Wersja archiwalna 2015-06-15 15:22:44
zalaczniki_do_siwz.1.rar
robotykonstrukcyjne.rar
robotysanitarne.rar
robotyelektryczne.rar
kosztorysy.ath.rar
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Dyrektor
Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie,
ul. 3 Maja 118
ogłasza
przetarg nieograniczony poniżej 5.186.000 euro na wykonanie zadania pn.
Rozbudowa budynku Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego parterowego budynku Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie o dodatkową powierzchnię 158, 5 mkw. w celu uzyskania 2 pokojów dla dzieci o pow. 12,54 mkw. i 15.08 mkw.; świetlicy o pow. 21.52 mkw., pokoju cichej nauki o pow. 17.08 mkw., pokoju wychowawców o pow. 13.57 mkw., gabinetu dyrektora o pow. 13.02 mkw., magazynu o pow. 11.28 mkw. i archiwum o pow. 10.84 mkw.
Zadanie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,
2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późn. zm.),
3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.
1b. Przedmiot zamówienia według CPV – 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1 45.21.22.21-1.
2. Realizacja zadania: 30 września 2015 r.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych oraz nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie www.domdzieciszczutowo.pl oraz BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108.
5. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) W zakresie przedmiotu zamówienia Nina Gąsiorowska – Dyrektor Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie, ul. 3 Maja 118, tel.(24) 275 16 90, e-mail: dom.dzieci@wp.pl.
2) W zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, czyli posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się budowę lub rozbudowę budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego załącznika nr 5 do SIWZ - „Doświadczenie zawodowe”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie informacji wraz wymaganymi dokumentami (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na tej podstawie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaiącej wykonanie zamówienia:
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie stosownej informacji z banku oraz polisy ubezpieczeniowej.
2. Wykonawca może polegać na, wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał dokumentu) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - (załącznik nr 6 do SIWZ)
3) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp;
5) wniosą wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późń. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Ciechanowie Oddział w Sierpcu
Nr konta: 08 8213 0008 2007 0501 2633 0003 z adnotacją
„Rozbudowa PDD w Szczutowie”
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 101 lub dołączyć do oferty.
Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.
3. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zadania przez Podwykonawców.
6a. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną ofertą – załącznik Nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Informację o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia potwierdzającą posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem przynajmniej jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentem równoważnym potwierdzającym jego przynależność do samorządu zawodowego- załącznik Nr 2 do SIWZ;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 3);
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3a do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik Nr 4 do SIWZ;
6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7) Wykazanie co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się przez co rozumie się budowę lub rozbudowę budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiada dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót - załącznik Nr 5 do SIWZ;
8) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik Nr 6 do SIWZ;
9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł;
10) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż cena oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
11) Wypełnione kosztorysy nakładcze;
12) Podpisany wzór umowy - załącznik Nr 7 do SIWZ;
13) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza Pełnomocnika umawiających się stron;
14) Dowód wniesienia wadium.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 3-6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Wykonawca, który ma zamiar korzystać z zasobów innego podmiotu w trybie art. 26 ust. 2b Pzp ma obowiązek określić sposób korzystania z tych zasobów i załączyć odpowiednio wypełnione przez inny podmiot zał. Nr 2, 3, 3a, 4 do SIWZ oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 20 maja 2015 r. do godz. 9.00.
8. Otwarcie ofert nastąpi 20 maja 2015 r. o godz. 9.30 w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a - sala konferencyjna.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Kryteria wyboru ofert: cena brutto – 100%.
11. Termin związania ofertą – 30 dni.
12. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.
13. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Dyrektor Powiatowego Domu Dzieci
w Szczutowie
Nina Gąsiorowska
Szczutowo, 04. 05.2015 r.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE
o rozstrzygnięciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
informuję, że
na wykonanie zadania pn. Rozbudowa budynku Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie oferty złożyli:
1. DACH Stawicki Bogdan, ul. Nowowiejskiego 5/8, 09-400 Płock, 317.000,03 zł brutto;
2. MABO Małgorzata Bober, ul. Płocka 14c, 09-200 Sierpc, 326.058,50 zł brutto;
3. BUDOMEX Sierpc Sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, 371.144.31 zł brutto.
Jeden z wykonawców został wezwany w trybie art. 26 ust. 3 Pzp do uzupełnienia dokumentów. Wszystkie oferty były ważne
Punktacja dla ofert była następująca: Nr 1 – 10,00 pkt., Nr 2 – 9,72 pkt, Nr 3 – 8,54 pkt.
Wobec powyższego postępowanie rozstrzygnięto na korzyść firmy DACH Stawicki Bogdan, ul. Nowowiejskiego 5/8, 09-400 Płock w trybie art. 91 ust. 1 Pzp.
Dyrektor Powiatowego Domu Dzieci
w Szczutowie
Nina Gąsiorowska
Szczutowo, 26. 05.2015 r.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE
o korekcie rozstrzygnięcia postępowania w wyniku powtórzenia czynności
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 oraz art. 181 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
informuję, że
rozstrzygnięcie przetargu na wykonanie zadania pn. Rozbudowa budynku Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie z dnia 26.06.2015 r. zostaje skorygowane w ten sposób, że ofertę Nr 2 firmy MABO Małgorzata Bober, ul. Płocka 14c, 09-200 Sierpc odrzucono na podstawie Rozdziału V.3.1 SIWZ stanowiącego odwołanie do art. 89.1.1 Pzp w związku z naruszeniem art. 45.7 Pzp.
Uzasadnienie
Po zawiadomieniu wykonawców o rozstrzygnięciu w terminie przewidzianym w art. 182.1.2 Pzp na składanie odwołań, tj. do do 5 czerwca 2015 r., wpłynęły do Zamawiającego pisma od 2 wykonawców. Ponieważ pisma nie miały charakteru odwołania skierowanego do Prezesa KIO, Zamawiający uznał je za informacje składane w trybie art. 181.1 Pzp.
W dniu 8 czerwca 2015 r. Zamawiający, działając na podstawie art. 181.2 Pzp, uznał za zasadne powtórzenie czynności w zakresie oceny ofert, w wyniku czego nastąpiła korekta rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia – jak na wstępie, tj. odrzucono ofertę firmy MABO Małgorzata Bober, ul. Płocka 14c, 09-200 Sierpc z uwagi na niezgodny z art. 45.7 Pzp sposób uiszczenia wadium gotówkowego.
Dyrektor Powiatowego Domu Dzieci
w Szczutowie
Nina Gąsiorowska
Szczutowo, 08. 06.2015 r.
pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
OGŁOSZENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
unieważniam
postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn. Rozbudowa budynku Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie.
uzasadnienie
Na ogłoszony przetarg wpłynęły oferty 3 wykonawców.
DACH Stawicki Bogdan, ul. Nowowiejskiego 5/8, 09-400 Płock, 317.000,03 zł brutto;
MABO Małgorzata Bober, ul. Płocka 14c, 09-200 Sierpc, 326.058,50 zł brutto;
BUDOMEX Sierpc Sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, 371.144.31 zł brutto.
W wyniku badania ofert przetarg rozstrzygnięto w dniu 26.05.2015 r. na korzyść firmy DACH Stawicki Bogdan, ul. Nowowiejskiego 5/8, 09-400 Płock.
W następstwie złożonych przez wykonawców informacji w trybie art. 181.1 Pzp w dniu 8 czerwca 2015 r. Zamawiający, działając na podstawie art. 181.2 Pzp, uznał za zasadne powtórzenie czynności w zakresie oceny ofert, w wyniku czego nastąpiła korekta rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. odrzucono ofertę firmy MABO Małgorzata Bober, ul. Płocka 14c, 09-200 Sierpc z uwagi na niezgodny z art. 45.7 Pzp sposób uiszczenia wadium pieniężnego, a w dniu 13 czerwca 2015 r. minął termin na wniesienia odwołania przez tę firmę do prezesa KIO. W dniu 9 czerwca 2015 r. firma DACH Stawicki Bogdan, ul. Nowowiejskiego 5/8, 09-400 Płock złożyła rezygnację z udziału w postępowaniu.
Zawarcie przez Zamawiającego umowy z trzecim wykonawcą, tj. z firmą BUDOMEX Sierpc Sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, nie leży w interesie publicznym z uwagi na zaproponowaną przez tę firmę cenę w wysokości 371.144.31 zł brutto, która wprawdzie mieści się w kwocie zabezpieczenia, jaką dysponuje Zamawiający, ale jest o 54.144,28 zł wyższa od oferty najtańszej i o 45.085,81 zł wyższa od oferty Nr 2.
Zamawiający prowadząc postępowanie, w trakcie którego kosztorys inwestorski Zamawiającego został zweryfikowany przez rynek wykonawców budowlanych, otrzymał sygnał, że zadanie jest do wykonania za kwotę poniżej 330.000 zł brutto. Wobec tego Zamawiający ma podstawę do oczekiwań, że przy powtórzeniu postępowania także możliwe będzie uzyskanie oszczędności. Leży to w interesie publicznym z uwagi na status prawny Zamawiającego będącego jednostką organizacyjną samorządu powiatowego zajmującego się sprawowaniem opieki nad 14 dzieci, który zaoszczędzoną kwotę przeznaczy na zakup wyposażenia do dobudowanych pomieszczeń i przyśpieszy ich użytkowanie przez podopiecznych.
Pojęcie interesu publicznego zostało przedstawione w wykładni Trybunału Konstytucyjnego zawartej w uchwale z 12 marca 1997 r. W świetle tej uchwały interes publiczny to „korzyści uzyskiwane w wyniku realizacji przedsięwzięć służących ogółowi w zakresie zadań ciążących na administracji rządowej oraz samorządowej realizowanych w drodze świadczenia usług powszechnie dostępnych związanych z np. z ochroną zdrowia, oświaty, kultury, porządku publicznego”. Do przesłanki zapisanej w art. 93.1.6 Pzp odnoszą się komentatorzy ustawy Prawo zamówień publicznych (patrz: W. Dzierżanowski, (w:) M. Stachowiak, W. Dzierżanowski, J. Jerzykowski: Prawo zamówień publicznych. Komentarz, s. 316 oraz J. Pieróg, (w:) Prawo zamówień publicznych. Komentarz, wyd. 6, s. 234), stwierdzając że postępowanie o zamówienie publiczne w powołaniu się na tę przesłankę może być unieważnione w każdym czasie, również po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej i powiadomieniu o tym fakcie wykonawców uczestniczących w postępowaniu.
Dyrektor Powiatowego Domu Dzieci
w Szczutowie
Nina Gąsiorowska
Szczutowo, 15. 06.2015 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2015-06-15
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-15 15:22:44
- Liczba odsłon: 1448
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: