OGŁOSZENIE
Dotyczy: rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206.000 euro na produkcję i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sierpcu – Wydział Komunikacji w 2008 roku przy jedynym kryterium 100% cena
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655)
informuję,
że na ogłoszony przez nas przetarg wpłynęły 2 oferty, które były ważne.
Były to oferty:
1. Producenta Tablic Rejestracyjnych „OLMAR” Janusz Olszewski, 09-410 Płock, ul. Wiosenna 28.
2. firmy „EUROTAB” sp. z o.o., ul. Mostowa 27, 61-854 Poznań.
Wśród ofert ważnych najkorzystniejsza cena była zawarta w ofercie firmy PPHU „OLMAR” Janusz Olszewski, 09-410 Płock, ul. Wiosenna 28, która zaoferowała cenę brutto 263.369,01 zł.
Wobec powyższego przetarg rozstrzygnięto na korzyść tej firmy w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy.
Starosta Sierpecki
wz. Andrzej Twardowski
wicestarosta
Sierpc, 25. 01. 2008 r.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony do 206.000 euro
na produkcję i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sierpcu - Wydział Komunikacji
1. Przedmiotem zamówienia jest produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sierpcu – Wydział Komunikacji wg wykazu przedstawionego w SIWZ.
2. Termin realizacji zadania – I etap- 28.02.2008 r., II etap – 15.05.2008 r., III etap – 15.07.2008 r., IV etap – 15.09.2008 r., IV etap – 14.11.2008 r.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: sierpc.starostwo.gov.pl. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można także pobrać nieodpłatnie u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4.
5. Upoważnieni do kontaktu z oferentami są:
Zdzisław Dumowski – procedury przetargu, 09-200 Sierpc, ul. Kopernika 9 pok. Nr 4, tel. (24) 275 91 25, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;
Szczepan Okonkowski – sprawy techniczne, 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 7, tel. (24) 275 91 11, fax (24) 275 91 00 wewn. 144; e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl.
6. 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
* posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia;
* posiadają upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych;
* posiadają certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa;
* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
* w ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) wykonali co najmniej 3 zamówienia zbliżone rodzajowo i ilościowo (min. 80%) do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem i posiadają referencje potwierdzające realizację takich dostaw;
* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
2) Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ.
7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 25 stycznia 2008 r. do godz. 10.00.
8. Otwarcie ofert nastąpi 25 stycznia 2008 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Zamawiający rezygnuje z wadium.
11. Kryteria wyboru ofert: cena brutto - 100%
12. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.
13. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
siwz-tablicerejestracyjne2008.doc
Starosta Sierpecki
wz. Andrzej Twardowski
wicestarosta
Sierpc, dnia 15 stycznia 2008 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-01-28 15:50:29
- Liczba odsłon: 942
- Historia dokumentu: