Wersja archiwalna 2013-11-07 12:12:04
uchwalaws.zaciagnieciakredytu.pdf
opinia_rio.pdf
zalacznikiformalne.1.rar
budzet_2013.1.pdf
budzet2013-zmiany1-2.rar
budzet2013-zmiany3-9.rar
wpf2013-2023.1.pdf
wpf.zmiananr1a.pdf
wpf.zmiany2-6.rar
sprawozdaniafinansowe2010.1a.rar
sprawozdaniafinansowe2011.1a.rar
sprawozdania_2012.1.rar
sprawozdanie_ipolrocze_2013.1.rar
sprawozdaniaiiikwartal2013.1.rar
spzzoz_2011___2012.1.rar
spzzoz_i_polrocze2013.1.rar
absolutorium_2013.pdf
czesc_opisowa_2011.doc
czesc_opisowa_2012.doc
opinia_rio_budzet_2011.pdf
opinia_rio_budzet_2012.pdf
opinia_rio_i_pol__2013.pdf
rio_w_sprawie_uchwaly_budzet.2013.pdf
uchwala_rio_o_wpf.pdf
zapytania1_odpowiedzi..doc
informacjaostaniezadluzenia.jpg
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Zarząd Powiatu w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200.000 euro na zaciągnięcie kredytu bankowego na sfinansowanie deficytu budżetu i na spłatę rat wcześniej zaciągniętych kredytów
Udzielenie kredytu nastąpi w 2013 roku. Kredyt długoterminowy w wysokości 1.500.000,00 zł przeznaczony zostanie na :
1) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2013 r. w kwocie 1.281.126 zł;
2) spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 218.874 zł.
Uruchomienie kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego w jednej transzy nie później niż do 31.12.2013 r.
Okres kredytowania: do 31 grudnia 2025 roku.
Spłata kredytu nastąpi w 44 kwartalnych ratach, płatnych na ostatni dzień ostatniego miesiąca kwartału, począwszy od dnia 31 marca 2015 roku.
Wysokość rat kapitałowych według harmonogramu:
a) 4 raty po 40.000,00 zł każda w 2015 r.,
b) 4 raty po 2.500,00 zł każda w 2016 r.,
c) 4 raty po 32.500,00 zł każda w roku 2017,
d) 32 raty po 37.500,00 zł każda w latach 2018-2025.
6. Źródłem spłaty kredytu będą dochody własne Zamawiającego. Do końca 2014 r. obowiązuje karencja w spłacie kapitału.
7. Spłata odsetek następować będzie w ratach kwartalnych ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału począwszy od dnia zawarcia umowy, a od 31 marca 2015 r. do 31 grudnia 2025 r. razem ze spłatą rat kapitałowych.
8. Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M oraz stałej marży banku w trakcie trwania umowy.
9. Stała marża banku płacona w ratach kwartalnych ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału od dnia zawarcia umowy, a od 31 marca 2015 r. do 31 grudnia 2025 r. razem ze spłatą rat kapitałowych, nie podlegająca zmianie przez cały okres wykonania zamówienia od kwoty uruchomionego kredytu w połączeniu z kwotą wynikającą ze stawki WIBOR 3M jest jedynym wynagrodzeniem Wykonawcy.
10. Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego z kontrasygnatą Skarbnika Powiatu wraz z deklaracją wekslową.
11. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. W sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej – odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy.
12. Dopuszcza się możliwość wydłużenia spłat rat kapitałowych wraz z odsetkami poza rok 2025 w przypadku niemożności uchwalenia budżetu w związku z art. 243 uofp.
13. Do obliczenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia jako stawkę bazową należy przyjąć WIBOR 3M z 30 września 2013 r.
14. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu prowizji za gotowość, to znaczy, że po podpisaniu umowy do czasu realizacji transzy Wykonawca nie nalicza prowizji.
15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca informował go każdorazowo o wysokości należnych kwartalnych odsetek z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym przed terminem spłaty.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
17. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
19. Przedmiot zamówienia według CPV – 66.11.30.00
20. Termin realizacji zadania – 176 miesięcy.
21. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.
22. Zamawiający rezygnuje z wadium.
23. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.
24. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 108 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30 po uprzednim zgłoszeniu.
25. Upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1) w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;
2) w przedmiocie zamówienia jest Krzysztof Sobiecki - Skarbnik Powiatu tel. (024) 275-91-08, fax (024) 275-91-00 wewn. 144, e-mail: skarbnik@powiat.sierpc.pl;
26. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy – banki (instytucje kredytowe), działające zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) - niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z wymogami określonymi w SIWZ, którzy złożą wraz z ofertą następujące dokumenty:
27. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy:
a/ Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej , o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.
b/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy:
a/ Oświadczenie, że Wykonawca, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
b/ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.
c/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d/Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e/ Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp– Załącznik Nr 4 do SIWZ.
2a. Wykonawca, który ma zamiar korzystać z zasobów innego podmiotu w trybie art. 26 ust. 2b Pzp ma obowiązek określić sposób korzystania z tych zasobów i załączyć odpowiednio wypełnione przez inny podmiot załączniki do SIWZ oraz dokumenty wymienione w punktach 1-2 niniejszego Rozdziału SIWZ.
Ponadto Wykonawca dołączy do oferty:
a/ Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ)
b/ Parafowane Istotne postanowienia przyszłej umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ).
c/ Pełnomocnictwo (jeżeli jest konieczne) powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie
rejestracyjnym) i winno być sporządzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego.
d/ W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), każdy z Wykonawców oddzielnie musi złożyć dokumenty, których Zamawiający żąda w świetle art.24 ust.1 ustawy.
oraz:
Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
28. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 14 listopada 2013 r. do godz. 9.00.
29. Otwarcie ofert nastąpi 14 listopada 2013 r o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.
30. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
31. Kryteria wyboru ofert: cena - 100%.
32. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
33. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 29 października 2013 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2013-11-07
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-11-07 12:12:04
- Liczba odsłon: 1298
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: