Sierpc, 29.11.2011 r.






OGŁOSZENIE

o unieważnieniu przetargu nieograniczonego




Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)


unieważniam


przetarg nieograniczony poniżej 193000 euro na wykonanie usługi pn. Usuwanie z drogi pojazdów oraz przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.





Starosta Sierpecki



Jan Laskowski




Sierpc, 29.11.2011 r.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

siwz.usuwanieiprzechowywaniepojazdow.1.doc

oferta.doc

tabela_do_oferty.doc

oswiadczenie.art.22_i_24_pzp.doc

zal.nr3-5.doc

formularz_umowy.doc

 

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym


Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193000 euro na usuwanie pojazdów z drogi oraz przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym



1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi usunięcia z dróg publicznych na terenie powiatu sierpeckiego oraz parkowania pojazdów, o których mowa w art. 130a ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.).

2.Definicję drogi zawiera art. 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym:
droga - wydzielony pas terenu składający się z jezdni, pobocza, chodnika, drogi dla pieszych lub drogi dla rowerów, łącznie z torowiskiem pojazdów szynowych znajdującym się w obrębie tego pasa, przeznaczony do ruchu lub postoju pojazdów, ruchu pieszych, jazdy wierzchem lub pędzenia zwierząt.

3. Holowanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg publicznych na terenie powiatu sierpeckiego w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 pkt 1 lub 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) należy od 21.08.2011 r. do zadań własnych powiatu.

4. Od Wykonawcy usługi wymaga się, aby:

  1. Dysponował odpowiednio wyposażonymi i oznakowanymi pojazdami przeznaczonymi do usuwania i przemieszczania pojazdów;

  2. Wykonywał niezwłocznie i starannie każdą dyspozycję usunięcia pojazdu.

  3. Umieszczał usunięty pojazd na parkingu własnym, zabezpieczonym przed dostępem osób trzecich poprzez trwałe ogrodzenie, całodobowy dozór, oświetlenie i monitoring.

  4. Powiadamiał o usunięciu pojazdu z drogi Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Sierpcu i przekazywał kopię dyspozycji usunięcia.

  5. O nieodebraniu pojazdu z parkingu w terminie 3 miesięcy od dnia jego usunięcia, ale nie później niż 3. dnia od dnia upływu tego terminu, powiadamiał Starostę oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia.

  6. Prowadził ewidencję pojazdów usuniętych z dróg, przyjętych na parking i wydanych z parkingu.

  7. Dokumentował miejsce, z którego zostały usunięte pojazdy oraz stan tych pojazdów przyjmowanych na parking poprzez wykonanie kilku fotografii.

Wykonawca realizuje usługę siłami własnymi zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, etyką zawodową oraz ustalonymi zwyczajami.

Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50118110-9 usługi holownicze oraz 98351100-9 usługi parkingowe.

  1. Termin realizacji zadania – 01.01.2012 r. -31.12.2014 r.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w myśl art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Nie przewiduje się stawiania Wykonawcom wymogów, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.

5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 108 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30.

6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

- w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor w Referacie Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sierpcu, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;

- w zakresie przedmiotu zamówienia: Szczepan Okonkowski - naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 7, tel. (24) 275 91 11, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl.

7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a także że spełnia warunek niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Pzp, tzn.:

  • posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy - zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.);

  • wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące usuwanie pojazdów z dróg oraz jedno zamówienie obejmujące świadczenie usług parkingowych o zakresie i złożoności podobnej do niniejszego zamówienia, na zlecenie policji, zarządcy dróg lub jednostki samorządu terytorialnego;

  • dysponuje sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t z wysięgnikiem, dźwigiem i wciągarką, sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do powyżej 16 t, parkingiem depozytowym, zlokalizowanym na terenie powiatu sierpeckiego, o następujących parametrach:

- parking z całodobowym dozorem i monitoringiem,

- powierzchnia parkingu nie mniej niż 500 m2,

- parking wyposażony w garaż z zamykanymi drzwiami dla samochodów z uszkodzeniami powypadkowymi na nie mniej niż 2 samochody osobowe;

- parking oświetlony od zmierzchu do świtu;

- nawierzchnia parkingu utwardzona,

- ogrodzenie parkingu trwałe;

- wjazd na parking bezpośrednio z drogi publicznej;

- akceptuje wzór umowy załączony do niniejszej SIWZ.

2) Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.


O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną ofertą – załącznik nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną ofertą – załącznik nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:

Ofertę złożoną na formularzu oferty stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji wraz z Tabelą.

Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 2a do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

Wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące usuwanie pojazdów z dróg oraz jedno zamówienie obejmujące świadczenie usług parkingowych o zakresie i złożoności podobnej do niniejszego zamówienia, na zlecenie policji, zarządcy dróg lub jednostki samorządu terytorialnego wraz z dokumentami potwierdzającymi rzetelne wykonanie prac – Załącznik Nr 3;

Wykaz posiadanego sprzętu do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, sprzętu do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t z wysięgnikiem, dźwigiem i wciągarką, sprzętu do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do powyżej 16 t wraz z poświadczonymi kserokopiami dowodów rejestracyjnych oraz polis ubezpieczenia OC pojazdów wskazanych do realizacji zamówienia– Załącznik Nr 4;

Oświadczenie o dysponowaniu własnym parkingiem spełniającym wymogi SIWZ, tj. parkingiem z całodobowym dozorem, monitoringiem, o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2, wyposażonego w garaż (z zamykanymi drzwiami dla samochodów z uszkodzeniami powypadkowymi na nie mniej niż 2 samochody osobowe), oświetlonego od zmierzchu do świtu, o nawierzchni utwardzonej, ogrodzonego trwale, z wjazdem na parking bezpośrednio z drogi publicznej – Załącznik Nr 5;

Podpisany wzór umowy stanowiącej załącznik Nr 6;

Aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy - zgodnie z art. 5 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.);

Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza pełnomocnika umawiających się stron.

UWAGA!

Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia załącza do oferty (1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp oraz stosowne zaświadczenia (2) z Urzędu Skarbowego oraz (3) Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Pozostałe żądane w niniejszej SIWZ dokumenty mają być załączone w imieniu wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

oraz:

Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 3-5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.


8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101 do dnia 2 grudnia 2011 r. do godz. 10.00.

9. Otwarcie ofert nastąpi 2 grudnia 2011 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.

10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

11. Kryteria wyboru ofert: cena - 100%.

12. Zamawiający rezygnuje z wadium.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.



Starosta Sierpecki

wz. Marek Gąsiorowski

Wicestarosta Sierpecki


Sierpc, 23 listopada 2011 r.




Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-11-29 09:00:11
  • Liczba odsłon: 684
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 11491664]

przewiń do góry