Wersja archiwalna 2019-10-09 13:09:30
Zał. nr 1 Formularz ofertowy doc.
Zał. Nr 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Sierpc dnia 08.10.2019 r.
ON. 272.16.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na
podstawie § 5 pkt 2 Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w
Starostwie Powiatowym w Sierpcu zatwierdzonym Zarządzeniem
Nr
ON.120.23.2017 Starosty Sierpeckiego z dnia 23 maja 2017 roku,
którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości
kwoty 30 000 euro.
I. Zamawiający : Powiat Sierpecki – Starostwo Powiatowe w Sierpcu,
Adres do korespondencji : ul. Świętokrzyska 2a, 09 – 200 Sierpc
tel. 24 275 91 01, fax 24 275 91 00 wew.144 email. ra@powiat.sierpc.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na :
,,Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu"
II . Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia:
-
Roboty budowlane
-
Usługi
-
Dostawy
2. Specyfikacja głównych wymagań
Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu.
Ogólne warunki:
1. Ilość pojazdów – 1 szt.,
2. Pojazd musi być fabrycznie nowy , model 2019/2020
3. Typ pojazdu: sedan
4. Pojazd musi posiadać dokumenty niezbędne do zarejestrowania bez dodatkowych czynności, oraz instrukcję w języku polskim (min. wyciąg ze świadectwa homologacji, karta pojazdu).
5. Czynnik energetyczny i oddziaływania na środowisko
a) samochód powinien spełniać wymagania normy emisji spalin EURO 6
6. Warunki techniczne:
1) Silnik wysokoprężny Diesla
2) Pojemność skokowa 1450 – 2000 cm3 (wg specyfikacji producenta)
3) Moc silnika min 190 KM
4) Automatyczna skrzynia biegów
5) Kolor nadwozia – czarny magic perłowy
6) Liczba drzwi – 4 szt.,
7) Klimatyzacja trójstrefowa, regulowana elektronicznie
8) Blokada przeciwuruchomieniowa (immobiliser)
9) Czujniki parkowania
10) Szyby boczne i lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane
11) Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne
12) Liczba miejsc siedzących: 5
13) Radioodtwarzacz
14) Centralny zamek, drzwi zdalnie sterowane pilotem
15) Podgrzewane fotele przednie i zewnętrzne miejsca tylnej kanapy
16) Czujnik deszczu
17) Cyfrowy zestaw wskaźników
18) Zapasowe koło dojazdowe lub pełnowymiarowe koło zapasowe zamontowane w fabrycznie do tego przewidzianym miejscu, podnośnik lub zestaw naprawczy
19) Przednie światła przeciwmgłowe
20) Nawigacja z mapą Europy
21) Obsługa głosowa.
III. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania
IV. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (art.30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na dostawę samochodu osobowego spełniającego wymogi innej normy, pod warunkiem że parametry techniczne zawarte w takiej normie nie będą gorsze od parametrów określonych w normie EURO 6.
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
do 60 dni kalendarzowych od podpisania umowy;
2. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV:
34.11.00.00 – Samochody osobowe
3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
V. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1.Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo – ofertowy wg załączonego wzoru formularza ofertowego
2) Postępowanie prowadzone w języku polskim.
VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
VII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Tomasz Gołębiewski – Inspektor w Wydziale Organizacji i Nadzoru Starostwa Powiatowego w Sierpcu, tel. 24 275 91 06
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielania zamówienia w godzinach pracy urzędu tj. od 7.30 do 15.30 .
VIII. Miejsce składania ofert;
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego: w Sekretariacie (pok. 101) w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu" NIE OTWIERAĆ PRZED godz. 11.15 w dniu 15 października 2019 roku
w terminie do dnia 15 października 2019 r. Do godz. 11.00.
IX. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
X. Informacje o formalnościach
1. Wybrana zostanie oferta najbardziej korzystna pod względem oferowanej ceny brutto.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą przedmiotu zamówienia nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do przeprowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1. Formularz techniczno – cenowo – ofertowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
3. Wzór umowy
Zatwierdził
Starosta Sierpecki
Mariusz Turalski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Piotrowska Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 2019-10-09
- Informacja zaktualizowana przez: Piotrowska Magdalena
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-10-09 13:09:30
- Liczba odsłon: 1428
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: