OGŁOSZENIE
O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
unieważniam
przetarg nieograniczony poniżej 5.000.000 euro na wykonanie termomodernizacji budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu oraz budynku hali sportowej, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 11.05.2012 r.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
siwz.termomodedrnizacjaliceum.doc
kosztorys_nakladczyhalasportopwalo.pdf
kosztorysnakladczy.budyneklo.pdf
kosztorys_nakladczy_sierpc_lo_hala_sportowa.ath
kosztorys_nakladczy_sierpc_lo_szkola_lacznik_popr.ath
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Zarząd Powiatu w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony poniżej 5.000.000 euro na wykonanie termomodernizacji budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu oraz budynku hali sportowej
1. Zakres prac do wykonania przy budynku Liceum Ogólnokształcącego: ocieplenie ścian zewnętrznych o powierzchni 2567,2 m2 metodą bezspoinową lekką styropianem o grubości 12 mm; ocieplenie 2120,0m2 stropodachu metodą rozkładania styropapy o grubości - 5 cm. Przemurowywanie kominów, obróbki blacharskie oraz montaż instalacji odgromowej. Zakres prac nie objętych kosztorysem nakładczym: usunięcie płyt chodnikowych opasujących budynek od północy, wschodu i południa na długości 180m i szerokości 0,5m, korytowanie podłoża do głębokości 0,25 m, wylanie opaski betonowej z zachowaniem odpowiednich spadków od ścian budynku przy wykorzystaniu istniejących krawężników jako ograniczników opaski.
1a. Zakres prac do wykonania przy hali sportowej: ocieplenie 1183 m2 stropodachu metodą rozkładania styropapy o grubości - 10 cm; obróbki blacharskie oraz montaż instalacji odgromowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,
2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.),
3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.
Przedmiot zamówienia według CPV – 45.45.00.00-6.
2. Termin realizacji zadania: 1 czerwca – 31 sierpnia 2012 r.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. 108.
5. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) W zakresie przedmiotu zamówienia: Monika Szablewska – Kierownik Referatu Administracyjnego Starostwa Powiatowego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: ra@powiat.sierpc.pl;
2) W zakresie wizji lokalnej: Grzegorz Lisicki – Kierownik Gospodarczy w Liceum Ogólnokształcącym w Sierpcu, ul. mjra H. Sucharskiego 2, (24) 275 22 01, tel. kom. 602 279 470;
3) W zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Referacie Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: ra@powiat.sierpc.pl.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;
2) w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się budowę, remont lub modernizację obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót;
3) dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach otwarcia Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu w godzinach 8.00-15.00 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie;
4) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;
-
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp;
6) zapoznają się z dokumentacją techniczną zadania i dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach pracy Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu w godzinach 8.00-15.00 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie;
7) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Pzp;
6a. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
6b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.
6c. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Pzp do oferty dołączyć należy:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6d. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:
1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł.
2) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 50% ceny oferty, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Dowód wniesienia wadium.
7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 14 maja 2012 r. do godz. 10.00.
8. Otwarcie ofert nastąpi 14 maja 2012 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie:dwadzieścia tysięcy złotych).
-
10a. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.:
-
1) pieniądzu,
-
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-
3) gwarancjach bankowych,
-
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
-
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
10b. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 95 8213 0008 2007 0500 5345 0009 z adnotacją „Termomodernizacja Liceum”. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
10c. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a w sekretariacie, pok. Nr 101 lub dołączyć do oferty.
-
10d. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.
11. Kryteria wyboru ofert: cena brutto – 100%.
12. Termin związania ofertą – 30 dni.
13. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.
14. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, dnia 25 kwietnia 2012 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-05-11 08:29:44
- Liczba odsłon: 865
- Historia dokumentu: