Wersja archiwalna 2012-11-20 07:39:41

siwz.strategia.doc


O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym




Zarząd Powiatu w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200.000 euro na opracowanie i wdrożenie strategii przewidywania i zarządzania

zmianą gospodarczą (SPIZZG) subregionu sierpeckiego


1. Przedmiotem zamówienia jest:Opracowanie i wdrożenie Strategii Przewidywania i Zarządzania Zmianą Gospodarczą (SPiZZG) Subregionu Sierpeckiego (Miasto Sierpc, Powiat Sierpc, Gmina Gozdowo, Mochowo, Rościszewo, Sierpc, Szczutowo, Zawidz).

Przedmiot zamówienia według CPV:

73200000-4 Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju;

79311400-1 Usługi badań ekonomicznych;

79315000-5 Usługi badań społecznych;

98133100-5 Usługi w zakresie poprawy oraz wspierania administracji samorządowej i wspólnot samorządowych

  1. Termin realizacji zadania15 listopada 2013 r..

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.

5.Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 108 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30.

6. Upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Beata Puda – Kierownik projektu, tel. (24) 275 91 04, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: promocja@powiat.sierpc.pl;

7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi

do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pełniąc następujące funkcje:

a) Kierownik Zespołuprowadzący i zarządzający realizacją zamówienia, który:

- posiada wykształcenie wyższe i uzyskał stopień naukowy doktora w zakresie dyscypliny naukowej obejmującej zagadnienia rozwoju lokalnego;

- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zarządzał przynajmniej dwoma zespołami projektowymi;

- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył w charakterze merytorycznym w realizacji co najmniej 2 (dwóch) projektów dotyczących tworzenia strategii (polityki, programu, studium, koncepcji) rozwoju społeczno-gospodarczego z udziałem partnerstw lokalnych;

- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył w charakterze merytorycznym w realizacji co najmniej 2 (dwóch) projektów dotyczących współpracy międzynarodowej;

- biegle włada językiem polskim w mowie i piśmie.

b) Ekspert wiodący do spraw badań w zakresie rozwoju lokalnego, który:

- posiada wykształcenie wyższe i uzyskał stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk społecznych lub ekonomicznych;

- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert brał udział jako kierownik lub członek zespołu zarządczego w realizacji co najmniej 2 (dwóch) badań związanych ze społeczno-gospodarczym rozwojem lokalnym, w których wartość co najmniej jednego badania wynosiła nie mniej niż 50 000,00 zł brutto.

Jeżeli wartość usługi została wyrażona w umowie w walucie obcej, wartość ta zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski obowiązującego w dniu zawarcia umowy o świadczenie usługi.

- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył co najmniej w 2 (dwóch) projektach międzynarodowych związanych ze społeczno-gospodarczym rozwojem lokalnym;

- biegle włada językiem polskim w mowie i piśmie.

c) Ekspert do spraw badań w zakresie rozwoju gospodarczego, który:

- posiada wykształcenie wyższe i uzyskał stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk społecznych lub ekonomicznych;

- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert brał udział jako kierownik lub członek zespołu zarządczego w realizacji co najmniej 2 (dwóch) badań związanych ze społeczno-gospodarczym rozwojem lokalnym, w których wartość co najmniej jednego badania wynosiła nie mniej niż 50 000,00 zł brutto.

Jeżeli wartość usługi została wyrażona w umowie w walucie obcej, wartość ta zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski obowiązującego w dniu zawarcia umowy o świadczenie usługi.

- biegle włada językiem polskim w mowie i piśmie.

d) Ekspert do spraw warsztatów dotyczących rozwoju lokalnego, który:

- posiada wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk społecznych lub ekonomicznych;

w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził w charakterze trenera co najmniej 2 (dwa) warsztaty (szkolenia) o tematyce dotyczącej społeczno-gospodarczego rozwoju lokalnego;

- biegle włada językiem polskim w mowie i piśmie.

e) Opiekunowie warsztatów, spotkań, konferencji (co najmniej dwie osoby), którzy:

- posiadają wykształcenie wyższe;

- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyli w realizacji co najmniej 2 (dwóch) projektów na stanowisku związanym z obsługą administracyjną.

Określona wyżej ilość personelu stanowi minimalną ilość wymaganą do wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu. Wymaga się, aby Wykonawca zapewnił odpowiednią do rzeczywistych potrzeb ilość osób spełniających wyżej wymagane warunki, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

sytuacji ekonomicznej i finansowej;

4) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.

5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

6) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia. - niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z wymogami określonymi w SIWZ, którzy złożą wraz z ofertą następujące dokumenty:


      1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ),

      2. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

      3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ),

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, Wykonawca składa wraz z ofertą:

      1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ),

      2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyPrawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert,
        a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyPrawo zamówień publicznych.

      3. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

      4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.2., 6.2.3., 6.2.4. części I SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłościwystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organuwystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6.3. lit. a) i b, Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

9) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).

10) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, przedkłada dotyczącą tych podmiotów informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, w których podmiot ten posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

11) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp

oraz:

Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.


8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariatpok. 101) do dnia 3 grudnia 2012 r. do godz. 08.30.

9. Otwarcie ofert nastąpi 3 grudnia 2012 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.

10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

11. Kryteria wyboru ofert: cena - 100%.

12. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 5.000,00 zł, które wykonawca wnosi w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, przy czym w przypadku wyboru przez wykonawcę formy pieniężnej kwotę wadium należy przelać na konto Zamawiającego w Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 95 8213 0008 2007 0500 5345 0009 z zaznaczeniem „Strategia”” i okazać dowód wniesienia wadium przy otwarciu ofert.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.


Starosta Sierpecki

Jan Laskowski



Sierpc, 20 listopada 2012 r.
























Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 11495016]

przewiń do góry