Wersja archiwalna 2013-02-05 12:44:40
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Dyrektor Specjalnego Ośrodka
Szkolno-Wychowawczego
09-200 Sierpc, ul. Armii Krajowej 1
ogłasza
przetarg nieograniczony poniżej 5.000.000 euro na wykonanie zadania pn.
Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 4
w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielofunkcyjnego (koszykówka + siatkówka oraz niewymiarowo piłka ręczna) boiska sportowego o powierzchni 544 mkw. ogólnodostępnego dla dzieci i młodzieży wraz z bieżnią i skocznią w dal oraz odwodnieniem liniowym.
Boisko powstaje w miejscu istniejącego, do głębokości 1,0 m projektuje się wymianę gruntu.
Nawierzchnia poliuretanowa (Np- Conipur SP) - gr 13mm lub równoważna. Mata elastyczna (np. Conipur ET) gr. 3,5cm. Warstwa wyrównawcza z kruszywa kamiennego klinowanego i zagęszczonego (frakcja 0,075-4mm) gr. 3cm. Warstwa wyrównawcza z kruszywa kamiennego klinowanego i zagęszczonego (frakcja 4-31,5mm) gr. 20cm. Warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego zagęszczona mechanicznie - 80cm. Geowłóknina. Grunt rodzimy zagęszczony mechanicznie.
Wyposażenie boiska:
- Stojaki do kosza jednopodporowe, cynkowane ogniowo z tulejami do mocowania w podłożu o wysięgu 1,6m z z włókna epoksydowego (105* 180cm) mocowana na ramie z obręczami wzmocnionymi i siatkami łańcuchowymi (np. firma SPORT TRANSFER).
- Słupki stalowe i siatka (przeznaczona na obiekty otwarte).
- Przenośne bramki aluminiowe do piłki o wym. 300x200x100 cm.
Trybuny trwałe.
Piłkochwyty:
Typowe piłkochwyty o wysokości 6,00m. Siatka poliuretanowa o oczkach 100*100*5m zamocowana do słupków stalowych rura kwadratowa 80*80*5. Słupki o rozstawie 3,0 m , narożne 4,0 m posadowione na wylewanych lub prefabrykowanych fundamentach z betonu B20. Skrajne słupy usztywnione zastrzałami o przekroju słupów. W linii piłkochwytów typowa furtka.
Bieżnia i skocznia w dal.
Odwodnienie liniowe boiska z odprowadzeniem wody do kanalizacji miejskiej.
Zagospodarowanie terenu
-Chodnik stanowiący dojście do boiska oraz na trybuny wraz z utwardzeniem pod trybunami.
Rozścielenie ziemi.
Zadanie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej i wodno-kanalizacyjnej.
1a. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,
2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.),
3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.
1b. Przedmiot zamówienia według CPV – 45.21.22.21-1.
2. Realizacja zadania: 17 czerwca - 31 października 2013 r.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych oraz nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Ośrodka www.soswsierpc.pl oraz BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul Armii Krajowej 1, sekretariat..
5. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) W zakresie przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej: Włodzimierz Szadkowski – Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sierpcu, tel./fax (24) 275 21 06, e-mail: osw.sierpc@wp.pl.
2) W zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;
2) w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się budowę boisk sportowych wielofunkcyjnych o sztucznej nawierzchni i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót;
3) dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach pracy Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, tj. 8.00-15.00 – zgłaszając z wyprzedzeniem swój zamiar i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.
4) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp;
6) wniosą wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późń. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Ciechanowie Oddział w Sierpcu
Nr konta: 43 8213 0008 2007 0500 6980 0004 z adnotacją „Boisko-SOSW”
f) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a w sekretariacie, pok.101 lub dołączyć do oferty.
g) Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
h) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ.
i) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zadania przez Podwykonawców.
j) Akceptują warunek Zamawiającego o odstąpieniu przez niego od umowy bez odszkodowania przed wprowadzeniem Wykonawcy na plac budowy, co może nastąpić w przypadku nieuzyskania przez Zamawiającego dotacji z Ministerstwa Sportu i Turystyki.
6a. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną ofertą – załącznik Nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Informację o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia potwierdzającą posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem przynajmniej jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentem równoważnym potwierdzającym jego przynależność do samorządu zawodowego- załącznik Nr 2 do SIWZ;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 3);
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3a do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6) Wykazanie co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się przez co rozumie się budowę boisk sportowych wielofunkcyjnych o sztucznej nawierzchni i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót - załącznik Nr 4 do SIWZ;
7) Wykaz Podwykonawców, wraz ze wskazaniem zakresu robót, które Wykonawca zamierza im powierzyć (o ile występują) - załącznik Nr 5;
8) Zobowiązanie do współpracy (o ile występują Podwykonawcy)- załącznik Nr 5a do SIWZ;
9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł;
10) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż cena oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
11) Wypełnione kosztorysy nakładcze;
12) Podpisany wzór umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ;
13) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza Pełnomocnika umawiających się stron;
14) Dowód wniesienia wadium.
6b. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 3-5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
6c. Wykonawca, który ma zamiar korzystać z zasobów innego podmiotu w trybie art. 26 ust. 2b Pzp ma obowiązek określić sposób korzystania z tych zasobów i załączyć odpowiednio wypełnione przez inny podmiot zał. Nr 2, 3, 3a, 4 do SIWZ oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 1 (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 14 lutego 2013 r. do godz. 9.00.
8. Otwarcie ofert nastąpi 14 lutego 2013 r. o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 1 – gabinet dyrektora.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Kryteria wyboru ofert: cena brutto – 100%.
11. Termin związania ofertą – 30 dni.
12. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.
13. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Dyrektor Specjalnego Ośrodka
Szkolno-Wychowawczego w Sierpcu
Włodzimierz Szadkowski
Sierpc, dnia 30 stycznia 2013 r.
zalacznikidosiwz.boisko.doc
projekt_budowlany_i_specyfikacja.rar
branza_sanitarna-projekt_i_specyfikacja.rar
przedmiar_robot.pdf
przedmiar1_boisko_sp4.ath
pytania_do_siwz___odpowiedzi.doc
2.pytania_do_siwz___odpowiedzi.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2013-02-05
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-05 12:44:40
- Liczba odsłon: 3383
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: 2013-01-31 09:47:13 2013-01-31 09:49:54 2013-01-31 09:50:23 2013-02-05 09:04:13 2013-02-05 09:05:00 2013-02-05 11:32:08 2013-02-05 12:44:40 2013-02-05 12:54:52 2013-02-06 11:55:56 2013-02-07 07:43:22 2013-02-08 08:17:42 2013-02-08 10:43:12 2013-02-11 10:36:01 2013-02-12 08:30:56 2013-02-12 09:39:02 2013-02-12 09:39:38 2013-02-13 13:01:59 2013-02-22 12:47:13 2013-03-01 13:26:41