Wersja archiwalna 2014-02-17 13:12:27

Zapytanie ofertowe

zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 14.000 Euro

 

 

 

I. NAZWA (FIRMA) I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Powiat SierpeckiPartner nr 3

Ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc

NIP 776-167-62-52 REGON 611016169

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego.

Do zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).

 

III. INFORMACJA O WSPÓŁFINANSOWANIU ZAMÓWIENIA ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ

 

Postępowanie jest prowadzone w ramach realizacji ProjektuOśrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej Mazowsza Płockiegowspółfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.

Projekt jest realizowany przez 4 Partnerów: Stowarzyszenie Centrum Innowacji Społeczeństwa Informacyjnego (Lider), Stowarzyszenie Centrum Aktywności Lokalnej Cal (Partner 1), Gminę Miasto Płock (Partner 2), Powiat sierpecki (Partner 3).

 

IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Organizacja  seminarium pn.:Zatrudnienie w sektorze Ekonomii Społecznejpoprzez:

CZĘŚĆ 1  pełnienie obowiązków moderatora spotkania oraz merytoryczne opracowanie broszury
pn.:
Zatrudnienie w sektorze Ekonomii Społecznej

CZĘŚĆ 2pełnienie funkcji prelegenta nr 1, przygotowanie autorskiego wystąpienia, czas trwania 20-30 minut oraz merytoryczne opracowanie folderu promocyjnego „Rozwój spółdzielczości w Powiecie Sierpeckim”

CZĘŚĆ 3 - pełnienie funkcji prelegenta nr 2, przygotowanie autorskiego wystąpienia, czas trwania 20-30 minut.

Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części będzie stanowiła przedmiot odrębnej oceny.

Miejsce: sala konferencyjna wyposażona w niezbędny sprzęt w Sierpcu i/lub okolicy
(w
odległości do 20 km od Sierpca) zapewniona przez zamawiającego.

 

WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCÓW:

 

        wykształcenie wyższe,

        doświadczenie w wystąpieniachprelekcjach, Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę tożsamą rodzajowo z przedmiotem niniejszego zamówienia (przez usługę tożsamą rodzajowo Zamawiający rozumie wystąpienie podczas seminarium lub konferencji
lub
innego spotkania),

        co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie współpracy z podmiotami ekonomii społecznej, zgodnie z definicją zawartą w Szczegółowym Opisie Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (w ramach POKL do tej kategorii zaliczone zostały: spółdzielnie pracy, spółdzielnie inwalidów i niewidomych, organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2010r., Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.), Centra Integracji Społecznej, Kluby Integracji Społecznej, Zakłady Aktywności Zawodowej, Warsztaty Terapii Zajęciowej.

 

OBOWIĄZKI MODERATORA (1 osoba):

-         moderowanie dyskusji podczas 5-godzinnego spotkania.

-         prowadzenie seminarium pn.:Zatrudnienie w sektorze ekonomii społecznej

-         opracowanie wniosków z dyskusji i przekazanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni                 po zakończeniu seminarium;

-         opracowanie broszury pn.:Zatrudnienie w sektorze Ekonomii Społecznej(objętość 6 str. w formacie A4, czcionka 12).

 

OBOWIĄZKI PRELEGENTÓW (2 osoby):

-   autorska prelekcja 20-30 minutowa podczas seminarium pn.Zatrudnienie w sektorze ekonomii społecznej,

-    merytoryczne opracowanie folderu promocyjnego „Rozwój spółdzielczości w Powiecie Sierpeckim” objętość 6 str. w formacie A4, czcionka 12  (dotyczy tylko prelegenta nr 1),

-       aktywny udział w panelu dyskusyjnym podczas 5-godzinnego spotkania,

-   opracowanie wniosków z dyskusji i przekazanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni                 po zakończeniu seminarium.

 

Czas realizacji zamówienia oraz wymagania odnośnie zamówienia

W trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca:

-         Jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedsięwzięcia, w tym do aktywnego uczestniczenia w wyznaczanych
przez
Zamawiającego spotkaniach roboczych;

-         Jest zobowiązany do zachowania najwyższej staranności i działania zgodnie
z
obowiązującym stanem prawnym;

-         Odpowiada za wszelkie zobowiązania formalno-prawne wobec podmiotów
z
nim współpracujących przy lub na rzecz realizacji niniejszego zamówienia;

-         Jest zobowiązany do przestrzegania i działania zgodnie z zasadami wizualizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl,

-         Jest zobowiązany do stosowania reguły równości szans, co oznacza, że rezultaty działań realizowanych w ramach Zamówienia dostępne będą na równych zasadach dla wszystkich zainteresowanych.

-         Jest zobowiązany na każdym etapie zamówienia do realizacji zadań zgodnie z wymogami Zamawiającego, wskazanymi w dokumentacji niniejszego zamówienia oraz ustaleniami podjętymi wspólnie z Zamawiającym w trakcie fazy przygotowań.

NAZWA I KOD PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (CPV):

79951000-5 Usługi w zakresie organizowania seminariów

80522000-9 Seminaria szkoleniowe

 

V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:  marzec 2014 rok.

 

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

 

        Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

        Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie.

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę tożsamą rodzajowo z przedmiotem niniejszego zamówienia (przez usługę tożsamą rodzajowo Zamawiający rozumie wystąpienie podczas seminarium lub konferencji lub innego spotkania).

        Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

 

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

        Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

        Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej.

        Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1.

        Do oferty należy dołączyć CV moderatora/prelegenta oraz konspekt wystąpienia prelegenta/ konspekt  koncepcji pracy moderatora.

        Treść oferty musi  odpowiadać  wymaganiom  zapytania ofertowego.

        Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane  z przygotowaniem i złożeniem oferty.

        Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed upływem terminu składania ofert. Nowa oferta musi być złożona z dopiskiemZAMIANA.

        Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie pisemnego powiadomienia.

        Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy.

        Wykonawca ponosi koszty przygotowania i złożenia oferty.

        Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający przekaże wyjaśnienia Wykonawcy, który zadał pytanie
oraz
zamieści je na stronie internetowej w miejscu publikacji zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia pytania bez odpowiedzi w przypadku, gdy pytanie wpłynęło do Zamawiającego w terminie krótszym niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

        Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający udostępni na stronie internetowej w miejscu publikacji zapytania ofertowego.

        Zaleca się sprawdzanie treści strony internetowej, na której jest zamieszczone zapytanie ofertowe celem rejestrowania udzielonych wyjaśnień oraz zmian zapytania ofertowego.

 

VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT

Termin składania ofert upływa w dniu 04.03.2014r., o godz. 10.00

Za termin złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

Oferty złożone po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane.

 

IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Cena oferty100 %

Punktacja (P) w kryteriumCena oferty (C)przyznawana będzie według następującego wzoru:

          C min.

P = --------------- x 100 pkt

        C of. bad.

C min.najniższa cena oferty spośród wszystkich ofert

C of. bad.cena oferty badanej

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktówoferta
z
najniższą ceną.

Zamawiający prześle informację o wyniku postępowania do każdego Wykonawcy, który złoży ofertę.

Jeżeli firma/osoba, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Rozliczenie za realizację zamówienia będzie prowadzona w walucie polskiej (PLN).

Warunki płatności: wynagrodzenie za wykonanie zamówienia będzie wypłacone przelewem
na
rachunek bankowy Wykonawcy, po prawidłowym wystawieniu rachunku/faktury VAT nie wcześniej niż w terminie 14 dni od otrzymania środków finansowych na realizację Projektu.

 

Opis sposobu obliczania ceny:

Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, tj. koszty dojazdu, narzuty od wynagrodzeń, inne.

 

 

Oferty należy składać w dowolnie wybranej przez Wykonawcę formie przekazu:

§         w formie pisemnej na adres Biura Projektu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc (siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie) z dopiskiemSeminarium OWES.

§         w formie skanów pocztą elektroniczną na adres e-mail: agnieszka.gorczyca6@wp.pl

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Agnieszka Gorczyca,
e-mail:
agnieszka.gorczyca6@wp.pl, Ewelina kamińska ewelia1313@wp.eu.

 

 

 

ZATWIERDZAM

Sierpc, 17.02.2014r.

                         

                            STAROSTA

                                   -/-

                          Jan Laskowski

                     



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  Załącznik nr 1

      pieczęć wykonawcy                                                                               

 

O F E R T A

 

 

 

Ja (My), niżej podpisany(ni) …………………………………………………………………..................

działając w imieniu i na rzecz ………………………………………………………………………............

(pełna nazwa wykonawcy/wykonawców)

 

………………………………………………………………………......……………………......................

……......…………………………………………………………………………............………....................

(adres siedziby wykonawcy/wykonawców)

 

NIP:  ..................................................................................................................………............…………

REGON: ....................................................................................................... ……............………………

Konto bankowe: .......................……………………………………………………................…………………………………..

Tel.: ..................................…………………………

e-mail: ................................…………………………

Odpowiadając na skierowane do nas zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia publicznego
na
Organizację  seminarium pn.:Zatrudnienie w sektorze Ekonomii Społecznejpoprzez (właściwe zakreślić):

CZĘŚĆ 1  pełnienie obowiązków moderatora spotkania oraz merytoryczne opracowanie broszury
pn.:
Zatrudnienie w sektorze Ekonomii Społecznej

CZĘŚĆ 2pełnienie funkcji prelegenta nr 1, przygotowanie autorskiego wystąpienia, czas trwania 20-30 minut oraz merytoryczne opracowanie folderu promocyjnego „Rozwój spółdzielczości w Powiecie Sierpeckim”

CZĘŚĆ 3 - pełnienie funkcji prelegenta nr 2, przygotowanie autorskiego wystąpienia, czas trwania 20-30 minut.

w ramach realizacji ProjektuOśrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej Mazowsza Płockiegowspółfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.


składam
ofertę  następującej treści

 

Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia

w części nr 1  pełnienie obowiązków moderatora spotkania oraz merytoryczne opracowanie broszury pn.:Zatrudnienie w sektorze Ekonomii Społecznej” – 1 osoba;

Za łączną cenę brutto ................................................................................................... ogółem

słownie złotych : ...............................................................................................................................

 

w części nr 2pełnienie funkcji prelegenta nr 1, przygotowanie autorskiego wystąpienia, czas trwania 20-30 minut oraz merytoryczne opracowanie folderu promocyjnego „Rozwój spółdzielczości
w Powiecie Sierpeckim”

Za łączną cenę brutto ................................................................................................... ogółem

słownie złotych : ...............................................................................................................................

 

w części nr 3pełnienie funkcji prelegenta nr 2, przygotowanie autorskiego wystąpienia, czas trwania 20-30 minut.

Za łączną cenę brutto ................................................................................................... ogółem

słownie złotych : ...............................................................................................................................

 

 

 

 

 

 

Wykaz osób wykonujących zamówienie

Imię i nazwisko

Wykształcenie

Doświadczenie zawodowe

Wykonane usługi
o
charakterze tożsamym rodzajowo z niniejszym zamówieniem (Proszę podać Zamawiającego, termin, tematykakrótki opis, wartość)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.      Oświadczam, że cena podana w ofercie obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2.      Oświadczam, że zapoznałem/AM się   z przedmiotem zamówienia  i przyjmuję wykonanie usługi bez zastrzeżeń (zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w zapytaniu ofertowym).

3.      Zamówienie zrealizuję w terminie wskazanym przez zamawiającego.

4.      Wyrażamy zgodę na warunki płatności określone w rozpoznaniu ofertowym.

5.      Posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

6.      Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie,

7.      Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

8.      W przypadku wyboru oferty zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.

 

 

 

.........................., dnia ...................... 2014r.                                                

........................................................................

(podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty)

W załączeniu:

1.                   CV moderatora/prelegenta wraz kserokopią dyplomu ukończenia wyższej uczelni

2.                    konspekt wystąpienia prelegenta/koncepcji pracy moderatora

3.                  Dokument potwierdzający wykonane usługi o charakterze tożsamym rodzajowo z niniejszym zamówieniem

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 11492487]

przewiń do góry