Wersja archiwalna 2013-04-22 11:09:12
OGŁOSZENIE
o rozstrzygnięciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
informuję, że
na wykonanie zadania pn. Zakup tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych z eksploatacji dla potrzeb Starostwa Powiatowego w okresie od maja 2013 r. do kwietnia 2015 r. wpłynęło 6 ofert.
Lp. |
Wykonawca |
Tablica samochodowa zł brutto |
Tablica motocyklowo-ciągnikowa zł brutto |
Tablica motorowerowa zł brutto |
Wtórnik zł brutto |
1 |
UTAL Sp. z o.o., Gruszczyn, Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica |
6,70 |
6,15 |
6,15 |
6,15 |
2 |
DERPOL Sp. z o.o., Inflancka 5/81, 00-189 Warszawa |
8,61 |
7,38 |
7,38 |
8,61 |
3 |
BONDER Sp. z o.o. Jana Pawła 41, 05-500 Piaseczno |
5,54 |
5,85 |
4,56 |
9,84 |
4 |
POLTAKOM Sp. z o.o., Nowy Rynek 6, 70-533 Szczecin |
6,03 |
6,03 |
6,03 |
6,03 |
5 |
PROTAB Kowalczuk i Wspólnicy Sp. j., Konopnickiej 11B, 05-230 Kobyłka |
7,38 |
6,15 |
6,15 |
7,38 |
6 |
OLMAR Janusz Olszewski Sp.j., Wiosenna 28, 09-410 Płock |
6,09 |
5,47 |
5,47 |
6,09 |
Jeden z Wykonawców wezwany został do uzupełnienia dokumentów w trybie art. 26 ust 3 Pzp.
Wszystkie oferty były ważne.
Punktacja dla oferty ważnych była następująca: Nr 1 – 8,36 pkt, Nr 2 – 6,52 pkt, Nr 3 – 9,91 pkt, Nr 4 – 9,20, Nr 5 – 7,63 pkt, Nr 6 – 9,19 pkt.
Wobec powyższego postępowanie rozstrzygnięto na korzyść firmy BONDER Sp. z o.o., Jana Pawła 41, 05-500 Piaseczno w trybie art. 91 ust. 1 Pzp.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 22.04.2013 r.
.........................................................................................................................................................................
MODYFIKACJA
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) modyfikuję Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia poprzez dodanie załącznika Nr 5 do SIWZ (Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej) w brzmieniu, jak niżej:
„Załącznik Nr 5 do SIWZ
OŚWIADCZENIE
O PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ
Składając ofertę w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest zakup tablic rejestracyjnych oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji dla potrzeb Starostwa Powiatowego w okresie od maja 2013 r. do kwietnia 2015 r.
oświadczamy, że
nie należymy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych *,
należymy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych*.
Uwaga!
W przypadku przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa wraz z ofertą listę podmiotów należących do grupy kapitałowej.
__________________ dnia _________
_____________________________________
Podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
* - niepotrzebne skreślić”
W związku z powyższym w Rozdziale V SIWZ ust. 1, w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w Ogłoszeniu o przetargu ust. 6d wprowadza się punkt 10 w brzmieniu:
„10) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik Nr 5 do SIWZ”.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 10.04.2013 r.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony do 200.000 euro
na dostawę tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych
z eksploatacji dla potrzeb Starostwa Powiatowego
w okresie od maja 2013 r. do kwietnia 2015 r.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sierpcu (CPV 31523200-0) w ilości około11000 sztuk rocznie oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2013 r. do kwietnia 2015 r.
2. Warunki dodatkowe:
1) Minimalny wymóg odnośnie gwarancji na tablice objęte zamówieniem wynosi 36 miesięcy.
2) Dostawca będzie dostarczał na swój koszt zamówione tablice samochodowe, motocyklowo-ciągnikowe, motorowerowe, tablice z wyróżnikiem indywidualnym oraz wtórniki tablic rejestracyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem Wydziału w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty zamówienia w cenie wynikającej z ceny jednostkowej tablicy przyjętej w ofercie przetargowej.
3) Koszty przesyłki pocztowej tablic z wyróżnikiem indywidualnym, tablic do pojazdów zabytkowych i wtórników pokryje Zamawiający.
2. Realizacja zamówienia następuje w okresie od maja 2013 r. do kwietnia 2015 r.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: sierpc.starostwo.gov.pl. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można także pobrać nieodpłatnie u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108.
5. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami oraz udzielania wszelkich wyjaśnień w godzinach pracy Zamawiającego są:
1) w zakresie przedmiotu zamówienia: Szczepan Okonkowski - naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 7, tel. (24) 275 91 11, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: komunikacja@powiat.sierpc.pl.
2) w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia;
2) posiadają upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych;
3) posiadają certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa;
4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6) w ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i ilościowo (min. 80%) do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem liczonego w skali roku i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelną realizację takich dostaw (załącznik nr 3 do SIWZ);
7) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
8) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
6a. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
6b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.
6c. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania części zadania przez Podwykonawców.
6d. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych,
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – lub zaświadczenie równoważne, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa,
4) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast w/w dokumentów składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
6) oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 Pzp oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp (załącznik Nr 2 i 2a do SIWZ).
7) Wykaz zrealizowanych zamówień – załącznik Nr 3 do SIWZ.
8) Podpisany wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
9) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza Pełnomocnika umawiających się stron.
10) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik Nr 5 do SIWZ”.
6e. Wykonawca, który ma zamiar korzystać z zasobów innego podmiotu w trybie art. 26 ust. 2b Pzp ma obowiązek określić sposób korzystania z tych zasobów i załączyć odpowiednio wypełnione przez inny podmiot zał. Nr 2, 2a, 3 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w punktach 1-4 Rozdziału V SIWZ.
7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 17 kwietnia 2013 r. do godz. 10.00.
8. Otwarcie ofert nastąpi 17 kwietnia 2013 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Zamawiający rezygnuje z wadium.
11. Kryteria wyboru ofert:
Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
cena najniższa z oferowanych
P = ---------------------------------- x 10 pkt x (90% lub 4% lub 3%), gdzie:
cena oferowana
Cena 1 sztuki tablicy samochodowej – 90%,
Cena 1 sztuki tablicy motocyklowo-ciągnikowej – 4%,
Cena 1 sztuki tablicy motorowerowej – 3%,
Cena 1 sztuki wtórnika tablicy lub tablicy z wyróżnikiem indywidualnym, ew. tablicy do pojazdu zabytkowego – 3%.
Następnie punktacja cząstkowa zostanie zsumowana.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów, czyli oferta z najniższą ceną.
12. Przewiduje się zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp w przypadku przekroczenia przewidywanej rocznej puli zapotrzebowania na tablice.
13. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.
14. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
siwz-tablicerejestracyjne2013.1.doc
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, dnia 9 kwietnia 2013 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2013-04-22
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-22 11:09:12
- Liczba odsłon: 855
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: