Wersja archiwalna 2014-02-17 13:14:48

Zapytanie ofertowe

zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 14.000 Euro




I. NAZWA (FIRMA) I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO


Powiat SierpeckiPartner nr 3

Ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc

NIP 776-167-62-52 REGON 611016169


II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego.

Do zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).


III. INFORMACJA O WSPÓŁFINANSOWANIU ZAMÓWIENIA ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ


Postępowanie jest prowadzone w ramach realizacji ProjektuOśrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej Mazowsza Płockiegowspółfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.

Projekt jest realizowany przez 4 Partnerów: Stowarzyszenie Centrum Innowacji Społeczeństwa Informacyjnego (Lider), Stowarzyszenie Centrum Aktywności Lokalnej Cal (Partner 1), Gminę Miasto Płock (Partner 2), Powiat sierpecki (Partner 3).


IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Wynajem sali wraz z obsługą i zapewnieniem cateringu dla 70 osób na potrzeby organizacji seminarium pn.: „Zatrudnienie w sektorze Ekonomii Społecznej”

Wymagania dotyczące sali:

  • wynajem sali konferencyjnej w Sierpcu i/lub okolicy (w odległości do 20 km od Sierpca)
    dla
    70 osób, umożliwiającej swobodną rozmowę;

  • sala wyposażona w sprzęt audiowizualny służący prezentacjom (laptop, rzutnik multimedialny, ekran, nagłośnienie sali oraz trzy mikrofony, tablicę typu flipchart, dostępna dla osób z niepełnosprawnością ruchową);

  • stół prezydialny na 5 osób (panel dyskusyjny) oraz miejsca siedzące dla pozostałych uczestników seminarium;

  • zapewnione warunki dyskrecji (sala zamknięta, bez możliwości przechodzenia
    przez nią lub przebywania osób nie biorących udziału w seminarium);

  • miejsce na przechowywanie odzieży wierzchniej;

  • dostępność bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników seminarium;

  • czas trwania seminarium ok. 5 godzin.

Wymagania dotyczące usługi cateringowej:

  • catering dla 70 osób - 1 przerwa kawowa (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki, ciasto) + lunch (ciepły posiłek z dwóch dań);

LUNCH MENU:

  • Rosół wiejski z domowymi kluseczkami

  • Wieprzowinka po szlachecku (pieczeń w sosie własnym z ziemniaczkami gotowanymi
    i marchewką glazurowaną w pomarańczach)

  • Deser (stół boczny: 2 rodzaje ciast: sernik + szarlotka)


Wykonawca usługi zapewni obsługę, rozstawienie i bieżącą wymianę naczyń oraz dbałość o estetykę miejsca podawania wyżywienia.


NAZWA I KOD PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONE WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ (CPV):

55270000-3Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe.

79951000-5 Usługi w zakresie organizowania seminariów


V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: marzec 2014 rok.


VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:


  • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

  • Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, a także potencjał ekonomiczny, sprzętowy
    i
    techniczny.

  • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.



VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY


  • Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

  • Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej.

  • Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1.

  • Do oferty należy dołączyć wydruk CEIDG oraz wizualizację menu (zdjęcia + opis dań, wygląd potraw, sposób podania, stół).

  • Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom zapytania ofertowego.

  • Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

  • Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed upływem terminu składania ofert. Nowa oferta musi być złożona z dopiskiem „ZAMIANA”.

  • Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie pisemnego powiadomienia.

  • Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy.

  • Jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z właściwego rejestru lub statutu, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo do podpisania oferty.

  • Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych
    za
    zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby umocowaną(-e) do podpisania oferty
    z
    oświadczeniem "za zgodność z oryginałemalbo w formie skanów.

  • Wykonawca ponosi koszty przygotowania i złożenia oferty.

  • Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający przekaże wyjaśnienia Wykonawcy, który zadał pytanie
    oraz
    zamieści je na stronie internetowej w miejscu publikacji zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia pytania bez odpowiedzi w przypadku, gdy pytanie wpłynęło do Zamawiającego w terminie krótszym niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

  • Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający udostępni na stronie internetowej w miejscu publikacji zapytania ofertowego.

  • Zaleca się sprawdzanie treści strony internetowej, na której jest zamieszczone zapytanie ofertowe celem rejestrowania udzielonych wyjaśnień oraz zmian zapytania ofertowego.


VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT


Termin składania ofert upływa w dniu 04.03.2014r., o godz. 10.00

Za termin złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

Oferty złożone po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane.


IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:


Cena oferty – 100 %

Punktacja (P) w kryterium „Cena oferty (C)” przyznawana będzie według następującego wzoru:

C min.

P = --------------- x 100 pkt

C of. bad.


C min. – najniższa cena oferty spośród wszystkich ofert (w złotych łącznie z podatkiem VAT)

C of. bad. – cena oferty badanej (w złotych łącznie z podatkiem VAT)

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów – oferta
z najniższą ceną.

Zamawiający prześle informację o wyniku postępowania do każdego Wykonawcy, który złoży ofertę.

Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Rozliczenie za realizację zamówienia będzie prowadzona w walucie polskiej (PLN).

Warunki płatności: wynagrodzenie za wykonanie zamówienia będzie wypłacone przelewem
na rachunek bankowy Wykonawcy, po prawidłowym wystawieniu rachunku/faktury VAT nie wcześniej niż w terminie 14 dni od otrzymania środków finansowych na realizację Projektu.

Opis sposobu obliczania ceny:

  • Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, tj. wynajmu sali, cateringu, miejsc parkingowych, sprzętu, itp.

  • Oferta musi zawierać cenę jednostkową netto oraz brutto w przeliczeniu na jedną osobę
    przy planowanej szacunkowej ilości – 70 osób (w przypadku zmiany ilości osób +/- 10 % wartość zamówienia zmieni się proporcjonalnie).

  • Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wyrażoną cyfrowo i słownie w złotych polskich z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.



Oferty należy składać w dowolnie wybranej przez Wykonawcę formie przekazu:

      • w formie pisemnej na adres Biura Projektu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc (siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie) z dopiskiem „Seminarium OWES”.

      • w formie skanów pocztą elektroniczną na adres e-mail: agnieszka.gorczyca6@wp.pl

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Agnieszka Gorczyca,
e-mail: agnieszka.gorczyca6@wp.pl, Ewelina Kamińska ewelia1313@wp.eu.





ZATWIERDZAM

Sierpc, 17.02.2014r.

STAROSTA

-/-

Jan Laskowski



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




  Załącznik nr 1

pieczęć wykonawcy


O F E R T A





Ja (My), niżej podpisany(ni) ………………………………………………………………….............…...…..

działając w imieniu i na rzecz ………………………………………………………………………............…

(pełna nazwa wykonawcy/wykonawców)


………………………………………………………………………......…………………….............…..….......

……......…………………………………………………………………………............………....................…

(adres siedziby wykonawcy/wykonawców)


NIP: ..................................................................................................................………............…………

REGON: ....................................................................................................... ……............………………

Konto bankowe: .......................……………………………………………………................…………………………………..

Tel.: ..................................…………………………

e-mail: ................................…………………………

Odpowiadając na skierowane do nas zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia publicznego
na Wynajem sali wraz z obsługą i zapewnieniem cateringu dla 70 osób na potrzeby organizacji seminarium pn.: „Zatrudnienie w sektorze Ekonomii Społecznej”, w ramach realizacji ProjektuOśrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej Mazowsza Płockiegowspółfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.


składamy ofertę  następującej treści

  1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę netto ........................................ zł/osobę,

słownie złotych : ..............................................................................................................................

Do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT……..% w kwocie: ............................................. zł,

słownie złotych : ...............................................................................................................................

Cena brutto przedmiotu zamówienia wyniesie ................................................................ zł/osobę,

słownie złotych : ...............................................................................................................................

Łączna wartość przedmiotu zamówienia brutto wyniesie ................................................... zł/osobę

x 70 osób = ......................................................................................................... brutto ogółem

słownie złotych : ...............................................................................................................................

Cena brutto za wynajem Sali i sprzętu ………………………………………………………………………………………

Łączna cena brutto oferty ………………………………………………………………………………………………………..zł

Miejsce (adres, odległość od Sierpca w km): ………………………………………………………………………………..

  1. Oświadczamy, że cena podana w ofercie obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

  2. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z przedmiotem zamówienia i przyjmujemy wykonanie usługi bez zastrzeżeń (zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w zapytaniu ofertowym).

  3. Zamówienie zrealizujemy w terminie wskazanym przez zamawiającego.

  4. Wyrażamy zgodę na warunki płatności określone w rozpoznaniu ofertowym.

  5. Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

  6. Posiadamy niezbędną wiedzę, doświadczenie, a także potencjał ekonomiczny, sprzętowy
    i techniczny.

  7. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

  8. W przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.

  9. Nazwisko i stanowisko służbowe osoby upoważnionej przez Wykonawcę do kontaktów z Zamawiającym: ..........................................................................................................................................................

tel. kontaktowy……………………………………, faks…………………………............................................………



.........................., dnia ...................... 2014r.

Podpisano



…….........................................................................

(podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty



W załączeniu:

  1. wydruk CEIDG

  2. wizualizacja menu (zdjęcia + opis dań, wygląd potraw, sposób podania, stół)

  3. pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika
    z właściwego rejestru lub statutu

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 11494987]

przewiń do góry