OGŁOSZENIE
O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
unieważniam
przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn. Dostawa i montaż windy dla niepełnosprawnych przy budynku Zespołu Szkół Nr 1 im. Gen. Jose de San Martin.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 1
Andrzej Czarciński
Sierpc, 16.07.2012 r.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
projekt_wersja_elektroniczna.rar
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 1
im. Gen. de San Martin
09-200 Sierpc, ul. Armii Krajowej 10
ogłasza
przetarg nieograniczony poniżej 5.000.000 euro na wykonanie zadania pn.
Dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych przy budynku Zespołu Szkół Nr 1 im. Gen. Jose de San Martin w Sierpcu
1. Zadanie polega na montażu windy zewnętrznej na wysokość 2. piętra budynku, dostawionej do budynku szkoły obok wejścia głównego od strony północnej.
Realizacja zadania wymaga przebudowy części holu szkoły na parterze, pierwszym i drugim piętrze polegającej na usunięciu istniejących okien, poszerzeniu otworów do wielkości drzwi umożliwiających swobodny wjazd osoby na wózku z windy i do windy oraz utwardzenia dojazdu do podszybia windy od drogi wewnętrznej na długości 5 m i szerokości 2 m.
Z uwagi na charakter inwestycji projektuje się windę zewnętrzną samonośną opartą na fundamencie żelbetowym i kotwiona na każdym piętrze do ścian budynku. Winda dla osób niepełnosprawnych będzie poruszać się w pionie na wysokość 9,81 m od poziomu gruntu.
Minimalne parametry windy: udźwig - do 400 kg, prędkość jazdy - do 0,15 m/s, wymiar platformy - 1100 x 1600 mm, wymiar zewnętrzny windy 1455 x 1730 mm, ilość przystanków - 4, wejście na platformę – w sąsiadujących pionach, sterowanie mikroprocesorowe 24 V, zasilanie - 400 V, moc silnika 2,2 kW, wypełnienie ścian z 3 stron szkłem bezpiecznym, a za maszynownią poliwęglan komorowy.
Winda musi posiadać certyfikat badania wydany przez Urząd Dozoru Technicznego.
Warunki dostawy:
Wraz z windą Wykonawca dostarczy odpowiednią dokumentację w języku polskim dla potrzeb rejestracji urządzenia w UDT oraz poniesie koszt badań dopuszczających urządzenie do eksploatacji przez UDT, odbiór przez UDT, oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim oraz książkę gwarancyjną.
Minimalny okres gwarancyjny: 36 miesięcy.
Zakres prac polegających na likwidacji barier i ułatwieniu dostępu dla osób niepełnosprawnych obejmuje:
1) Roboty budowlane przygotowawcze: demontaż istniejących ościeżnic, poszerzenie otworów okiennych, wywóz i utylizacja materiałów demontażu.
2) Roboty branży budowlanej: - obróbka budowlana otworów drzwiowych, montaż nowej stolarki drzwiowej, uzupełnienie niezbędnych tynków oraz malowanie, wykonanie podjazdu do podszybia z kostki polbrukowej.
3) Roboty branży instalacyjnej: wykonanie niezbędnych instalacji zewnętrznej elektrycznej.
4) Montaż windy dla osób niepełnosprawnych.
1a. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,
2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.),
3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.
1b. Przedmiot zamówienia według CPV – 42.41.61.30-5, 45.45.00.00-6.
2. Termin realizacji zadania: do 31 sierpnia 2012 r.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych oraz nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.zs1sierpc.cba.pl oraz na stronie Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 10 – sekretariat.
5. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) W zakresie przedmiotu zamówienia i wizji lokalnej: Jacek Tybuszewski – kierownik gospodarczy w Zespole Szkół Nr 1, ul. Armii Krajowej 10, tel./fax (24) 275 23 73; tel. kom. 508073938, e-mail: tybek@poczta.fm
3) W zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: ra@powiat.sierpc.pl.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;
2) w ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) wykonali co najmniej 3 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się dostawę i montaż windy dla niepełnosprawnych na wysokość min. 10 m w obiektach obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich dostaw;
3) dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach pracy Zespołu Szkół Nr 1 w Sierpcu, tj. od 8.00 do 15.00 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.
4) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp;
6) wniosą wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
6a. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
6b. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Pzp do oferty dołączyć należy wraz z podpisaną ofertą – załącznik Nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Wykazanie co najmniej 3 dostaw w ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) zbliżonych rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się dostawę i montaż windy dla niepełnosprawnych na wysokość min. 11 m w obiektach obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich dostaw - załącznik Nr 2 do SIWZ;
2) Wskazanie pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentem równoważnym potwierdzającym jego przynależność do samorządu zawodowego- załącznik Nr 3 do SIWZ;
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 4);
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 4a do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7) Wykaz Podwykonawców, wraz ze wskazaniem zakresu robót, które Wykonawca zamierza im powierzyć (o ile występują) - załącznik Nr 5;
8) Zobowiązanie do współpracy (o ile występują Podwykonawcy)- załącznik Nr 5a do SIWZ;
9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł;
10) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż cena oferty, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
11) Wypełniony kosztorys nakładczy;
12) Podpisany wzór umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ;
13) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza Pełnomocnika umawiających się stron;
14) Dowód wniesienia wadium.
7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 10 - sekretariat do dnia 16 lipca 2012 r. do godz. 10.00.
8. Otwarcie ofert nastąpi 16 lipca 2012 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 10 – gabinet dyrektora.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
-
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.:
-
1) pieniądzu,
-
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-
3) gwarancjach bankowych,
-
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
-
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 43 8213 0008 2007 0500 6980 0004 z adnotacją „Winda” W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Zespole Szkół Nr 1 w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 10 w sekretariacie, lub dołączyć do oferty.
-
Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.
11. Kryteria wyboru ofert: cena brutto – 100%.
12. Termin związania ofertą – 30 dni.
13. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.
14. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 1
Andrzej Czarciński
Sierpc, dnia 5 lipca 2012 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-16 13:59:03
- Liczba odsłon: 714
- Historia dokumentu: