pytaniadosiwz_odpowiedzi.doc 



O G Ł O S Z E N I E


o przetargu nieograniczonym


Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony do 206000 euro

na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Sierpeckiego



1. Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę ubezpieczeniową odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszelkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych:


  1. Centrum Kształcenia Praktycznego w Sierpcu

  2. Dom Pomocy Społecznej w Szczutowie

  3. Kryta Pływalnia w Sierpcu

  4. Liceum Ogólnokształcące w Sierpcu

  5. Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Sierpcu

  6. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Sierpcu

  7. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu

  8. Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu

  9. Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu

  10. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Sierpcu

  11. Starostwo Powiatowe w Sierpcu

  12. Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu

  13. Zespół Szkół Nr 1 w Sierpcu

  14. Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 w Sierpcu

  15. Technikum nr 2 w Studzieńcu – szkoła dla której organem prowadzącym jest Powiat Sierpecki wykorzystująca mienie ruchome i nieruchome należące do Zespołu Szkół Rolniczych w Studzieńcu.


2. Termin realizacji zamówienia:

od dnia 20.06.2009 r. do dnia 14.06.2011r.


UWAGA: w przypadku umów wieloletnich dopuszczalne jest wystawianie polis na okresy roczne dla wszystkich rodzajów ubezpieczeń.


Polisy ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach majątkowych będą wystawiane indywidualnie dla każdej jednostki od 20.06.2009 r. do 19.06.2010 r.


Polisy dla ubezpieczeń wspólnych tj. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia szyb od stłuczenia, wystawione zostaną po jednej polisie z każdego rodzaju ubezpieczenia obejmując ochroną wszystkie jednostki organizacyjne Zamawiającego na okresy od 20.06.2009 r. do 19.06.2010 r.


Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na okres roczny określony indywidualnie dla każdego pojazdu i wskazany w załącznikach zawierających wykazy pojazdów. Maksymalnie okres ubezpieczeń komunikacyjnych zakończy się dnia 14.06.2011 r.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4.

6. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

- w sprawach merytorycznych

Piotr Lisewski, Maximus Broker Sp. z o.o., ul. Szosa Chełmińska 164, 87-100 Toruń, tel. (056) 669-05-38, fax (056) 664-47-06, e-mail: piotr.lisewski@maximus-broker.pl. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.

- w sprawach formalnych

Zdzisław Dumowski – inspektor w Wydziale Oświaty, Rozwoju i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Sierpcu, ul. Kopernika 9 pok. Nr 4, tel. (24) 275 91 25, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania od 7.30 do 15.30.


7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej,

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.


W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy Pzp, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. – każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie.


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

7b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.

8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty:

  1. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej.

  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.

  3. Aktualny statut towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przewidującego możliwość ubezpieczenia osób nie będących członkiem towarzystwa oraz oświadczenie Nr 4 stwierdzające, że Zamawiający (jednostki Zamawiającego) będą traktowane jak osoby nie będące członkami towarzystwa.

  4. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli umocowanie nie wynika z KRS bądź dokumentu równorzędnego.

  5. Oświadczenie Nr 1 o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz 1655 z późn. zm.) oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.

  6. Oświadczenie Nr 2 o akceptacji treści wzoru umowy.

  7. Oświadczenie Nr 3 o osobie wyznaczonej przez Wykonawcę do informowania pełnomocnika Zamawiającego – Maximus Broker Sp. z o.o. o bieżącym etapie likwidacji szkody.

  8. Ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia.

9. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 27 maja 2009 r. do godz. 11.30.

10. Otwarcie ofert nastąpi 27 maja 2009 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

12. Zamawiający rezygnuje z wadium.

13.Kryteria wyboru ofert:


1)

A. Cena łączna ubezpieczenia – 60%

B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 40%


  1. cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego przetargu.

Oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:


P min

An = __________ x 100 pkt.

Pn

An - liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium A

n - numer oferty

Pmin - cena minimalna wśród złożonych ofert

Pn - cena zaproponowana przez wykonawcę



  1. zaakceptowane klauzule dodatkowe – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul rozszerzających ochronę ubezpieczeniową wg. następujących zasad:

  • za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 15, 16, 18, 19, 20, 21, 24 zostaną przyznane po 5 punkty za każdą klauzulę,

  • za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 17, 22, 25, 26, 27 zostanie przyznanych po 7 punktów za każdą klauzulę,

  • za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 14 i 28 zostanie przyznanych po 10 punktów za każdą klauzulę

  • za rozszerzenie ochrony o klauzulę 23 zostanie przyznanych 12 punktów.


UWAGA:

Brak zgody na włączenie do zakresu ubezpieczenia bądź zmiana treści którejkolwiek lub wszystkich klauzul oznaczonych numerami od 1 do 13 spowoduje odrzucenie oferty.


UWAGA – w przypadku dopisków oraz zmian w treści klauzul fakultatywnych, odbiegających na niekorzyść od treści zawartej w Specyfikacji, za zmienioną klauzulę przyznanych będzie 0 punktów. W przypadku dopisków oraz zmian na korzyść – za daną klauzulę przyznana będzie przewidziana ilość punktów.



Przy zastosowaniu tej metodyki (w stosunku do kryterium B) dla każdej oferty zostanie wyliczony wskaźnik oceny oferty będący średnią arytmetyczną oceny wszystkich członków komisji.


  1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:


Won = An x 60 % + B x 40 %


Won - wskaźnik oceny oferty

Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.


14. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.

15. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

16. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ubezpieczenie.powiatsiwz_2009_r..doc

zalacznik_do_siwz_sierpc_pt_2009r..xls

Starosta Sierpecki

Paweł Kaźmierczak

Sierpc, dnia 15.05. 2009 r.


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-20 14:32:47
  • Liczba odsłon: 689
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 11491690]

przewiń do góry