Wersja archiwalna 2012-11-23 13:44:50
zalacznikiformalne.rar
wskazniki.pdf
uchwala.rp.ws.zaciagnieciakredytu.pdf
opiniariows._mozliwoscissplatykrfedytu.pdf
charakterystykabezrobocia.powiatsierpecki.rar
wieloletniaprognozafinansowa.rar
uchwalyrpws.budzetu2012.1.rar
uchwalyrpws.budzetu2012.2.rar
uchwalyzpws.budzetu2012.1.rar
uchwalyzpws.budzetu2012.2.rar
uchwalazp-informacjawykonaniebudzetuipolrocze2012.pdf
sprawozdaniafinansowe2010.rar
sprawozdaniafinansowe2011.rar
sprawozdaniafinansoweipolrocze2012.rar
rb_z_spzzoz_2011.rar
pytaniedosiwz_odpowiedz.1.doc
zapytania_do_siwz___odpowiedzi.2.pdf
sprawozdanie_sp_zzoz_za_2011_r.pdf
sprawozdanie_sp_zzoz_za_iii_kwartal_2012_roku.pdf
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Zarząd Powiatu w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości powyżej 200.000 euro na zaciągnięcie kredytu bankowego w wysokości 6.100.000 zł w celu sfinansowania deficytu budżetowego w roku 2012
Przedmiotem zamówienia jest kredyt bankowy w wysokości 6.100.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w roku 2012. Zabezpieczenie kredytu, a także innych związanych z kredytem należności zostanie określone w umowie z Wykonawcą. Koszty ustanowienia prawnego zabezpieczenia ponosi Kredytobiorca. Przekazanie kredytu nastąpi w jednej transzy do 18.12..2012 na konto Zamawiającego w Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 20821300082007050053450001. Spłata kredytu w 40 ratach począwszy od 31.03.2013 r. do 31.12.2022 r. w równych ratach po 152.000,00 zł każda. Spłata odsetek w okresach kwartalnych łącznie z terminem rat kapitałowych. Oprocentowanie kredytu ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę banku w stosunku rocznym na bazie 365 dni.
Przedmiot zamówienia według CPV – 66.13.00.00-0.
Termin realizacji zadania – 120 miesięcy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.
5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świetokrzyska 2a pok. Nr 108 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30 po uprzednim zgłoszeniu.
6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
1) w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;
2) w przedmiocie zamówienia jest Stanisław Pijankowski - Skarbnik Powiatu tel. (024) 275-91-08, fax (024) 275-91-00 wewn. 144, e-mail: skarbnik@powiat.sierpc.pl;
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy – banki (instytucje kredytowe), działające zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) - niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z wymogami określonymi w SIWZ, którzy złożą wraz z ofertą następujące dokumenty:
Symulację wysokości odsetek w okresie kredytowania – załącznik Nr 2.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3a do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3. Podpisany wzór umowy kredytowej stanowiącej załącznik Nr 4 (Wzór umowy kredytowej należy wypełnić odręcznie, bez przepisywania projektu).
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub równoważne na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa art. 36 ustawy - Prawo Bankowe.
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 zł formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp.
oraz:
11. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 11 grudnia 2012 r. do godz. 10.00.
9. Otwarcie ofert nastąpi 11 grudnia 2012 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
11. Kryteria wyboru ofert: cena - 100%.
12. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 30.000,00 zł, które wykonawca wnosi w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, przy czym w przypadku wyboru przez wykonawcę formy pieniężnej kwotę wadium należy przelać na konto Zamawiającego w Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 95 8213 0008 2007 0500 5345 0009 z zaznaczeniem „Przetarg na kredyt 2012” i okazać dowód wniesienia wadium przy otwarciu ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.
Starosta Sierpecki
wz. Marek Gąsiorowski
Wicestarosta Sierpecki
Sierpc, 31 października 2012 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2012-11-23
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-11-23 13:44:50
- Liczba odsłon: 1987
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: