Wersja archiwalna 2014-02-17 13:12:27
Zapytanie ofertowe
zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 14.000 Euro
I. NAZWA (FIRMA) I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Powiat Sierpecki – Partner nr 3
Ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc
NIP 776-167-62-52 REGON 611016169
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego.
Do zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).
III. INFORMACJA O WSPÓŁFINANSOWANIU ZAMÓWIENIA ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Postępowanie jest prowadzone w ramach realizacji Projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej Mazowsza Płockiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.
Projekt jest realizowany przez 4 Partnerów: Stowarzyszenie Centrum Innowacji Społeczeństwa Informacyjnego (Lider), Stowarzyszenie Centrum Aktywności Lokalnej Cal (Partner 1), Gminę Miasto Płock (Partner 2), Powiat sierpecki (Partner 3).
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Organizacja seminarium pn.: „Zatrudnienie w sektorze Ekonomii Społecznej” poprzez:
CZĘŚĆ 1 – pełnienie obowiązków moderatora spotkania oraz merytoryczne opracowanie broszury
pn.: ‘Zatrudnienie w sektorze Ekonomii Społecznej”
CZĘŚĆ 2 – pełnienie funkcji prelegenta nr 1, przygotowanie autorskiego wystąpienia, czas trwania 20-30 minut oraz merytoryczne opracowanie folderu promocyjnego „Rozwój spółdzielczości w Powiecie Sierpeckim”
CZĘŚĆ 3 - pełnienie funkcji prelegenta nr 2, przygotowanie autorskiego wystąpienia, czas trwania 20-30 minut.
Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części będzie stanowiła przedmiot odrębnej oceny.
Miejsce: sala konferencyjna wyposażona w niezbędny sprzęt w Sierpcu i/lub okolicy
(w odległości do 20 km od Sierpca) zapewniona przez zamawiającego.
WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCÓW:
– wykształcenie wyższe,
–
doświadczenie w wystąpieniach – prelekcjach, Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę tożsamą rodzajowo z przedmiotem niniejszego zamówienia (przez usługę tożsamą rodzajowo Zamawiający rozumie wystąpienie podczas seminarium lub konferencji
lub innego spotkania),
– co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie współpracy z podmiotami ekonomii społecznej, zgodnie z definicją zawartą w Szczegółowym Opisie Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (w ramach POKL do tej kategorii zaliczone zostały: spółdzielnie pracy, spółdzielnie inwalidów i niewidomych, organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2010r., Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.), Centra Integracji Społecznej, Kluby Integracji Społecznej, Zakłady Aktywności Zawodowej, Warsztaty Terapii Zajęciowej.
OBOWIĄZKI MODERATORA (1 osoba):
- moderowanie dyskusji podczas 5-godzinnego spotkania.
- prowadzenie seminarium pn.: „Zatrudnienie w sektorze ekonomii społecznej”
- opracowanie wniosków z dyskusji i przekazanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu seminarium;
- opracowanie broszury pn.: ‘Zatrudnienie w sektorze Ekonomii Społecznej” (objętość 6 str. w formacie A4, czcionka 12).
OBOWIĄZKI PRELEGENTÓW (2 osoby):
- autorska prelekcja 20-30 minutowa podczas seminarium pn.”Zatrudnienie w sektorze ekonomii społecznej”,
- merytoryczne opracowanie folderu promocyjnego „Rozwój spółdzielczości w Powiecie Sierpeckim” objętość 6 str. w formacie A4, czcionka 12 (dotyczy tylko prelegenta nr 1),
- aktywny udział w panelu dyskusyjnym podczas 5-godzinnego spotkania,
- opracowanie wniosków z dyskusji i przekazanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu seminarium.
Czas realizacji zamówienia oraz wymagania odnośnie zamówienia
W trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca:
-
Jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedsięwzięcia, w tym do aktywnego uczestniczenia w wyznaczanych
przez Zamawiającego spotkaniach roboczych;
-
Jest zobowiązany do zachowania najwyższej staranności i działania zgodnie
z obowiązującym stanem prawnym;
-
Odpowiada za wszelkie zobowiązania formalno-prawne wobec podmiotów
z nim współpracujących przy lub na rzecz realizacji niniejszego zamówienia;
- Jest zobowiązany do przestrzegania i działania zgodnie z zasadami wizualizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl,
- Jest zobowiązany do stosowania reguły równości szans, co oznacza, że rezultaty działań realizowanych w ramach Zamówienia dostępne będą na równych zasadach dla wszystkich zainteresowanych.
- Jest zobowiązany na każdym etapie zamówienia do realizacji zadań zgodnie z wymogami Zamawiającego, wskazanymi w dokumentacji niniejszego zamówienia oraz ustaleniami podjętymi wspólnie z Zamawiającym w trakcie fazy przygotowań.
NAZWA I KOD PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (CPV):
79951000-5 Usługi w zakresie organizowania seminariów
80522000-9 Seminaria szkoleniowe
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: marzec 2014 rok.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
– Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
– Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę tożsamą rodzajowo z przedmiotem niniejszego zamówienia (przez usługę tożsamą rodzajowo Zamawiający rozumie wystąpienie podczas seminarium lub konferencji lub innego spotkania).
– Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
– Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
– Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej.
– Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1.
– Do oferty należy dołączyć CV moderatora/prelegenta oraz konspekt wystąpienia prelegenta/ konspekt koncepcji pracy moderatora.
– Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom zapytania ofertowego.
– Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
– Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed upływem terminu składania ofert. Nowa oferta musi być złożona z dopiskiem „ZAMIANA”.
– Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie pisemnego powiadomienia.
– Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy.
– Wykonawca ponosi koszty przygotowania i złożenia oferty.
–
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający przekaże wyjaśnienia Wykonawcy, który zadał pytanie
oraz zamieści je na stronie internetowej w miejscu publikacji zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia pytania bez odpowiedzi w przypadku, gdy pytanie wpłynęło do Zamawiającego w terminie krótszym niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
– Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający udostępni na stronie internetowej w miejscu publikacji zapytania ofertowego.
– Zaleca się sprawdzanie treści strony internetowej, na której jest zamieszczone zapytanie ofertowe celem rejestrowania udzielonych wyjaśnień oraz zmian zapytania ofertowego.
VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert upływa w dniu 04.03.2014r., o godz. 10.00
Za termin złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
Oferty złożone po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Cena oferty – 100 %
Punktacja (P) w kryterium „Cena oferty (C)” przyznawana będzie według następującego wzoru:
C min.
P = --------------- x 100 pkt
C of. bad.
C min. – najniższa cena oferty spośród wszystkich ofert
C of. bad. – cena oferty badanej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów – oferta
z najniższą ceną.
Zamawiający prześle informację o wyniku postępowania do każdego Wykonawcy, który złoży ofertę.
Jeżeli firma/osoba, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Rozliczenie za realizację zamówienia będzie prowadzona w walucie polskiej (PLN).
Warunki płatności: wynagrodzenie za wykonanie zamówienia będzie wypłacone przelewem
na rachunek bankowy Wykonawcy, po prawidłowym wystawieniu rachunku/faktury VAT nie wcześniej niż w terminie 14 dni od otrzymania środków finansowych na realizację Projektu.
Opis sposobu obliczania ceny:
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, tj. koszty dojazdu, narzuty od wynagrodzeń, inne.
Oferty należy składać w dowolnie wybranej przez Wykonawcę formie przekazu:
§ w formie pisemnej na adres Biura Projektu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc (siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie) z dopiskiem „Seminarium OWES”.
§ w formie skanów pocztą elektroniczną na adres e-mail: agnieszka.gorczyca6@wp.pl
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Agnieszka Gorczyca,
e-mail: agnieszka.gorczyca6@wp.pl, Ewelina kamińska ewelia1313@wp.eu.
ZATWIERDZAM
Sierpc, 17.02.2014r.
STAROSTA
-/-
Jan Laskowski
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Załącznik nr 1
pieczęć wykonawcy
O F E R T A
Ja (My), niżej podpisany(ni) ………………………………………………………………….............…...…..
działając w imieniu i na rzecz ………………………………………………………………………............…
(pełna nazwa wykonawcy/wykonawców)
………………………………………………………………………......…………………….............…..….......
……......…………………………………………………………………………............………....................…
(adres siedziby wykonawcy/wykonawców)
NIP: ..................................................................................................................………............…………
REGON: ....................................................................................................... ……............………………
Konto bankowe: .......................……………………………………………………................…………………………………..
Tel.: ..................................…………………………
e-mail: ................................…………………………
Odpowiadając na skierowane do nas zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia publicznego
na Organizację seminarium pn.: „Zatrudnienie w sektorze Ekonomii Społecznej” poprzez (właściwe zakreślić):
CZĘŚĆ 1 – pełnienie obowiązków moderatora spotkania oraz merytoryczne opracowanie broszury
pn.: ‘Zatrudnienie w sektorze Ekonomii Społecznej”
CZĘŚĆ 2 – pełnienie funkcji prelegenta nr 1, przygotowanie autorskiego wystąpienia, czas trwania 20-30 minut oraz merytoryczne opracowanie folderu promocyjnego „Rozwój spółdzielczości w Powiecie Sierpeckim”
CZĘŚĆ 3 - pełnienie funkcji prelegenta nr 2, przygotowanie autorskiego wystąpienia, czas trwania 20-30 minut.
w ramach realizacji Projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej Mazowsza Płockiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.
składam ofertę następującej treści
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia
w części nr 1 – pełnienie obowiązków moderatora spotkania oraz merytoryczne opracowanie broszury pn.: ‘Zatrudnienie w sektorze Ekonomii Społecznej” – 1 osoba;
Za łączną cenę brutto ................................................................................................... zł ogółem
słownie złotych : ...............................................................................................................................
w części nr 2 – pełnienie funkcji prelegenta
nr 1, przygotowanie autorskiego wystąpienia, czas trwania 20-30 minut oraz merytoryczne opracowanie folderu promocyjnego „Rozwój spółdzielczości
w Powiecie Sierpeckim”
Za łączną cenę brutto ................................................................................................... zł ogółem
słownie złotych : ...............................................................................................................................
w części nr 3 – pełnienie funkcji prelegenta nr 2, przygotowanie autorskiego wystąpienia, czas trwania 20-30 minut.
Za łączną cenę brutto ................................................................................................... zł ogółem
słownie złotych : ...............................................................................................................................
Wykaz osób wykonujących zamówienie
Imię i nazwisko |
Wykształcenie |
Doświadczenie zawodowe |
Wykonane usługi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Oświadczam, że cena podana w ofercie obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2. Oświadczam, że zapoznałem/AM się z przedmiotem zamówienia i przyjmuję wykonanie usługi bez zastrzeżeń (zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w zapytaniu ofertowym).
3. Zamówienie zrealizuję w terminie wskazanym przez zamawiającego.
4. Wyrażamy zgodę na warunki płatności określone w rozpoznaniu ofertowym.
5. Posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
6. Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie,
7. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
8. W przypadku wyboru oferty zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.
.........................., dnia ...................... 2014r.
........................................................................
(podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty)
W załączeniu:
1. CV moderatora/prelegenta wraz kserokopią dyplomu ukończenia wyższej uczelni
2. konspekt wystąpienia prelegenta/koncepcji pracy moderatora
3. Dokument potwierdzający wykonane usługi o charakterze tożsamym rodzajowo z niniejszym zamówieniem
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2014-02-17
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-02-17 13:12:27
- Liczba odsłon: 822
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: