
- Liczba odsłon: 697
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: