Wersja archiwalna 2015-12-01 11:42:37
tabela.komunikacja.doc
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym -ponowienie
Zarząd Powiatu w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 30.000 euro na realizację zadania pn. Usuwanie w latach 2016-2017 pojazdów przewożących ładunki niebezpieczne z drogi oraz przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym
1. Przedmiot zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi usunięcia z dróg publicznych na terenie powiatu sierpeckiego oraz parkowania pojazdów, o których mowa w art. 130a ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), przy czym są to wyłącznie pojazdy przewożące ładunki niebezpieczne.
2.Definicję
drogi
zawiera
art.
2
ustawy
Prawo
o
ruchu
drogowym:
droga
-
wydzielony
pas
terenu
składający
się
z
jezdni,
pobocza,
chodnika,
drogi
dla
pieszych
lub
drogi
dla
rowerów,
łącznie
z
torowiskiem
pojazdów
szynowych
znajdującym
się
w
obrębie
tego
pasa,
przeznaczony
do
ruchu
lub
postoju
pojazdów,
ruchu
pieszych,
jazdy
wierzchem
lub
pędzenia
zwierząt.
3. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50118110-9 usługi holownicze oraz 98351100-9 usługi parkingowe.
2. Termin realizacji zamówienia: 01.01.2016 – 31.12.2017 r.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert i wariantowych.
5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.
6. Upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Agnieszka Abrefczyńska- zastępca naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 7, tel. (24) 275 91 12, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: komunikacja@powiat.sierpc.pl.
- w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Referacie Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2, pok. Nr 108, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: ra@powiat.sierpc.pl.
7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a także że spełnia warunek niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Pzp, tzn.:
1) posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie rzeczy - zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r poz..1414 z późn. zm.);
2) dysponuje sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t z wysięgnikiem, dźwigiem i wciągarką, sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do powyżej 16 t, parkingiem depozytowym, zlokalizowanym na terenie powiatu sierpeckiego, spełniającym warunki podane w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13.11.2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące materiały niebezpieczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1293).
3)akceptuje wzór właściwej umowy – Załącznik Nr 5 do SIWZ.
7b. Wykonawca może zrealizować zamówienie z wykorzystaniem Podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie zakres zamówienia, który zamierza powierzyć Podwykonawcom.
7c. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
7d. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wyboru takiej oferty Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie wyznaczającej Pełnomocnika umawiających się stron. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), każdy z Wykonawców oddzielnie musi złożyć dokumenty, których Zamawiający żąda w świetle art. 24 ust.1 Pzp. Wykonawcy wspólnie występujący powinni spełniać łącznie warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp.
8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Oferta złożona na formularzu oferty stanowiącej załącznik Nr 1 wraz z tabelą do niniejszej Specyfikacji.
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik Nr 2a do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej stanowiące załącznik Nr 2b;
3) Wykaz posiadanego sprzętu do usuwania pojazdów przewożących ładunki niebezpieczne (o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do wyżej powyżej 16 t), tj. sprzętu do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t z wysięgnikiem, dźwigiem i wciągarką oraz sprzętu do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do powyżej 16 t wraz z poświadczonymi kserokopiami dowodów rejestracyjnych łącznie z oświadczeniem o prawie władania, jeżeli pojazdy te nie są własnością Wykonawcy– Załącznik Nr 3;
4) Oświadczenie o dysponowaniu własnym parkingiem spełniającym wymogi SIWZ, tj. parkingiem spełniającym warunki podane w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13.11.2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące materiały niebezpieczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1293) – Załącznik Nr 4;
6) Podpisany wzór umowy stanowiącej załącznik Nr 5;
7) Aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie rzeczy - zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.);
8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
9) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
10) Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
11) Umowa regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza pełnomocnika umawiających się stron.
UWAGA!
Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia załącza do oferty (1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp oraz stosowne zaświadczenia (2) z Urzędu Skarbowego oraz (3) Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Pozostałe żądane w niniejszej SIWZ dokumenty mają być załączone w imieniu wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
oraz:
Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie.
9. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą.
Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 8.6 składa dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej w kraju macierzystym oraz dokument potwierdzający fakt zgłoszenia swojej działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
10. Wykonawca może na podstawie art. 26 ust. 2b Pzp polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu lub podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie lub każdy inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia należy złożyć w formie oryginału.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 1, 4-5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
9. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 9 grudnia 2015 r. do godz. 10.00.
10. Otwarcie ofert nastąpi 9 grudnia 2015 r o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
12. Kryteria wyboru ofert.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto
cena najniższa brutto
Co = _________________ x 10
cena oferowana brutto
gdzie przez cenę usługi dla danego rodzaju pojazdu rozumie się sumę ceny za holowanie + cenę przechowywania pojazdu przewożącego ładunki niebezpieczne na parkingu strzeżonym określoną w dobach oraz koszt odstąpienia od usunięcia takiego pojazdu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 1 grudnia 2015 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2015-12-01
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-01 11:42:37
- Liczba odsłon: 769
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: