Wersja archiwalna 2017-04-03 13:19:19
Dotyczy zamówienia publicznego Nr ON.272.14.2017
STAROSTA SIERPECKI
na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz 2164 z późn. zm.) w związku z przetargiem nieograniczonym w celu wyłonienia wykonawcy zadania pn. 1. Usuwanie pojazdów z drogi oraz przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym za wyjątkiem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne – w okresie kwiecień 2017 – marzec 2020 oraz 2. Usuwanie z drogi pojazdów przewożących materiały niebezpieczne łącznie z przechowywaniem tych pojazdów na parkingu strzeżonym – w okresie kwiecień 2017 – marzec 2020
informuje, że
Na realizację zadania w części I zamierza się przeznaczyć 455.100,00 zł, na realizację zadania w części II zamierza przeznaczyć 24.600,00 zł.
Na przetarg w dniu 03.04.2017 r. w terminie wpłynęły oferty:
Część I:
MBT Sp. z o.o. zs. w Gdańsku, ul. Srebrniki7B/13 Oddział w Sierpcu, ul. Sikorskiego 5, 09-200 Sierpc, 385.446,24 zł brutto;
Część II:
Nie wpłynęła ani jedna oferta.
Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do 31.03.2020 r. Charakter zamówienia nie wymaga od Wykonawcy podania okresu gwarancji, natomiast warunki płatności zostały określone przez Zamawiającego w projekcie umowy.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 03.04.2017 r.
OGŁOSZENIE
O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
na usuwanie z drogi pojazdów przewożących materiały niebezpieczne łącznie z przechowywaniem tych pojazdów na parkingu strzeżonym – w okresie kwiecień 2017 – marzec 2020
Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.) unieważniam część drugą postępowania wszczętego w trybie przetargu nieograniczonego na 1. Usuwanie pojazdów z drogi oraz przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym za wyjątkiem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne – w okresie kwiecień 2017 – marzec 2020 oraz 2. Usuwanie z drogi pojazdów przewożących materiały niebezpieczne łącznie z przechowywaniem tych pojazdów na parkingu strzeżonym – w okresie kwiecień 2017 – marzec 2020 z braku ważnych ofert.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 03.04.2017 r.
siwz.komunikacja.doc
tabeledoformularzaofertowego.pdf
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
1. Usuwanie pojazdów z drogi oraz przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym za wyjątkiem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne – w okresie kwiecień 2017 – marzec 2020.
2. Usuwanie z drogi pojazdów przewożących materiały niebezpieczne łącznie z przechowywaniem tych pojazdów na parkingu strzeżonym – w okresie kwiecień 2017 – marzec 2020.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.sierpc.starostwo.gov.pl
Ogłoszenie nr 49980 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub
programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać
minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy
Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej –
mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I
ADRES: Starostwo Powiatowe w Sierpcu, krajowy numer
identyfikacyjny 61101920000000, ul. ul. Świętokrzyska , 09200
Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 024 2754648,
2758918, e-mail starosta@powiat.sierpc.pl, faks 242 754 806.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni
dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem
(URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie
specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.sierpc.starostwo.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony -
więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Wymaga
się złożenia ofert w formie pisemnej w zaklejonej kopercie.
Adres:
Starostwo Powiatowe, 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a, pok.
nr 101.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do
tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.
Usuwanie pojazdów z drogi oraz przechowywanie pojazdów na parkingu
strzeżonym za wyjątkiem pojazdów przewożących materiały
niebezpieczne – w okresie kwiecień 2017 – marzec 2020. 2.
Usuwanie z drogi pojazdów przewożących materiały niebezpieczne
łącznie z przechowywaniem tych pojazdów na parkingu strzeżonym –
w okresie kwiecień 2017 – marzec 2020.
Numer referencyjny:
ON.272.14.207
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie
zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja
o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie
podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich
części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać
udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia jest
dwuczęściowy. 2. W części I przedmiotem zamówienia jest: 1)
usuwanie w latach 2017-2020 z dróg publicznych na terenie powiatu
sierpeckiego oraz parkowanie pojazdów na prowadzonym przez wykonawcę
parkingu w przypadkach, o których mowa w art. 130a ust. 1 lub 2
ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z
2017 r. poz. 128) z wyłączeniem pojazdów przewożących ładunki
niebezpieczne; 2) wydawanie pojazdu po okazaniu dowodu uiszczenia
opłaty za jego usunięcie i przechowywanie; 3) powiadamianie
Starosty Sierpeckiego i podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia
pojazdu nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu terminu, o
którym mowa w art. 130a ust 10 ustawy - o przypadku nieodebrania
pojazdu. 3. W części II przedmiotem zamówienia jest świadczenie w
latach 2017-2020 usługi usunięcia z dróg publicznych na terenie
powiatu sierpeckiego oraz parkowania pojazdów, o których mowa w
art. 130a ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o
ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 128), przy czym są to wyłącznie
pojazdy przewożące ładunki niebezpieczne. 4.Definicję drogi
zawiera art. 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym: droga - wydzielony pas
terenu składający się z jezdni, pobocza, chodnika, drogi dla
pieszych lub drogi dla rowerów, łącznie z torowiskiem pojazdów
szynowych znajdującym się w obrębie tego pasa, przeznaczony do
ruchu lub postoju pojazdów, ruchu pieszych, jazdy wierzchem lub
pędzenia zwierząt. 5. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika
Zamówień (CPV): 50118110-9 usługi holownicze oraz 98351100-9
usługi parkingowe. II Charakterystyka przedmiotu zamówienia 1.
Holowanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla
pojazdów usuniętych z dróg publicznych na terenie powiatu
sierpeckiego w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 pkt 1 lub
2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z
2017 r. poz. 128) należy od 21.08.2011 r. do zadań własnych
powiatu. 2. Od Wykonawcy usługi w części I zamówienia wymaga się,
aby: 1) Dysponował odpowiednio wyposażonymi i oznakowanymi
pojazdami przeznaczonymi do usuwania i przemieszczania pojazdów; 2)
Dysponował parkingiem położonym w granicach administracyjnych m.
Sierpca zabezpieczonym przed dostępem osób trzecich z całodobowym
dozorem, monitoringiem, o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2,
wyposażonego w garaż (z zamykanymi drzwiami dla samochodów z
uszkodzeniami powypadkowymi na nie mniej niż 2 samochody osobowe),
oświetlonego od zmierzchu do świtu, o nawierzchni utwardzonej,
ogrodzonego trwale, z wjazdem na parking bezpośrednio z drogi
publicznej, 3) Wykonywał niezwłocznie i starannie każdą
dyspozycję usunięcia pojazdu, 4) Umieszczał usunięty pojazd na
parkingu własnym, zabezpieczonym przed dostępem osób trzecich
poprzez trwałe ogrodzenie, całodobowy dozór, oświetlenie i
monitoring. 5) Powiadamiał niezwłocznie o usunięciu pojazdu z
drogi Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w
Sierpcu i przekazywał kopię dyspozycji usunięcia. 6) O
nieodebraniu pojazdu z parkingu w terminie 3 miesięcy od dnia jego
usunięcia, ale nie później niż 3. dnia od dnia upływu tego
terminu, powiadamiał Starostę oraz podmiot, który wydał
dyspozycję usunięcia. 7) Prowadził ewidencję pojazdów usuniętych
z dróg, przyjętych na parking i wydanych z parkingu. 3. Od
Wykonawcy usługi w części II zamówienia wymaga się, aby: 1)
Dysponował odpowiednio wyposażonymi i oznakowanymi pojazdami
przeznaczonymi do usuwania i przemieszczania pojazdów; 2) Dysponował
parkingiem położonym na terenie powiatu sierpeckiego poza granicami
administracyjnymi m. Sierpca spełniającym warunki podane w
Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13.11.2012 r. w
sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane
pojazdy przewożące materiały niebezpieczne (Dz.U. z 2012 r. poz.
1293), 3) Wykonywał niezwłocznie i starannie każdą dyspozycję
usunięcia pojazdu, 4) Umieszczał usunięty pojazd na parkingu
własnym, zabezpieczonym przed dostępem osób trzecich poprzez
trwałe ogrodzenie, całodobowy dozór, oświetlenie i monitoring. 5)
Powiadamiał niezwłocznie o usunięciu pojazdu z drogi Wydział
Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Sierpcu i
przekazywał kopię dyspozycji usunięcia. 6) O nieodebraniu pojazdu
z parkingu w terminie 3 miesięcy od dnia jego usunięcia, ale nie
później niż 3. dnia od dnia upływu tego terminu, powiadamiał
Starostę oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia. 7)
Prowadził ewidencję pojazdów usuniętych z dróg, przyjętych na
parking i wydanych z parkingu.
II.5) Główny kod CPV:
50118000-5
Dodatkowe kody CPV:98350000-1
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów
– szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy
Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie
zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub
okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/03/2020
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków: 1) posiada aktualne
zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie
rzeczy - zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
transporcie drogowym (Dz.U. z 2016 r poz.1907 z późn. zm.); 2)
złoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej.
Informacje dodatkowe
Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na
podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu złożonego przez Wykonawcę, odpisu z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej oraz poświadczoną za zgodność z oryginałem
kserokopię aktualnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika
drogowego w zakresie rzeczy.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub
ekonomiczna
Określenie warunków: W celu oceny sytuacji
ekonomicznej i finansowej Wykonawca złoży wraz z formularzem
ofertowym oświadczenie o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze
objętym zamówieniem za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata
obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy – za ten
okres (Załącznik Nr 2a do SIWZ).
Informacje dodatkowe
Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na
oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
III.1.3) Zdolność
techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca
wykaże swe zdolności techniczne do realizacji zamówienia,
wskazując na doświadczenie w realizacji podobnych usług w
przeszłości oraz wykaże, że dysponuje odpowiednią bazą osobową
i specjalistycznym sprzętem, tj. że: 1) prowadzi działalność
objętą tym zamówieniem i okresie ostatnich 3 lat lub w okresie
krótszym zrealizował usługi dla 2 zamawiających, przy czym każdą
z nich realizował przez okres co najmniej 1 rok; 2) zatrudnia na
umowę o pracę co najmniej 3 kierowców posiadających uprawnienia
kategorii C+E oraz wskaże jedną osobę zatrudnioną na umowę o
pracę, która zajmuje się obsługą parkingu,. 3) dysponuje
sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do
3,5 t, sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie
całkowitej do 3,5 t z wysięgnikiem, dźwigiem i wciągarką,
sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od
3,5 t do powyżej 16 t, parkingiem depozytowym, zlokalizowanym na
terenie miasta Sierpca (w granicach administracyjnych m. Sierpca) dla
części I zamówienia lub zlokalizowanym na terenie powiatu
sierpeckiego (poza granicami administracyjnymi m. Sierpca) dla części
II zamówienia, o następujących parametrach: a) z całodobowym
dozorem i monitoringiem, b) powierzchnia parkingu nie mniej niż 500
m2, c) parking wyposażony w garaż z zamykanymi drzwiami dla
samochodów z uszkodzeniami powypadkowymi na nie mniej niż 2
samochody osobowe; d) parking oświetlony od zmierzchu do świtu; e)
nawierzchnia parkingu utwardzona, f) ogrodzenie parkingu trwałe; g)
wjazd na parking bezpośrednio z drogi publicznej. 4) gwarantuje
ciągły kontakt telefoniczny z Zamawiającym w czasie realizacji
przedmiotowych usług. 5) akceptuje wzór umowy dla części
zamówienia, na które składa ofertę.
Zamawiający wymaga od
wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
ten warunek, jeżeli wykaże na podstawie przedłożonych dokumentów,
jak umowy wraz dokumentami potwierdzającymi wykonanie umowy: faktury
lub zaświadczenia lub rekomendacje, jak też na podstawie oświadczeń
Wykonawcy.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy
Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy
na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający
przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy
Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6
ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
7 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o
spełnianiu kryteriów selekcji
tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego. że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie- odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w oprawie opłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wraz z kserokopią zezwolenia na wykonywanie zawodu krajowego przewoźnika w zakresie rzeczy; 5) oświadczenie ws. przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której jest mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Załącznik Nr 3a do SIWZ); 6) oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (Załącznik Nr 3b do SIWZ); 7) oświadczenie o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp (Załącznik Nr 3c do SIWZ); 8) oświadczenia o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy (Załącznik Nr 3d do SIWZ); 9) Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
1. W celu wykazania spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców
zobowiązany jest przedłożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25a ust. 1
Pzp - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ; 2)
oświadczenie o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze objętym
zamówieniem za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a
jeżeli okres działalności jest krótszy – za ten okres
(Załącznik Nr 2a do SIWZ); 3) wypełniony w całości formularz
ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ zawierający informacje
pozwalające ocenić spełnienie warunków udziału w postępowaniu)
wraz z załącznikami Nr 1a,1b,1c i 1d do SIWZ; 4) podpisany wzór
umowy (Załącznik Nr 6/6a do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE
KRYTERIÓW SELEKCJI:
Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do
SIWZ wraz z tabelą/ami oraz Załącznik Nr 1d do SIWZ.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. wypełniony w całości formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ zawierający informacje pozwalające ocenić spełnienie warunków udziału w postępowaniu) wraz z załącznikami Nr 1a,1b,1c i 1d do SIWZ; 2. podpisany wzór umowy (Załącznik Nr 6/6a do SIWZ).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z art. 23 Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 2) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem; 3) wypełniając Formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum/spółki cywilnej, a nie Pełnomocnika konsorcjum/spółki cywilnej; 4) oferta winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców na podstawie art. 25a ust. 6 Pzp Wykonawcy składają odrębne oświadczenia i dokumenty wskazane w tym Rozdziale SIWZ. 3. W przypadku, gdy Wykonawca ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, składa oświadczenie (Załącznik Nr 4 do SIWZ). 4. W przypadku, gdy Wykonawca na podstawie art. 22a ust. 1 Pzp będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Wykonawca dołączy do oferty wymienione w tym Rozdziale SIWZ dokumenty i oświadczenia dotyczące innych podmiotów. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w puncie 2. niniejszego Rozdziału SIWZ, składa dokumenty, które zostały określone w § 7 ust. 1-3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda
wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest
przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria
oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
zdolność techniczna |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa
ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
Informacje
dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy
wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany do treści niniejszej umowy jako umowy
wieloletniej będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) okoliczności
przewidzianych w art. 142 ust. 5 Pzp, 2) wystąpienia okoliczności
niezależnych od Wykonawcy, skutkujących niemożliwością
dotrzymania realizacji przedmiotu umowy, 4) zmian teleadresowych
Stron umowy określonych w umowie, 5) zmian osób występujących po
stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 6) zmiany terminu wykonania umowy,
ewentualnie wstrzymanie/wznowienie usługi. 7. Określa się
następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana
postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą
obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności; 2) strona
występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest
do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności; 3) wniosek
o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na
piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o
charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
03/04/2017, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub
języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości
lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: Usuwanie pojazdów z drogi oraz przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym za wyjątkiem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne – w okresie kwiecień 2017 – marzec 2020.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: W części I przedmiotem
zamówienia jest: 1) usuwanie w latach 2017-2020 z dróg publicznych
na terenie powiatu sierpeckiego oraz parkowanie pojazdów na
prowadzonym przez wykonawcę parkingu w przypadkach, o których mowa
w art. 130a ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o
ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 128) z wyłączeniem pojazdów
przewożących ładunki niebezpieczne; 2) wydawanie pojazdu po
okazaniu dowodu uiszczenia opłaty za jego usunięcie i
przechowywanie; 3) powiadamianie Starosty Sierpeckiego i podmiotu,
który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu nie później niż
trzeciego dnia od dnia upływu terminu, o którym mowa w art. 130a
ust 10 ustawy - o przypadku nieodebrania pojazdu. 1. Holowanie
pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów
usuniętych z dróg publicznych na terenie powiatu sierpeckiego w
przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 pkt 1 lub 2 ustawy z dnia
20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r. poz.
128) należy od 21.08.2011 r. do zadań własnych powiatu. 2. Od
Wykonawcy usługi w części I zamówienia wymaga się, aby: 1)
Dysponował odpowiednio wyposażonymi i oznakowanymi pojazdami
przeznaczonymi do usuwania i przemieszczania pojazdów; 2) Dysponował
parkingiem położonym w granicach administracyjnych m. Sierpca
zabezpieczonym przed dostępem osób trzecich z całodobowym dozorem,
monitoringiem, o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2, wyposażonego
w garaż (z zamykanymi drzwiami dla samochodów z uszkodzeniami
powypadkowymi na nie mniej niż 2 samochody osobowe), oświetlonego
od zmierzchu do świtu, o nawierzchni utwardzonej, ogrodzonego
trwale, z wjazdem na parking bezpośrednio z drogi publicznej, 3)
Wykonywał niezwłocznie i starannie każdą dyspozycję usunięcia
pojazdu, 4) Umieszczał usunięty pojazd na parkingu własnym,
zabezpieczonym przed dostępem osób trzecich poprzez trwałe
ogrodzenie, całodobowy dozór, oświetlenie i monitoring. 5)
Powiadamiał niezwłocznie o usunięciu pojazdu z drogi Wydział
Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Sierpcu i
przekazywał kopię dyspozycji usunięcia. 6) O nieodebraniu pojazdu
z parkingu w terminie 3 miesięcy od dnia jego usunięcia, ale nie
później niż 3. dnia od dnia upływu tego terminu, powiadamiał
Starostę oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia. 7)
Prowadził ewidencję pojazdów usuniętych z dróg, przyjętych na
parking i wydanych z parkingu.
2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 50118100-6, 98351000-8
3) Wartość części
zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia:
31/03/2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
zdolność techniczna |
40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Usuwanie z drogi pojazdów przewożących materiały niebezpieczne łącznie z przechowywaniem tych pojazdów na parkingu strzeżonym – w okresie kwiecień 2017 – marzec 2020.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane:W części II przedmiotem
zamówienia jest świadczenie w latach 2017-2020 usługi usunięcia z
dróg publicznych na terenie powiatu sierpeckiego oraz parkowania
pojazdów, o których mowa w art. 130a ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 20
czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 128),
przy czym są to wyłącznie pojazdy przewożące ładunki
niebezpieczne. Od Wykonawcy usługi w części II zamówienia wymaga
się, aby: 1) Dysponował odpowiednio wyposażonymi i oznakowanymi
pojazdami przeznaczonymi do usuwania i przemieszczania pojazdów; 2)
Dysponował parkingiem położonym na terenie powiatu sierpeckiego
poza granicami administracyjnymi m. Sierpca spełniającym warunki
podane w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia
13.11.2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które
są usuwane pojazdy przewożące materiały niebezpieczne (Dz.U. z
2012 r. poz. 1293), 3) Wykonywał niezwłocznie i starannie każdą
dyspozycję usunięcia pojazdu, 4) Umieszczał usunięty pojazd na
parkingu własnym, zabezpieczonym przed dostępem osób trzecich
poprzez trwałe ogrodzenie, całodobowy dozór, oświetlenie i
monitoring. 5) Powiadamiał niezwłocznie o usunięciu pojazdu z
drogi Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w
Sierpcu i przekazywał kopię dyspozycji usunięcia. 6) O
nieodebraniu pojazdu z parkingu w terminie 3 miesięcy od dnia jego
usunięcia, ale nie później niż 3. dnia od dnia upływu tego
terminu, powiadamiał Starostę oraz podmiot, który wydał
dyspozycję usunięcia. 7) Prowadził ewidencję pojazdów usuniętych
z dróg, przyjętych na parking i wydanych z parkingu.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118100-6, 98351000-8
3)
Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia:
31/03/2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
zdolność techniczna |
40 |
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 23.03.2017 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2017-04-03
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-04-03 13:19:19
- Liczba odsłon: 987
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: