OGŁOSZENIE
Dotyczy: rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego do 60.000 euro na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Gminy Zawidz przy jedynym kryterium 100% cena
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
informuję,
że na ogłoszony przez nas przetarg wpłynęły 2 oferty. Jedna z ofert została odrzucona po uprzednim wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 2 pkt 3) Pzp.
Na podstawie art. 91 ust. 1 powołanej wyżej ustawy dokonano rozstrzygnięcia na korzyść PW “KRAMEKO” Sp. z o.o., ul. Mazowiecka 108, 30-023 Kraków, która zaoferowała cenę 38,97 zł/ha.
Starosta Sierpecki
Sławomir Fułek
Sierpc, 25.04.2007 r.
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony do 60.000 euro
na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Gminy Zawidz
-
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Gminy Zawidz zgodnie z ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2005 r. Nr 45, poz. 435 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. Nr 256, poz. 2151).
-
Termin realizacji zadania – 30 listopada 2007 r.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.
4. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyłonienia wykonawcy.
5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: sierpc.starostwo.gov.pl.
6. Upoważnieni do kontaktu z oferentami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Aldona Kowalska - zastępca naczelnika Wydziału Zarządzania Środowiskiem w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 13, tel. (24) 275 91 28, fax (24) 275 91 00 wewn. 144.
- w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4, tel. (24) 275 91 25, fax (24) 275 91 00 wewn. 144.
7. 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny;
* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
* w ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) wykonali co najmniej 3 zamówienia o zakresie i charakterze porównywalnym do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, tzn. uproszczone plany urządzenia lasu/inwentaryzacje stanu lasu wraz z bazodanowym projektem GIS o łącznej powierzchni min. 800 ha popartych pisemnymi referencjami potwierdzające realizację takich usług i zawierającymi łącznie informacje dotyczące powierzchni opracowania, wartości zamówienia, terminów wykonania oraz potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie;
* deklarują wykonanie zamówienia w terminie wymagalnym przez Zamawiającego;
* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
2) Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
3) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 16 kwietnia 2007 r. do godz. 10.00.
9. Otwarcie ofert nastąpi 16 kwietnia 2007 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
11. Zamawiający rezygnuje z wadium.
12. Kryteria wyboru ofert: cena brutto – 100%.
13. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.
Starosta Sierpecki
Sławomir Fułek
Sierpc, dnia 06.04. 2007 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-25 13:28:36
- Liczba odsłon: 548
- Historia dokumentu: