Wersja archiwalna 2013-10-30 07:45:44
zapytaniedosiwz_odpowiedz.doc
modyfikacja1.doc
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Zarząd Powiatu w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200.000 euro na realizację zadania pn. dostawę zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem do siedziby jednostek podległych powiatowi oraz do gospodarstw domowych wraz z modernizacją, serwisem komputerów w ramach realizacji projektu pn. „przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – internet dla mieszkańców powiatu sierpeckiego”
1.Przedmiot zamówienia.
Przedmiot niniejszego zamówienia składa się z dwóch części:
Część 1: Dostawa zestawów komputerowych.
Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 70 zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem do siedziby jednostek podległych Powiatowi oraz do gospodarstw domowych wraz z modernizacją, serwisem komputerów i ubezpieczeniem, tj.
- 30 zestawów komputerów stacjonarnych (komputer, monitor, klawiatura, myszka) zostanie zainstalowanych w gospodarstwach domowych wytypowanych do udziału w projekcie przez Zamawiającego. Zamawiający odpowiadać będzie za właściwy dobór gospodarstw domowych.
- 40 zestawów zostanie zainstalowanych w jednostkach podległych Powiatowi + 10 drukarek laserowych. Listę tych jednostek oraz ilości sprzętu do zainstalowania w poszczególnych jednostkach Wykonawca otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy z Wykonawcą.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wymaganego w SIWZ oprogramowania, uruchomienia sprzętu i podłączenia do sieci internetowej.
Dostarczony sprzęt Wykonawca na własny koszt ma ubezpieczyć.
Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy do dostarczenia wraz ze sprzętem licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych danych oraz instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, deklaracje zgodności na oznaczenie CE i inne dokumenty wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ. Dokumenty mają być w języku polskim.
Zamawiający poprzez wskazanie nazw własnych w elementach opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ w kontekście osiągnięcia celu oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w formularzu cenowym.
Na dostarczony sprzęt komputerowy (komputer, myszka, monitor, klawiatura) Wykonawca udzieli 60-miesięcznej gwarancji; na drukarki – 24 miesiące.
CPV 30213000-5 – dotyczy komputerów osobistych, CPV 30232110-8 – dotyczy drukarek laserowych.
Część II: Usługa – przyłączenie do Internetu.
Przedmiotem tej części zamówienia jest przyłączenie do sieci użytkowników końcowych, tj. 30 gospodarstw domowych i 10 jednostek podległych powiatowi (40 zestawów komputerowych) oraz zapewnienie dostępu do sieci Internet poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe).
Szczegóły:
Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu).
Brak limitów wysyłania i pobierania danych.
Dostępność usługi na poziomie 99%.
Parametry Internetu:
Dla jednostek organizacyjnych podległych samorządowi powiatowemu:
Transfer do komputera (down) dla JST– 2Mb/s
Transfer od komputera (up) – 512 Kb/s
Dla gospodarstw domowych:
Transfer do komputera (down) dla odbiorców indywidualnych– 1Mb/s
Transfer od komputera (up) – 256 Kb/s
Dostęp do Internetu musi działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego odłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi korzystania z Internetu
Dodatkowe niezbędne urządzenia / zestawy do prawidłowego działania usługi dostarczy Wykonawca.
CPV 72400000-4.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w oddzielnych 2 załącznikach do formularza cenowego– załącznik Nr 2 do SIWZ.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
Projekt pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – INTERNET dla mieszkańców Powiatu Sierpeckiego”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8: Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki”, Działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion”. Umowa Nr POIG.08.03.00-14-107/12-00 z dnia 27.03.2013 r. podpisana z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie.
LISTA LOKALIZACJI ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH I INTERNETU
Lokalizacja jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego
Lp. |
Nazwa placówki |
Adres placówki |
Liczba zestawów komputerowych |
Liczba drukarek |
Instalacja Internetu |
|
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie |
Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a |
2 |
1 |
1 |
|
Zespół Szkół Nr 1 im. gen Jose de San Martin |
Sierpc, ul. Armii Krajowej 10 |
5 |
1 |
1 |
|
Zespół Szkół nr 2 im. Z. Wolskiego |
Sierpc, ul. Wiosny Ludów 7 |
5 |
1 |
1 |
|
Liceum Ogólnokształcące im. mjra. H. Sucharskiego |
Sierpc, ul. Sucharskiego 2 |
5 |
1 |
1 |
|
Centrum Kształcenia Praktycznego |
Sierpc, ul. Armii Krajowej 10 |
4 |
1 |
1 |
|
Ognisko Pracy Pozaszkolnej |
Sierpc, ul. Armii Krajowej 8a |
2 |
1 |
1 |
|
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna |
Sierpc, ul. Armii Krajowej 8b |
2 |
1 |
1 |
|
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy |
Sierpc, ul. Armii Krajowej 1 |
5 |
1 |
1 |
|
Dom Pomocy Społecznej |
Szczutowo, ul. 3 Maja 116 |
4 |
1 |
1 |
|
Powiatowy Dom Dzieci |
Szczutowo, ul. 3 Maja 118 |
6 |
1 |
1 |
RAZEM |
40 |
10 |
10 |
Lokalizacje gospodarstw domowych zakwalifikowanych do projektu
Lp. |
Miejscowość |
Gmina |
Liczba zestawów komputerowych |
Instalacja Internetu |
|
Sierpc |
M. Sierpc |
1 |
1 |
|
Sierpc |
M. Sierpc |
1 |
1 |
|
Dobaczewo |
Mochowo |
1 |
1 |
|
Września |
Rościszewo |
1 |
1 |
|
Żabowo |
Zawidz |
1 |
1 |
|
Sierpc |
M. Sierpc |
1 |
1 |
|
Dziembakowo |
Sierpc |
1 |
1 |
|
Mierzęcin |
Szczutowo |
1 |
1 |
|
Białasy |
Szczutowo |
1 |
1 |
|
Łukomie |
Rościszewo |
1 |
1 |
|
Sierpc |
M. Sierpc |
1 |
1 |
|
Agnieszkowo |
Szczutowo |
1 |
1 |
|
Jeżewo |
Zawidz |
1 |
1 |
|
Makomazy |
Zawidz |
1 |
1 |
|
Malanowo Nowe |
Mochowo |
1 |
1 |
|
Sierpc |
M. Sierpc |
1 |
1 |
|
Kosemin |
Zawidz |
1 |
1 |
|
Sierpc |
M. Sierpc |
1 |
1 |
|
Mościska |
Szczutowo |
1 |
1 |
|
Polik |
Rościszewo |
1 |
1 |
|
Polik |
Rościszewo |
1 |
1 |
|
Sierpc |
M. Sierpc |
1 |
1 |
|
Sierpc |
M. Sierpc |
1 |
1 |
|
Sierpc |
M. Sierpc |
1 |
1 |
|
Stropkowo |
Zawidz |
1 |
1 |
|
Cisse |
Szczutowo |
1 |
1 |
|
Grąbiec |
Zawidz |
1 |
1 |
|
Sierpc |
M. Sierpc |
1 |
1 |
|
Żochowo |
Sierpc |
1 |
1 |
|
Szczutowo |
Szczutowo |
1 |
1 |
Szczegółowa lista adresów gospodarstw domowych zakwalifikowanych do projektu zostanie podana Wykonawcy w momencie podpisania umowy.
2. Wymagany termin wykonania zamówienia dla części I: trzy tygodnie od dnia podpisania umowy (21 dni); dla części II – sześć tygodni (42 dni)
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert i wariantowych.
5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.
6. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 108 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30 po uprzednim zgłoszeniu.
6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
1) Magdalena Piotrowska – Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru, tel. 24 2759105 fax. 24 2759100 wewn. 144, e-mail: oa@powiat.sierpc.pl
2) Michał Chiczewski. – informatyk, tel. 24 2759107 fax. 24 2759100 wewn. 144, e-mail: informatyk@powiat.sierpc.pl
3) Zdzisław Dumowski – inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 24 2759106, fax 24 2759100 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl
7. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki zawarte w art. 22, a w szczególności:
1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w części I nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w części II wymaga, aby Wykonawca był wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Zamawiający uzna warunek za spełniony po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentu rejestracyjnego.
2) posiadający wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Wykonawcy powinni udokumentować, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zrealizowane lub realizowane zamówienia powinny być rodzajowo i wartościowo zbliżone do przedmiotu zamówienia.
W części I zamówienia oznacza to dwukrotne zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat dostaw co najmniej 70 zestawów komputerowych każdorazowo wraz z podstawowym oprogramowaniem z dostarczeniem ich do użytkowników wraz z modernizacją, serwisem komputerów i ubezpieczeniem, przy czym wartość każdej dostawy powinna wynieść co najmniej 300.000 zł brutto.
W części II zamówienia oznacza to dwukrotne zrealizowanie w ciągu trzech lat usług na przyłączenie do sieci każdorazowo co najmniej 40 użytkowników oraz zapewnienie dostępu do sieci Internet poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe), przy czym wartość każdej usługi powinna wynieść co najmniej 80.000,00 zł brutto.
3) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp.
4) pozostający w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży informację banku, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 300.000 zł w przypadku oferty na cześć I zamówienia oraz nie mniejszą jak 80000 zł w przypadku oferty na część II zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczy, że jeden z Wykonawców złoży informację z banku, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 300.000 zł w przypadku oferty na cześć I zamówienia oraz nie mniejszą jak 80.000 zł w przypadku oferty na część II zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7a. Wykonawca może na podstawie art. 26 ust. 2b Pzp polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zmówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
7b. Wykonawca może zrealizować zamówienie z wykorzystaniem Podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie zakres zamówienia, który zamierza powierzyć Podwykonawcom.
7c. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
7d. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wyboru takiej oferty Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie wyznaczającej Pełnomocnika umawiających się stron. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), każdy z Wykonawców oddzielnie musi złożyć dokumenty, których Zamawiający żąda w świetle art. 24 ust.1 Pzp. Wykonawcy wspólnie występujący powinni spełniać łącznie warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp.
8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną ofertą – załącznik Nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i dodatkowo w przypadku Wykonawcy składającego ofertę na część II zamówienia dokument potwierdzający wpis do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej;
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ podpisane przez Wykonawcę albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
oraz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3a do SIWZ podpisane przez Wykonawcę albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp – załącznik Nr 4 do SIWZ;.
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zrealizowane lub realizowane zamówienia powinny być rodzajowo i wartościowo zbliżone do przedmiotu zamówienia.
W części I zamówienia oznacza to dwukrotne zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat dostaw co najmniej 70 zestawów komputerowych każdorazowo wraz z podstawowym oprogramowaniem z dostarczeniem ich do użytkowników wraz z modernizacją, serwisem, kosztami odtworzeniowymi komputerów i ubezpieczeniem, przy czym wartość każdej dostawy powinna wynieść co najmniej 300.000 zł brutto.
W części II zamówienia oznacza to dwukrotne zrealizowanie w ciągu trzech lat usług na przyłączenie do sieci każdorazowo co najmniej 40 użytkowników oraz zapewnienie dostępu do sieci Internet poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe), przy czym wartość każdej usługi powinna wynieść co najmniej 80.000,00 zł brutto.
Dowodami, że dostawy i usługi zostały należycie wykonane jest dołączenie do - załącznika Nr 5 do SIWZ poświadczeń (referencje, rekomendacje, opinie, protokoły odbiorowe, itp.), z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; a w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawę lub usługi wskazane w Wykazie realizował Wykonawca, nie ma on obowiązku przedkładania dowodów wykonania zamówienia.
Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, jeżeli ich wiarygodność budziłaby wątpliwości. Weryfikacja polegać będzie na dotarciu przez Zamawiającego do podmiotów, na rzecz których Wykonawca wykonał lub wykonuje zamówienia i uzyskaniu od nich informacji.
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca składający ofertę na część I zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł, natomiast Wykonawca składający ofertę na część II zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczy, że jeden z Wykonawców złoży polisę potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł w przypadku oferty na część I zamówienia i nie mniejszej niż 50.000 zł w przypadku oferty na część II zamówienia.
Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 300.000 zł w przypadku oferty na cześć I zamówienia oraz nie mniejszą jak 80.000 zł w przypadku oferty na część II zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczy, ze jeden z Wykonawców złoży posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 300.000 zł w przypadku oferty na cześć I zamówienia oraz nie mniejszą jak 80000 zł w przypadku oferty na część II zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Dowód wniesienia wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) na I część zamówienia i 1500 zł (tysiącpięćset zł) na II część zamówienia.
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późń. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Ciechanowie Oddział w Sierpcu
Nr konta: 95 8213 0008 2007 0500 5345 0009 z adnotacją „KOMPUTERY” lub „INTERNET”
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp..
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 1, 4-5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Wykonawca, który ma zamiar korzystać z zasobów innych podmiotów w trybie art. 26 ust. 2b Pzp ma obowiązek udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), każdy z Wykonawców oddzielnie musi złożyć dokumenty, których Zamawiający żąda w świetle art. 24 ust.1 Pzp wymienionych w rozdziale 15.1.1, 15.1.4, 15.1.5 SIWZ.
9. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 7 listopada 2013 r. do godz. 10.00.
10. Otwarcie ofert nastąpi 7 listopada 2013 r o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
12. Kryteria wyboru ofert. Maksymalną ilość punktów za kryterium „Cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.
modyfikacja1.doc
Sierpc, 24 października 2013 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2013-10-30
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-10-30 07:45:44
- Liczba odsłon: 2006
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: