Wersja archiwalna 2019-03-22 10:04:21
Ogłoszenie nr 526787-N-2019 z dnia 2019-03-22 r.
Starostwo Powiatowe w Sierpcu: Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2019 roku do kwietnia 2021 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art.
22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w
%)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest
przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie
z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sierpcu, krajowy numer
identyfikacyjny 61101920000000, ul. ul. Świętokrzyska ,
09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 024
2754648, 2758918, e-mail starosta@powiat.sierpc.pl, faks 242 754 806.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.sierpc.pl
Adres
profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można
uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni
dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem
(URL)
Tak
http://www.sierpc.starostwo.gov.pl/
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.sierpc.starostwo.gov.pl/
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie w zaklejonej kopercie
Adres:
Powiat Sierpecki , ul. Świętokrzyska 2a 09 - 200 Sierpc
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do
tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic
rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych z eksploatacji w
okresie od maja 2019 roku do kwietnia 2021 roku dla potrzeb Starostwa
Powiatowego w Sierpcu
Numer referencyjny: ON.272.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia
przeprowadzono dialog techniczny
II.2)
Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o
możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie
podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
można składać w odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna liczba części
zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania
i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic
rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sierpcu (CPV 31523200-0)
w ilości około 22000 sztuk oraz kasacja tablic wycofanych z
eksploatacji. 1) Minimalny wymóg odnośnie gwarancji na tablice
objęte zamówieniem wynosi 36 miesięcy. 2) Dostawca będzie
dostarczał na swój koszt zamówione tablice samochodowe (90 %
zamówienia), motocyklowo-ciągnikowe (4 % zamówienia), motorowerowe
(3 % zamówienia), tablice z wyróżnikiem indywidualnym + tablice do
pojazdów zabytkowych oraz wtórniki tablic rejestracyjnych ( 3 %
zamówienia), zgodnie z zapotrzebowaniem Wydziału Komunikacji i
Transportu w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty zamówienia w
cenie wynikającej z ceny jednostkowej przyjętej w ofercie
przetargowej.
II.5) Główny kod CPV: 31523200-0
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita
wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje
o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w
przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów –
szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków
na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: W przypadku
przekroczenia o 5 % całkowitego zapotrzebowania na tablice
szacowanego na 22000 szt.
II.8) Okres, w którym realizowane
będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa
ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-05-01
lub zakończenia: 2021-04-30
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2019-05-01 |
2021-04-30 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie
warunków: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu w trybie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
2) upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej
w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych. 3) certyfikat
uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa ;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub
ekonomiczna
Określenie warunków: oświadczenie Wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25a
ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp dotyczące spełniania
warunków udziału w postępowaniu,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie
warunków: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu w trybie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże iż w ostatnich 3
latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez
okres krótszy niż 3 lata) wykonał co najmniej 2 zamówienia
zbliżone rodzajowo i ilościowo ( min 80 %) do przedmiotu objętego
niniejszym zamówieniem liczonego w skali roku, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających
czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane
(w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę) a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od
wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na
podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje
następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art.
24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu
kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Na
wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć
następujące oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia
spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 SIWZ: 1) upoważnienie wojewody do
wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic
rejestracyjnych. 2) certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów
znakiem bezpieczeństwa ; 3) wykaz usług wykonanych ( według wzoru
stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ), w okresie ostatnich 3
latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez
okres krótszy niż 3 lata) wykonał co najmniej 2 zamówienia
zbliżone rodzajowo i ilościowo ( min 80 %) do przedmiotu objętego
niniejszym zamówieniem liczonego w skali roku, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających
czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane
(w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę) a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku usług nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku
przedstawienia przez Wykonawcę usług obejmujących szerszy zakres
niż wskazany w warunku zdolności technicznej lub zawodowej
(doświadczenia), Wykonawca powinien podać całkowitą wartość
usług oraz podać wartość usług w zakresie wymaganym warunkiem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 2) w przypadku złożenia oferty wspólnej –pełnomocnictwo udzielone liderowi; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego –Załącznik nr 3 (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia
wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z
jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji
wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie
liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego
systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której
będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się
złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie
aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać
adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się
ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu
przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które
informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki
jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej
i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich
trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne
wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert
wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest
podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym
liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i
wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów
dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy
opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji
na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony
internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji
elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne
warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób
udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o
charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania
ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu
składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język
lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3)
Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Piotrowska Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 2019-03-22
- Informacja zaktualizowana przez: Piotrowska Magdalena
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-03-22 10:04:21
- Liczba odsłon: 2274
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: